تهیه چیپس هلو سالم با قیمت مناسب از غرفه محصولات ارگانیک

چیپس هلو سالم و طبیعی با قیمت مناسب را می توان از غرفه محصولات ارگانیک که در سطح شهر وجود دارند، به راحتی تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه چیپس هلو سالم با قیمت مناسب از غرفه محصولات ارگانیک

تهیه چیپس هلو

تهیه چیپس هلو خوردن تنقلات در تمامی سنین جذاب بوده و جزء سرگرمی مردم به شمار می رود. تنقلات دارای دامنه گسترده ای از خوراکی های جذابی بوده که مصرف آن وقت گیر است اما بسیار خوشمزه و سرگرم کننده هستند. انواع خشکبار را در رده تنقلات دسته بندی می کنند، چرا که از دو ویژگی که به آن اشاره شد، به خوبی برخوردارند.

چیپس هلو یکی از انواع خشکباری محسوب شده که مردم تمایل بیشتری برای خرید آن دارند؛ زیرا هم عطر و بویی متفاوت داشته و هم خواص بی شماری را به همراه دارد. برای خرید چیپس هلو می توان به قنادی و خشکبار فروشی ها مراجعه کرد که این محصول را به صورت فله و بسته بندی شرکتی تولید و پخش می کنند.

تهیه چیپس هلو نیاز به صرف هزینه زیاد و وقت چندانی ندارد، فقط حوصله و صبر لازم دارد. برای خشک کردن میوه ها می توانید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید. در صورت در دسترس نبودن این دستگاه ها، می توانید از روش سنتی برای تهیه میوه خشک هایی چون هلو، بهره گیری نمایید.

تهیه چیپس هلو باکیفیت در ۱۰ مرحله:

  1. برای تهیه چیپس هلو در ابتدا نیاز به هلوهایی دارید که سفت تر بوده و رطوبت مناسبی داشته باشند.
  2. به سراغ هلوهایی بروید که گوشتی و سفت هستند و اثری از خرابی بر روی آن مشاهده نمی شود.
  3. هلوها را به خوبی بشویید و بر روی یک دستمال نخی یا دستمال جادویی قرار دهید تا خشک شود.
  4. پس از آنکه هلوها خشک شدند، آن ها را در اندازه های مناسب برش دهید.
  5. اسلایس های هلو نباید نه زیاد ضخیم و نه زیاد نازک باشد.
  6. اندازه اسلایدهای هلو باید به گونه ای باشد که پس از خشک شدن، خشک و سفت نگردد و در عین حال برای خوردن آن، به دندان ها فشار وارد نکند.
  7. پس از برش و اسلاید کردن هلوها آن را درون دستگاه میوه خشک کن قرار دهید و با توجه به زمانی که برای آن در نظر گرفته شده، دستگاه را خاموش کنید.
  8. اگر از شیوه سنتی برای خشک کردن هلو استفاده می کنید، یک آبکش را به صورت برعکس در معرض آفتاب قرار دهید و برش های هلو را بر روی آن قرار دهید. در طی روز هلوها را چند بار زیر و رو کنید تا به خوبی خشک شود.
  9. در زیر آبکش می توانید از یک تکه ورق آلومینیوم استفاده کنید، این کار مانع از آن می شود که در رطوبت داخل میوه به طول کامل از بین برود.
  10. پس از خشک شدن میوه ها، آنها را در معرض هوای آزاد و ترجیحا فضای داخل خانه قرار دهید و سپس در ظرف مورد نظرتان بریزید.

توجه داشته باشید که انواع میوه های خشک به خصوص هلو را باید تا حدی خشک کنید که اصطلاحا کریسپی و خیلی خشک نشود! برای این کار باید رطوبت داخل میوه به قدر کافی حفظ شود، این امر علاوه بر اینکه طعم و مزه میوه را با همان کیفیت اول نگه می دارد، بافت نرم میوه را هم به هم نمی زند.

قیمت چیپس هلو

قیمت چیپس هلو همانطور که مشاهده کردید تهیه چیپس هلو بسیار ساده بوده و نیاز به وقت و هزینه چندانی ندارد. برای خرید چیپس هلو می توانید به غرفه محصولات ارگانیک در فروشگاه و هایپرمارکت ها مراجعه کنید تا محصولی باکیفیت و مرغوب را خریداری نمایید. قیمت چیپس هلو نسبت به دیگر خشکبار موجود در بازار، بسیار مناسب و ارزان تر در نظر گرفته شده است.

عده ای از کارشناسان معتقدند که خواص انواع میوه های خشک شده نسبت به میوه تازه بسیار بیشتر بوده و حتی ماندگاری بیشتری را دارند. اگر میوه ها را به شیوه صحیح خشک و نگهداری کنید، می توانید در فصول مختلف از خواص فوق العاده آن بهره مند شوید.

خوبی انواع میوه خشک این است که اگر تمایل به خوردن میوه ای خاص ندارید و یا میوه تازه آن را مصرف نمی کنید؛ وقتی میوه را خشک کنید، به دلیل تغییری که در ظاهر و شکل پیدا خواهد کرد، بدون شک آن را مصرف می کنید. این موضوع بیشتر در بچه ها به چشم می خورد. چیپس هلو از خواص بی شماری برای سلامت بدن برخوردار است که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

۱۰ خاصیت شگفت انگیز چیپس هلو:

  1. چیپس هلو از ویتامین C بیشتری برخوردار بوده که برای زیبایی پوست و کمک به رشد مو، بسیار مناسب خواهد بود.
  2. چیپس هلو از مقادیر بالایی فیبر برخوردار بوده که باعث احساس سیری در فرد شده و به کاهش وزن و داشتن تناسب اندام بیشتر کمک خواهد کرد.
  3. فیبر موجود در چیپس هلو موجب می گردد که سموم بدن به خوبی از بدن دفع شود و به تقویت سیستم دفاعی بدن کمک می کند.
  4. انواع چیپس هلو از مقادیر بالایی آهن برخوردار است که در جهت کم خونی و بیماری های مرتبط با آن بسیار مؤثر عمل خواهد کرد.
  5. چیپس هلو درجه یک، باعث رشد استخوان و کاهش دردهای مفاصل می گردد و از دردهای عضلانی جلوگیری می کند.
  6. با خوردن روزانه چیپس هلو باکیفیت می توانید به سلامت دهان و دندان کمک کنید و سلامت لثه ها را تضمین نمایید.
  7. جالب است که چیپس هلو می تواند به کاهش و تنظیم فشار خون کمک کند. هلو سرشار از پتاسیم بوده که در جهت تنظیم فشار خون کارایی فوق‌العاده ای را دارد.
  8. خوردن چیپس هلو با رشد استخوان و رگ‌های خونی جنین نیز کمک شایانی خواهد کرد.
  9. ویتامین C بالا و پتاسیم و منیزیمی که در برگه هلو موجود است، می تواند از سرماخوردگی و آنفلوانزا پیشگیری کند.
  10. چیپس هلو می تواند از انواع سرطان های بدخیم و خوش خیم جلوگیری کند و موجب بهبودی علائم آن در بدن خواهد شد.

فروش چیپس هلو به صورت کلی و جزئی از طریق سایت و فروشگاه های معتبر با قیمت ارزان ترب انجام می گیرد. سایت چیپس هلو این دسته از خشکبار را به شکل های مختلف در اختیار خریداران محترم قرار می دهد، مانند چیپس هلو بسته بندی شده، چیپس هلو کیلویی، چیپس هلو فله و… . همچنين در این سایت امکان سفارش سازی محصول نیز وجود دارد آن هم با صرف کمترین هزینه.

جهت خرید عمده چیپس هلو درجه یک و باکیفیت با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما