قیمت کیوی خشک شده 200 گرمی با کیفیت صادراتی در بازار

می خواهیم در این مقاله به صورت کامل و جامع برای شما در مورد قیمت کیوی خشک شده در بسته بندی های ۲۰۰ گرمی با کیفیت صادراتی در بازار مطالب مفیدی را به ارائه بگذاریم، کیوی خشک شده بسیار خوشمزه می باشد و قیمت مناسبی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کیوی خشک شده 200 گرمی با کیفیت صادراتی در بازار

قیمت کیوی خشک شده

قیمت کیوی خشک شده همانطور که می دانید میوه تازه و میوه خشک، مانند کیوی، به خرمالو، نارگیل و … دارای مواد مغذی و فراوانی می‌باشد با قیمت های متغیر به تولید می رسند و امروزه پزشکان برای تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین انرژی زایی و غیره مصرف این کالا را در میان وعده ها بسیار توصیه می کنند.

بیشتر میوه ها فصلی هستند و فقط در فصل های مشخصی از سال در بازار موجود می باشند به همین دلیل برای اینکه بتوانید این محصول را همیشه در اختیار داشته باشید باید اقدام به خشک کردن آن نمایید و در طول سال مصرف کنید.

یکی از میوه هایی که از طعم بسیار خوب و خواص بالایی برخوردار است کیوی می باشد، کیوی محصول زمستانی است و دارای طعم ترش و شیرین می باشد و رنگ درونی آن سبز و سطح بیرونی آن قهوه ای روشن و کرکدار است، این میوه کورکی سرشار از انواع ویتامین های مغذی است و مصرفش گزینه بسیار بسیار مناسبی برای حفظ سلامت بدن می باشد.

شما می‌توانید برای طول عمر بیشتر اقدام به خشک کردن آن به روش های مختلف کنید، کیوی خشک امروز در سطح کشور به دو روش انجام پذیر است، یکی از روش هایی که بسیار مورد پسند و به صورت ارگانیک و بهداشتی است روش سنتی می باشد که همه افراد می توانند اقدام به خشک کردن این محصول در منزل نمایند، مصرف کنندگان باید در تلاش باشند که برای خشک کردن این محصول باید از بهترین و سالم ترین نوع کیوی های خشک خریداری کنند.

زیرا اگر محصول نامرغوب باشد باعث می شود که کیوی خشک شده کیفیت و طعم خوبی نداشته باشد، پس به خاطر داشته باشید که برای تهیه این محصول اول باید اقدام بهترین نوع کیوی ها کنید وقتی که کیوی ها را تهیه کردید در ابتدا آن ها را مورد شست و شو قرار دهید و آن را پوست گیری نمایید.

سپس می توانید به سلیقه خود آنها را در اشکال مختلف مورد بررسی قرار دهید، سعی کنید برش آن به صورت نازک باشد تا بتواند در مدت زمان کوتاهی مورد خشک شدن قرار بگیرد و دچار کپک زدگی و آسیب نشود.

سپس آن ها را مورد برش قرار دهید، می توانید از آن بر روی توری های یا صافی با فاصله کنار هم قرار دهید و در زیر نور آفتاب بگذارید و برای اینکه محصول را از انواع گرد و خاک و غیره دو نگهداری شود، بهتر است بر روی آن توری بکشید و مانع از آسیب رسیدن به کیوی ها شوید، سپس به مدت ۱۵ الی ۲۰ روز یا بیشتر یا کمتر به آن اجازه دهید که در زیر نور آفتاب قرار بگیرند و هر چند وقت یکبار آن ها را زیر و رو کنید تا به صورت یکسان خشک شوند.

سپس می توانید میوه خشک شده را در بسته بندی های پارچه ای یا در شیشه های دربسته در جاهای غیر مرطوب نگهداری کنید و به مدت طولانی از آن استفاده نمایید، و از خواص آن سیستم ایمنی بدن خود و همچنین تقویت استخوان ها در میان وعده ها و دورهمی ها مصرف نمایید.

قیمت میوه خشک کیوی بستگی به پارامترهای مختلفی دارد و فاکتورهای زیادی هستند که در تعیین قیمت این کالا تاثیر می گذارند از فاکتورهای تاثیرگذار این کالا می توان به شرکت های تولید کننده این کالا اشاره کرد، شرکت های معتبر زیادی هستند که اقدام به تولید این محصول می نمایند.

این شرکت ها برای اینکه جذب مشتری نمایند و به افزایش فروش خود کمک کنند باید بهترین، رسیده ترین و محبوب ترین میوه ها را در حجم بالا خریداری کنند و برای خرید این محصول احتیاج به هزینه زیادی دارند، به همین دلیل محصول را به قیمت بالایی خریداری می‌کنند به همین دلیل زمانی که محصول به تولید می‌رسد قیمت کالا را افزایش می دهند و آن را به نرخ بیشتری در بازار پخش کرده و اختیار مشتری قرار می دهند.

از فاکتورهای تعیین قیمت این محصول می‌توان به نوع بسته بندی آن اشاره کرد، همانطور که می دانید امروزه در بازار شاهد تنوع بسته بندی میوه های خشک در بسته بندی های با کیفیت و بدون عوارض و همچنین جنس خوب هستیم، به همین دلیل تولید کننده برای خرید این بسته بندی نیز احتیاج به هزینه زیادی دارد به همین دلیل باعث می‌شود که قیمت کالا نیز افزایش پیدا کند.

برای تولید کیوی خشک در کارخانه ها به هزینه‌های زیادی احتیاج است، زیرا کارخانه ها برای تولید این محصول احتیاج به دستگاه‌های کاملا پیشرفته دارند و این دستگاه ها برق زیادی مصرف می‌کنند، همچنین کارمنزان زیادی را مورد استخدام قرار می‌دهند و این موارد باعث می‌شود که شرکت تولید کننده ماهیانه هزینه‌های زیادی را برای صرف برق و همچنین حقوق کارمندان بپردازد.

به همین دلیل و زمانی کیوی خشک شده و در بسته بندی قرار می گیرد و روانه بازار می شود، شرکت تولید کننده به صورت حساب شده بر روی محصول افزایش می زند و با این سود این کالا حقوق کارگران، هزینه برق و غیره را پرداخت می کند و سود باقی مانده را نیز به جیب می زنند.

برای تعیین قیمت این کالا می توان به نوسان بازار اشاره کرد همانطور که می دانید امروزه شاهد نوسان بازار هستیم و هر روزه نرخ ارز و دلار افزایش و کاهش پیدا می کند، این عوامل می تواند بر روی قیمت کالا تاثیر بگذارد، هرچه میزان سفارش در سطح بالا باشد فروشنده کیوی خشک برای خریدار تخفیف ویژه در نظر می‌گیرد و کالا را به نرخ درب کارخانه تحویل مشتری می دهد.

به دلایلی که در قسمت بالا برای شما صحبت کردیم، قیمت این کالا با هم متفاوت می باشد، شما برای اینکه قیمت این محصول را به صورت دقیق و درست مشاهده کنید می توانید با یک کلیک ساده از طریق فضای مجازی سایت های اینترنتی را مورد بررسی قرار دهید و از قیمت این کالا ها مطلع شوید.

شما تاجر گرمی اگر قصد میوه کیوی خشک ۲۰۰ گرمی و غیره را در حجم بالا دارید به شما پیشنهاد می کنم که خرید خود را در فروشگاه ما انجام دهید، شما می توانید بدون اینکه هزینه حمل و نقل پرداخت کنید می توانید به صورت غیر حضوری از طریق فضای مجازی به فروشگاه ما ورود پیدا کنید و محصول خود را به صورت دقیق با قیمت مشخص شده و ذکر تمام ویژگی‌های این کالا را مشاهده نمایید، سپس می توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید و سوالهای خود را در مورد خرید این کالا در میان بگذارید، سپس می توانید کد کالا را ثبت سفارش کنید و در نهایت محصولی استاندارد با کیفیت، خوش طعم و با برندهای متفاوت قیمت مناسب در اختیار بگیرید، شما با خرید از ما می‌توانید آسوده خاطر باشید و محصولی با کیفیت را با قیمت اقتصادی خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما