قیمت سیب خشک بدون پوست با بهترین کیفیت در فروشگاه های معتبر

یکی از خوشمزه ترین خشکبارها، سیب خشک است، قیمت سیب خشک بدون پوست با بهترین کیفیت در فروشگاه های معتبر معمولا متغیر است.

قیمت سیب خشک بدون پوست با بهترین کیفیت در فروشگاه های معتبر

قیمت سیب خشک

قیمت سیب خشک خواص ضد التهابی و سم زدایی سیب خشک، آن را به یک ماده غذایی کلیدی در یک رژیم غذایی متعادل تبدیل کرده است، قیمت سیب خشک معمولا بر اساس درجه کیفی آن تعیین می شود، سیب در شکل کم آب خود ویتامینها و اجزای یک میوه تازه را بسیار بیشتر متمرکز می کند، سیب کم آب حاوی پکتین است که وقتی مصرف شود، بدن آن را به فیبر محلول تبدیل می کند که کلسترول را تنظیم می کند و سطح قند خون را تحت کنترل نگه می دارد.

این میوه کم آب حاوی اسیدهای آمینه مانند سیستئین، گلیسین، آرژنین و والین است که مسئول دفع سموم از کبد هستند، آنها همچنین به رشد ماهیچه ها به روشی سالم تر کمک می کنند و آن را به یک میان وعده ایده آل برای مصرف بعد از تمرین تبدیل می کنند، باید بدانید که سیبهای کم آب حاوی اسید گلوتامیک هستند که توانایی حفظ اطلاعات را بهبود می بخشد و افزایش می دهد، علاوه بر این، حاوی سوربیتول است که به سلامت سیستم گوارش کمک می کند، همچنین مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم را برای عملکرد صحیح آن فراهم می کند.

سیب خشک به دلیل داشتن ترکیبات ضد التهابی طبیعی برای تسکین ناراحتیهای معده مفید است، به پاکسازی سیستم ادراری و به طور کلی پاکسازی بدن کمک می کند، این میوه کم آب به کاهش التهاب در معده، روده بزرگ و روده کمک می کند، علاوه بر این، برای کسانی که از یبوست رنج می برند، مصرف سیب خشک توصیه می شود، زیرا به عنوان ضد اسهال و ملین عمل می کند.

سیب خشک به عنوان یک ادرار آور و تصفیه کننده ایده آل است و به دفع سموم کمک می کند، به همین دلیل برای کسانی که با چاقی مبارزه می کنند و باید این مواد را از بدن خود حذف کنند نیز توصیه می شود، سیب خشک تمام فواید ضد سرطانی حالت طبیعی خود را متمرکز می کند، علاوه بر این، حاوی خواص ضد ویروسی برای محافظت از سیستم ایمنی بدن شما است، همچنین به پیشگیری از بیماری قلبی کمک می کند زیرا سطح کلسترول خون را تثبیت می کند و به دلیل غلظت پکتین که سطح قند خون را ثابت نگه می دارد، جایگزینی عالی برای پیشگیری از دیابت است.

سیب خشک نوعی آماده سازی برای زمستان است، اما این نوع نگهداری میوه مزایای زیادی نسبت به کمپوتها و مربا دارد، وجه تمایز اصلی سیبهای خشک این است که با چنین فرآوری خاصیت بسیار ارزشمند خود را به هیچ وجه از دست نمی دهند، آنها فقط در صورت عملیات حرارتی نامناسب یا استفاده از ترکیبات شیمیایی در این فرآیند می توانند به فرد آسیب برسانند.

فرآیند خشک کردن سیب در خانه بسیار ساده است، این بار نحوه انجام این کار را با استفاده از فر به شما آموزش می دهیم، بنابراین برای به دست آوردن میوه خشک شده این مراحل را دنبال کنید:

  1. سیبها را بشویید: لازم نیست پوست آن را جدا کنید زیرا طعم و فیبر بیشتری به آن می دهد.
  2. سیبها را هسته بگیرید: مطمئن شوید که قسمتهای بد سیب را نیز جدا کنید.
  3. سیبها را به صورت ورقه ای برش دهید: هرچه برشها نازک تر باشند، خشک کردن آنها راحت تر خواهد بود.
  4. سیبها را در آب لیمو خیس کنید: این کار از قهوه ای شدن سریع آنها جلوگیری می کند، همچنین می‌ توانید از آب آناناس برای جلوگیری از تداخل طعم اسیدی لیمو با طعم سیب استفاده کنید، فقط باید آن را به مدت 10 دقیقه خیس کنید و سپس برشها را صاف کنید تا مایع خارج شود.
  5. ادویه هایی را که مد نظر دارید اضافه کنید: برخی از افراد دوست دارند دارچین، جوز هندی یا فلفل اضافه کنند، زیرا طعم سیب خشک را افزایش می دهند.
  6. فر را با دمای 60 یا 90 درجه سانتی گراد گرم کنید: این بستگی به حداقل دمای فر شما دارد.
  7. برشها را روی سینی فر بچینید: سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید و برشها را از هم جدا کنید تا به هم نچسبند.
  8. سیبها را بپزید: قبل از چرخاندن برشها باید یک ساعت صبر کنید، اگر می خواهید ترد تر شوند، 2 ساعت کافی است، اگر تصمیم دارید در فر را باز بگذارید، روند پخت باید 6 تا 10 ساعت باشد.
  9. فر را خاموش کنید: هنگامی که برشهای سیب کم آب شده به نقطه ای که می خواهید رسید، فر را خاموش کنید و 1-2 ساعت قبل از برداشتن سینی صبر کنید تا مطمئن شوید برشها کاملا خنک شوند.

قیمت سیب خشک فله

قیمت سیب خشک فله سیب محبوب ترین میوه در جهان است، قیمت سیب خشک فله معمولا کمتر از نمونه بسته بندی می باشد، سیب خشک مواد مغذی و طعم خود را متمرکز می کند، بنابراین آنها برای انجام کارهای خوب به بدن و ذهن عالی هستند، پلی فنولهای موجود در سیبهای خشک رادیکالهای آزاد را خنثی می کنند، عاملی که باعث افزایش بسیاری از آسیبها می شود، همچنین مقدار قابل توجهی پتاسیم وجود دارد، پتاسیم در انقباض ماهیچه ها و در انتشار تکانه های عصبی نقش دارد، سیب خشک همچنین سرشار از فیبر است و بنابراین باعث راحتی گوارش می شود.

نگهداری مواد غذایی با خشک کردن بدون شک یکی از قدیمی ترین روشهایی است که بشر به کار برده است، از بین تمام روشهای نگهداری غذا، خشک کردن ساده‌ ترین و طبیعی‌ ترین روش است، زیرا کافی است سبزی را به قطعات کوچک برش دهید و آب آن را بگیرید، روشهای خشک کردن متفاوتی وجود دارد و تعداد اصلاحات بیشتری در آنها وجود دارد، روش انتخاب شده به نوع غذایی که باید کم آب شود، سطح کیفی قابل دستیابی و هزینه قابل توجیه بستگی دارد، از جمله روشهای خشک کردن با هوای جابجایی، خشک کن درام یا غلتکی و خشک کن خلاء وجود دارد، برخی از آنها برای غذاهای مایع و برخی دیگر برای مواد جامد هستند.

هر یک از این روشها دارای تعداد بیشتری از انواع هستند که با نیازهای حجم و ویژگیهای محصولات نهایی تنظیم می شوند، خشک کردن میوه ها تکنیکی است که دو قرن پیش پدیدار شد، کشورهایی که محصولات تازه را از آفریقا وارد کرده و برای حفظ آنها آبگیری می کردند، مزیت این فرآیند این است که پس از میوه های تازه، غذای کم آب است که بیشتر مواد مغذی خود را حفظ می کند، اما در طی فرآیند آبگیری محصول تا پنج برابر کاهش می یابد، یعنی در هنگام از دست دادن رطوبت، حجم میوه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، به گونه ای که برای داشتن یک کیلو میوه کم آبی، چندین کیلو میوه تازه مورد نیاز خواهد بود.

سیب خشک یک میوه خشک است، بنابراین حاوی قند بیشتری نسبت به یک سیب تازه است، توصیه های مصرف روزانه تعریف شده است، به عنوان یک درمان کلاسیک یا برای لذت، یک قسمت از سیب خشک بین 20 تا 30 گرم در روز تخمین زده می شود که نشان دهنده 5 تا 10 برش در روز است.

سیب خشک حاوی عناصر کمیاب زیادی مانند مس و سلنیوم، منگنز و آهن، فسفر و منیزیم، پتاسیم و ید است، این ترکیب شامل فیبر غذایی و پکتین است، چنین مجموعه ای فرآیندهای متابولیک را در بدن انسان تحریک می کند و به تمیز کردن کانالهای کلسترول خون از پلاکها کمک می کند، سیب خشک همچنین حاوی تاننهای طبیعی هستند، اصلی ترین آنها فلاونوئیدها و کاتچینها و همچنین تاننها هستند، آنها برای محافظت از بدن در برابر رادیونوکلئیدها و تمیز کردن آن ضروری هستند، این ترکیبات دارای اثرات ضد التهابی و ضد باکتریایی هستند.

اگر به طور منظم سیب می خورید، می توانید از پیشرفت سرطان شناسی جلوگیری کنید، خشک کردن سیب، آن را از مقدار کمی چربی و همچنین پروتئین محروم نمی کند، همچنین اجزایی مانند فیتونسیدها و اسانسها، فیبر و نشاسته وجود دارد، محتوای کالری سیب خشک بدون شکر بسیار کم است و تنها 62 کیلو کالری در هر 100 گرم است.

سیستم عضلانی-ریوی نیاز به تامین مداوم کلسیم دارد، برخی بیماریها یا سبک زندگی ناسالم فرد آسیبهای جبران ناپذیری را به همراه دارد، کلسیم از بدن خارج می شود، سیب خشک یک راه عالی برای بازگرداندن آنچه در سیستم اسکلتی از دست رفته است بدون استفاده از دارو است.

قیمت سیب خشک صادراتی

قیمت سیب خشک صادراتی همه افرادی که از این محصول استفاده می کنند باید بدانند که چه چیزی در ترکیب آن وجود دارد و چه مقدار کالری در سیب خشک وجود دارد، قیمت سیب خشک صادراتی معمولا بالاتر از ارقام معمولی می باشد، رژیم غذایی که حاوی فیبر کافی نباشد، خطر یبوست را افزایش می دهد، سیبهای خشک منبع خوبی از فیبر هستند و ترانزیت گوارشی را تنظیم می کنند، سیب خشک به دریافت انرژی کمک می کند، کربوهیدراتهای آنها بدن را تقویت می کند، آنها همچنین سلولهای عصبی را تغذیه می کنند که فقط می توانند از کربوهیدراتها برای عملکرد استفاده کنند، همچنین به وجود پتاسیم که در عملکرد سلولهای عصبی شرکت می کند، توجه کنید.

کربوهیدراتها سوخت سلولهای ما هستند، آنها برای سلولهای وابسته به گلوکز (که فقط می توانند از کربوهیدراتها برای عملکرد استفاده کنند) مانند نورونها یا گلبولهای قرمز ضروری هستند، سیبهای خشک از طریق فیبرهای خود، با کاهش جذب کلسترول غذایی، کلسترول خون را کاهش می دهند، سیب خشک به دریافت فیبر کمک می کند، فیبرها قوام مدفوع را تعدیل می کنند که منجر به تسریع انتقال گوارشی می شود.

در میان تمام میوه های خشک، سیب بسیار مغذی محسوب می شود، اکثر خانمهای خانه دار این محصول را برای فصل زمستان برای تهیه کمپوت تهیه می کنند، فواید و مضرات سیب خشک برای سلامت انسان توسط دانشمندان ثابت شده است، با مصرف متوسط ​​محصول مفید است اما در صورت مصرف نامحدود می تواند برای سلامتی مضر باشد.

قندهای با منشاء طبیعی توسط موادی مانند گلوکز، فروکتوز و بخش کوچکی از ساکارز نشان داده می شوند، شیرین کننده ها تنها 12 درصد از کل عناصر را تشکیل می دهند، به لطف شکر، انرژی و قدرت حفظ می شود و همچنین وظیفه عملکرد سیستم عصبی را بر عهده دارد، خشک کردن سیب برای دیابت بسیار مفید است، با این بیماری، تهیه کمپوتها و جوشانده های مختلف میوه های خشک بدون افزودن شکر توصیه می شود.

این محصول حاوی مقدار زیادی عناصر کمیاب مانند مس و سلنیوم، منگنز و آهن، فسفر و منیزیم، پتاسیم و ید است، این ترکیب شامل فیبر غذایی و پکتین است، چنین مجموعه ای فرآیندهای متابولیک را در بدن انسان تحریک می کند و به پاکسازی کانالهای خونی کلسترول از پلاکها کمک می کند، همچنین حاوی مقدار زیادی اسیدهای آلی است، آنها تنها 3٪ از حجم کل را اشغال می کنند، اما این برای حفظ دفاع بدن در سطح مناسب کافی است.

سیب خشک نوعی آماده سازی برای زمستان است، اما این نوع نگهداری میوه مزایای زیادی نسبت به کمپوت، کنسرو یا مربا دارد، وجه تمایز اصلی سیبهای خشک این است که با چنین پردازشی به هیچ وجه بسیاری از ویژگیهای ارزشمند خود را از دست نمی دهند، آنها فقط در شرایط عملیات حرارتی نامناسب یا استفاده از ترکیبات شیمیایی در این فرآیند می توانند به فرد آسیب برسانند.

سیب رایج ترین میوه در کشور ما است، فواید آنها برای انسان بسیار زیاد است، نمایندگان طب سنتی گنجاندن سیب را در رژیم غذایی روزانه افراد مبتلا به هموگلوبین خون پایین توصیه می کنند، این توصیه ها به ویژه برای زنان باردار و مادران شیرده مرتبط است، پزشکان طب سنتی معتقدند که این میوه ها را نباید فقط به صورت خام مصرف کرد، زیرا فواید سیب خشک چندین برابر می شود.

ترکیب میوه های خشک شامل مقدار زیادی ویتامین، عناصر میکرو و ماکرو است که یک فرد برای عملکرد طبیعی همه اندامها و سیستمها به آن نیاز دارد، ویتامینهای K، E و B برای اشباع سیستم گردش خون مورد نیاز است، فواید اسید اسکوربیک و سایر اسیدها برای عملکرد مغز بسیار ارزشمند است، ید، روی، مس، منیزیم، منگنز، سلنیوم، منیزیم، آهن و سایر عناصر باید به مقدار مناسب در بدن انسان وجود داشته باشد.

سیبهای خشک به دلیل داشتن پکتین بالا، فیبر رژیمی و فیبر باعث هضم خوب می شوند، پروتئینها، اسیدها، اسانسها و فیتونسیدها که بخشی از این میوه ها هستند، متابولیسم را تحریک کرده و به تشکیل میکرو فلور مطلوب در روده کمک می کنند.

گنجاندن محصول در رژیمهای لاغری بسیار موثر است، ظرافت متابولیسم را بهبود می بخشد و باعث می شود سریعتر احساس سیری کنید، اگر از سیبهای خشک به مقدار زیاد برای کاهش وزن استفاده شود، تأثیری نخواهد داشت، زیرا این محصول در مقادیر زیاد کاملاً کالری است، برای کاهش وزن باید سیب را به جای دسر بخورید.

برای متمایز شدن از سایر فروشگاه های آنلاین و افزایش فروش، ارائه یک تجربه کاربری بهینه ضروری است، این مجموعه تجاری، انواع میوه خشک را به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما