قیمت میوه خشک درجه یک

قیمت انواع خشکبار ممتاز در ایران بر اساس معیارهای مختلفی از جمله درجه کیفیت یا قیمت به صورت فله یا بسته بندی، تعیین می شود، در بازار صادرات هر کدام مشتری خاص خود را خواهند داشت.

میوه خشک درجه یک

همانطور که می دانیم خشک کردن یکی از بهترین و قدیمی ترین جایگزین های غذایی در ایران است که جایگاه ویژه ای برای انواع میوه هایی که در درجه یک خشک می شوند دارد.

این تنها در گذشته با روش های سنتی برای خشک  کردن همانند خورشید امکان پذیر بود، اما امروزه با ارایه بسترهای تولید صنعتی شاهد تنوع بالای میوه های خشک مانند زردالو خشک هستیم و از نظر کیفیت رشد بیشتری داریم.

میوه خشک در ایران اغلب به صورت حرارتی تولید می شوند که اگر به درستی خشک شوند کیفیت درجه یک دارند و می توانند در داخل و خارج از کشور عرضه شوند، خوشبختانه به دلیل کیفیت بالای میوه های ایرانی می توان بهترین میوه های خشک را در ایران تولید کرد که محبوبیت زیادی در بین کشورهای مختلف جهان کسب کرده است.

اما قیمت این محصول با روش های مختلفی از جمله کیفیت و نوع بسته بندی انتخابی و حتی نوع میوه انتخابی تعیین شده است، به عنوان مثال قیمت توت فرنگی خشک بر اساس اینکه در شمال یا بین سنندج باشد یا مخلوطی از هر دو کیفیت متفاوت خواهد بود.

میوه خشک درجه یک

میوه خشک صادراتی بسته بندی

اما کدام بسته بندی میوه خشک برای رفتن به بازارهای صادراتی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال طبیعتا تمامی مشتریان داخلی و خارجی طعم یکسانی در بسته بندی ندارند و هر بازاری بسته بندی خاص خود را می خواهد.

به عنوان مثال از نظر مشتری ممکن است بهترین بسته بندی باشد که جذابیت و طرح رنگ به شدت رعایت شود و از دیدگاه مشتری دیگر موضوع حمل و نگهداری بسته بندی پس از باز کردن معیارها و غیره است.

به طور کلی باید گفت که بسته بندی باید به گونه ای باشد که علاوه بر بحث کیفیت میوه ها خشک و بهداشتی باشد باید جذاب باشد.

به نظر می رسد در بین انواع اقلام در این زمینه بهترین بسته ها بسته هایی هستند که علاوه بر بهداشتی بودن می توان کل یا بخشی از محصول خارجی بسته بندی را مشاهده کرد تا مشتری بتواند با راحتی خرید کند.

میوه خشک صادراتی بسته بندی

قیمت میوه خشک

کاملا طبیعی است که در مقایسه با قیمت میوه های فروخته شده به صورت عمده محصولات خشک و بسته بندی شده وارد بازار شود، تفاوت را ببینید.

زیرا وقتی محصول را بسته بندی می کنیم هزینه اضافی صرف می شود و در نتیجه هزینه در قیمت نهایی موثر خواهد بود.

از طرفی همه انواع بسته بندی ها نرخ یکسانی ندارند و بسته به نوع مواد به کار رفته در بسته بندی دستی یا ابزاری وزن بسته بندی و طراحی قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

از جمله اقلام مختلفی که برای این منظور استفاده می شود انواع فلز و شیشه و چوبی گرانترین و در نتیجه مناسب ترین مشتریان هستند که اهمیت بیشتری به لوکس بودن بسته بندی می دهند.

بسته بندی هایی مانند پاکت کاغذ کرافت و متالایز قیمت های پایین تری دارند و ساده ترین بسته بندی سلفون شفاف یا شفاف است که توسط تولید کنندگان مختلف استفاده می شود و متناسب با بازارهای هدف مختلف است.

قیمت میوه خشک

میوه خشک ترد و پفکی

معمولا محصولات و تنقلات زیادی در ایران تولید می شود مانند میوه های شکننده و پف کرده که هم در نوع خود بی نظیر بوده و ویژگی های منحصر به فردی دارند و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

این محصولات عمده تحت شرایط خاص فرایند خشک کردن با کیفیت بالا پردازش می شوند و هیچ افزودنی ندارند اما کاملا طبیعی و ارگانیک است که امروزه فروش اصلی این محصول ارزشمند از طریق مراکز فروش عمده و نمایندگی های سراسر کشور بسیار مقرون به صرفه است زیرا عرضه محصول به صورت مستقیم انجام شده و باعث قیمت ارزان تر شده است.

میوه خشک ترد و پفکی

لازم به ذکر است برای خرید میوه های ترد و پف کرده به صورت عمده می توان به فروشگاه های اینترنتی سراسر کشور مراجعه کرد، بدون شک یکی از روش های ساده و ارزان و سریع خرید محصولات است و باعث جذب طرفداران زیادی شده است.

بنابراین مشتریان عزیز میتوانند به صورت مستقیم و غیر حضوری به سایتهای فروش محصول مراجعه کنند و با بالاترین سطح کیفیت و نازلترین قیمت در انواع برندهای زیبا و جذاب و بستهبندی در رنگهای خاص به صورت فله و بسته بندی مطابق با استانداردهای جهانی عرضه شوند که خرید محصول به صورت فله ارزانتر از نوع بسته بندی است زیرا هزینه بسته بندی بسیار گران است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما