بازار خرید آلو خشک ورقه ای درجه یک

آلو خشک ورقه ای جز میوه هایی است که نمی توان از خواص بی نظیر آن چشم پوشی کرد. آلو خشک سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین c می‌باشد که وجودشان برای بدن الزامی است. طبع آلو خشک ورقه ای تر و سرد می باشد و بهتر است افراد سرد مزاج در خوردن آن زیاده‌ روی نکنند.بازار خرید آلو خشک ورقه ای یکی از پرفروش ترین بازار ها به شمار می آید. در ایران کارخانه های زیادی مشغول به بسته بندی آلو خشک ورقه ای می باشند. آلو خشک به دو صورت سنتی و صنعتی خشک شده و به بازار عرضه می شود.

بازار خرید آلو خشک ورقه ای درجه یک

جلوگیری از پوکی استخوان با آلو خشک

جلوگیری از پوکی استخوان با آلو خشک در این مقاله می خواهیم از خواص آلو خشک و درمان پوکی استخوان صحبت کنیم پس تا آخر با ما همراه باشید. طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان آلو خشک یکی از میوه هایی است که باعث سلامت استخوان می شود. این میوه سرشار از ویتامین های مختلف و منیزیم میباشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مصرف روزانه ۵ عدد آلو خشک باعث می شود مبتلا به پوکی استخوان نشوید و از آسیب پذیری استخوان جلوگیری می کند. آلو خشک سرشار از کلسیم می باشد به همین دلیل استخوان بندی را محکم کرده و در برابر ضربه، استخوان را مقاوم می کند.

آلو خشک کلسیم بیشتری نسبت به آلوی تازه دارد به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که بالای ۵۰ سال سن دارند بهتر است آلو خشک را در میان وعده های خود قرار دهند زیرا بیشتر از افراد دیگر در معرض پوکی و شکستگی استخوان هستند. همچنین به افرادی که دچار ترک خوردگی و شکستگی استخوان هستند و از نرمی استخوان رنج می برند پیشنهاد میشود که روزانه از آلوی خشک استفاده کنند.

بهتر است بدانید الو خشک کلسیم بیشتری نسبت به شیر دارد. و باعث می‌شود کلسیم بیشتری جذب استخوان شود. این کارخانه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی آلو ها را شسته و خشک می کنند.

عرضه مستقیم آلو خشک ورقه ای درجه یک

عرضه مستقیم آلو خشک ورقه ای درجه یک آلو خشک ورقه ای به صورت فله‌ای و بسته بندی در خشکبار ها و هایپر مارکت ها به فروش میرسد. نرخ آلو خشک بستگی به نوع و کیفیت آن دارد و برای خرید آلو بخارا فله می توانید به تولید کنندگان مراجعه کرده و این میوه را با قیمت ارزان و بدون واسطه به صورت عمده خریداری کنید.ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان آلو خشک ورقه ای می باشد و این میوه را همه ساله به مقدار زیادی به کشورهای دیگر از جمله روسیه و ترکیه و بلغارستان صادر می کند. صادرات آلو خشک یکی از پرسودترین شغل ها در ایران به شمار می‌آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما