قیمت طالبی خشک حبه ای در عمده فروشی های معروف

جهت اطلاع از قیمت طالبی خشک در عمده فروشی های معروف می توان به این قبیل شعب فروش مراجعه نمود و پس از بررسی های لازم و دریافت مشاوره و راهنمایی جهت تهیه کالای با کیفیت، محصول مورد نظر را در کمترین زمان و با خیالی آسوده تهیه نمود. ارائه کیفیت ممتاز و قیمت مناسب از جمله مهم‌ترین فاکتور های مد نظر خریداران هنگام تهیه یک کالا ست.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت طالبی خشک حبه ای در عمده فروشی های معروف

قیمت طالبی خشک

قیمت طالبی خشک

یکی از عمده‌ترین صیفی جات موجود در بازار که محبوبیت و طرفداران بسیاری دارد طالبی بوده که طبیعتاً نوع خشک شده آن با طالبی آبدار در برخی ویژگی‌های جزئی تفاوت‌هایی داشته و کاربرد هر یک نیز متفاوت است ولی به طور کلی مواد و ترکیبات مغذی موجود در طالبی در هر دو نوع محصول تا حدود بسیار زیادی یکسان است. برای مثال طالبی تازه و آبدار به علت حجم بالای آب موجود در آن می‌تواند برای جبران کم آبی و دهیدراتاسیون مفید باشد و در مواردی که شخص دچار گرمازدگی می‌شود استفاده از نوع آبدار محصول کاربرد بیشتری دارد.

شیرینی موجود در طالبی به دلیل وجود ترکیبات قندی طبیعی خاص مناسب ذائقه بسیاری از افراد و و اندازه میزان مناسبی دارد که می‌توان از آن برای تهیه انواع مختلف آبمیوه استفاده نمود. بافت خواص طالبی به نوعی است که هنگام هضم در دستگاه گوارش کمترین مشکل را ایجاد نموده و به عبارت دیگر هضم آن بسیار آسان است و فشاری به معده وارد نمی‌کند.

همچنین طالبی یکی از بهترین صیفی جات برای مصرف است چرا که از تولید نفخ شکم و معده جلوگیری می‌کند و به همین جهت می‌توان با مصرف منظم و متعادل آن علاوه بر فراهم نمودن مواد و ترکیبات مغذی بدن، کمترین فشار ممکن را به دستگاه گوارش آورد و به کارکرد صحیح آن نیز کمک نمود. اما سؤالی که پیش می‌آید این است که به چه منظور بهتر است از طالبی خشک شده استفاده نمود.

در پاسخ به این سؤال باید گفت یکی از مهمترین علل خشک نمودن انواع مختلف مواد غذایی از جمله طالبی استفاده از آن در فصولی که قادر به تهیه نوع تازه آن نمی‌باشیم، است. به بیان دیگر هنگامی که خارج از زمان برداشت میوه قصد مصرف و تهیه آن را داریم به سه روش ممکن می‌توان این کار را انجام داد. کمپوتی نمودن، منجمد کردن و خشک نمودن میوه جات و صیفی جات از جمله روش‌های نگهداری این قبیل مواد غذایی برای استفاده به صورت طولانی مدت است که در بین این سه روش ممکن، شیوه خشک نمودن، مزایا و فواید بیشتری دارد.

از جمله فواید و مزایای خشک نمودن طالبی می‌توان به افزایش نسبت مواد و ترکیبات مغذی به آب محصول اشاره کرد و در نتیجه با مصرف مقدار کمتری از طالبی موجود سهم بیشتری از ترکیبات آن را به بدن انتقال می‌دهیم. طبق تحقیقاتی که انجام شده است، مقدار و درصد برخی ترکیبات مغذی موجود در طالبی هنگام خشک نمودن افزایش پیدا می‌کند. طعم طالبی خشک نیز نسبت به نوع تازه و آبدار آن بهتر وشیرین‌تر خواهد شد. هم چنین به علت حمل آسان قطعات طالبی و مصرف در بازه‌های زمانی مورد نیاز، استفاده از آن بسیار آسان‌تر می‌شود.

شما می‌توانید به سادگی در محیط کار مقداری طالبی خشک شده ببرید و در زمان استراحت بای دریافت کالری و انرژی و ترکیبات مورد نیاز بدن آن را مصرف کنید. این شیوه استفاده از محصول باکیفیت و مغذی نظیر طالبی خشک باعث تغییر سطح انرژی و بهبود کارکرد دستگاه‌های مختلف بدن خواهد شد. همچنین می‌توان از طالبی خوش برای تزیین نمودن انواع مختلف غذا استفاده کرد که امروزه در بسیاری از رستوران‌های موجود این روش به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین شیوه‌های تزیین مواد غذایی است. در ادامه مسأله به مهمترین خواص طالبی خشک به صورت اجمالی اشاره خواهیم نمود.

نسبت میزان پروتئین موجود در طالبی خشک چیزی حدود ۱۰ درصد وزن آن است در نتیجه می‌توان از آن به عنوان یکی از منابع تأمین‌کننده پروتئین روزانه افراد یاد کرد. از طرف دیگر میزان انرژی و کالری موجود در طالبی خشک نسبت به نوع تازه آن بیشتر است در نتیجه می‌تواند انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های روزمره افراد را تأمین نماید و به جهت دارا بودن قند‌های طبیعی یک گزینه مناسب جهت جایگزین نمودن آن با سایر قند‌های مضر مصرفی است. صیفی جات و میوه جات به طور کلی دارای میزان بسیار بالایی ویتأمین C هستند. در نتیجه مصرف منظم طالبی خشک می‌تواند موجب افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و همچنین بهبود سلامت پوست شود.

همچنین وجود مقادیر بالای پتاسیم موجود در آن علاوه بر تنظیم فعالیت‌های سلولی بدن موجب کارکرد صحیح دستگاه‌های مختلف آن از جمله سیستم ادراری خواهد شد. معضل فشار خون نیز امروزه شیوع بسیاری پیدا کرده است و طبق گفته متخصصان حوزه بهداشت و درمان پیشگیری و اصلاح رژیم غذایی می‌تواند در کنترل و کاهش میزان شیوع آن بسیار کمک‌کننده باشد. به طور کلی طالبی یک ماده غذایی حاوی میزان بالای پتاسیم و درصد بسیار کمی سدیم است که به همین علت از جمله مواد غذایی مفید برای کنترل فشار خون افراد مختلف خواهد بود.

به عنوان آخرین موضوع و شاید بتوان گفت مهمترین عامل تعیین‌کننده حجم فروش ۱ محصول باید به قیمت آن نیز اشاره کرد. قیمت و کیفیت یک کالا بیانگر میزان ارزش خرید آن بوده و تناسب بین قیمت و کیفیت همواره جزء اولویت‌های مهم خریداران و متقاضیان تهیه هر گونه کالای موجود در بازار است. امروزه شرکت‌های بسیار متعددی در زمینه تهیه و تولید طالبی خشک در بسته‌بندی‌های مناسب فعالیت کرده و به همین جهت قیمت نهایی کالا بسته به نظر تولید‌کنندگان و میزان تقاضای موجود در سطح بازار متغیر بوده و نوساناتی دارد.

همچنین اقلیم و منطقه‌ای که طالبی در آن پرورش داده می‌شود هنگام بررسی کیفیت بسیار حائز اهمیت است و جزء ملاک‌های اصلی تعیین‌کننده ارزش خرید آن است. به همین جهت پیشنهاد می‌شود خرید خود را تا حد امکان از نمایندگی‌های فروش معتبر، که طی سالیان طولانی در زمینه فروش انواع مختلف صیفی جات از جمله طالبی خشک فعالیت می‌کنند، انجام دهید.

این قبیل مراکز عرضه‌کننده محصول مورد نظر به علت ارتباط با شرکت‌های تولید‌کننده و عرضه‌کننده طالبی خشک با کیفیت و ممتاز به نوعی تضمین‌کننده اصالت و مرغوبیت آن بوده و در عین حال با تعیین شیوه‌های متنوع عرضه محصول از جمله ارائه آن به صورت عمده و بدون واسطه، موجب کاهش قابل توجه قیمت نهایی کالا نسبت به سایر فروشگاه‌های عرضه‌کننده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما