عرضه کننده آلو بخارا تازه باکیفیت

آلو بخارا باکیفیت را بهتر است در فصل مناسب آن یعنی اواخر تابستان تهیه کنیم با کیفیت چند ویژگی دارد که بهتر است قبل از خرید از آنها اطلاع داشته باشیم در ادامه به آن می پردازیم.

آلو بخارا کالری زیادی دارد بنابراین خوردن زیاد آن ممکن است باعث افزایش وزن و تبدیل آن به چربی شود همینطور خوردن زیاد آن ممکن است باعث گرفتگی شکم و اسهال شود بنابراین باید در خوردن آن تعادل را رعایت کنیم کنیم.

عرضه کننده آلو بخارا تازه باکیفیت

اطلاعاتی مفید درباره آلو بخارا باکیفیت

اطلاعاتی مفید درباره آلو بخارا باکیفیت آلو بخارا تازه پوستی ضخیم و بنفش رنگ دارد که خوردن زیاد آن موجب دل درد می گردد بنابراین بهتر است که قبل از خوردن آن را پوست بگیریم به همین دلیل است که آلو بخارا،را بیشتر به صورت خشک شده آن مصرف میکند.

آلوده نیشابور انواع مختلفی دارد مانند آلو بخارا حاج حسنی آلو آلو سبز و که بیشترین مقدار تولید آلو آلو بخارا می باشد که به سایر کشورهای اروپایی صادر می شود ابور به دلیل داشتن آب و هوای مناسب برای آلو بخارا از تولید کننده‌های اصلی آن به حساب می‌آید.

درخت آلو از درخت هایی است که به راحتی از بین می‌رود و به درخت‌های دیگر کمتر مورد هجوم مهاباد و حشرات قرار می‌گیرد به همین دلیل این درخت برای کشاورزان بسیار سودمند است زیرا با توجه به ویژگی هایی که گفته شد این درختان طولانی دارد و حدود ۲۵ تا ۳۰ سال عمر می‌کند البته این درخت باید در آب و هوای سرد کاشته شود و به آبیاری منظم احتیاج دارد.

برای درست کردن آلو بخارا باید ابتدا آن را پوست بکنید سپس در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید تا کاملاً خشک شود آلو بخارا پس از خشک شدن رنگ طلایی به خود می‌گیرد که به همین دلیل به آن آلو قطره طلا نیز گفته می شود چون مانند قطر های طلایی در می آید.

قیمت خرید آلو بخارا باکیفیت

قیمت خرید آلو بخارا باکیفیت قیمت آلو بخارا باکیفیت نسبت به فصل های سال فرق می‌کند به عنوان مثال در اواخر فصل تابستان که فصل فروشی نیز می باشد قیمت آن کمی کمتر است و در فصل‌های سرد سال ممکن است آن را کمی گرانتر خریداری کنید.

خرید آلو بخارای مرغوب کار بسیار ساده ای می باشد فقط کافی است به چند نکته توجه کنید آلو بخارای مرغوب از نظر هندسی شکلی کاملا گرد و کروی دارد و طلایی می باشد که نشان دهنده این است که محصول تازه نیست و همینطور دارد بنابراین اگر خاطرمان توش بود از خرید آن خودداری کنید زیرا ممکن است و افزودنی اضافه کرده باشد.

آلو بخارا بیشتر به صورت خشک شده آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر در شهرستان نیشابور در روستاهایی که در دامنه کوه بینالود قرار دارند که می شود و بیشتر از ۷۰ درصد آلو بخارا در شهر نیشابور تولید می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما