خرید عمده برگه زردآلو خشک

برگه زردآلو خشک یک آجیل بسیار خوشمزه و پر خاصیت است که از ورقه ورقه کردن زرد آلو و خشک کردن آن در زیر آفتاب و یا با دستگاه های مخصوص تهیه می شود. برگه زرد آلو به دلیل خواص فراوانی که دارد از گذشته به شکل برگه خشک می شده است، تا در تمام فصل های سال بتوان از آن استفاده کرد.

این مجموعه با تولید زردآلو خشک به صورت کاملا بهداشتی و با دستگاه های پیشرفته، این محصول بسیار مفید را به شما عزیزان عرضه می کند.

خرید عمده برگه زردآلو خشک

توضیحاتی درباره انواع زردآلو خشک

توضیحاتی درباره انواع زردآلو خشک همان طور که می دانید انواع مختلفی از میوه زردآلو وجود دارد که علاوه بر تفاوت ظاهری از نظر خواص نیز با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین نحوه ی خشک کردن این میوه ی بسیار مفید، متفاوت است. در گذشته فقط به روش آفتابی و قرار دادن زردآلو در زیر نور مستقیم خورشید آن را خشک می کرده اند.

اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی انواع میوه های خشک را به روش های صنعتی و با استفاده از دستگاه های مختلف آماده می کنند. همان طور که گفته شد زردآلو به سه روش خشک می شود: 1.گوگردی، 2.آفتابی ارگانیک، 3.تیزابی. که به همین ترتیب نیز از نظر کیفیت دسته بندی می شود.

لازم به ذکر است که قیمت این محصول با توجه به درجه بندی آن متفاوت است و مسلماً هر چه کیفیت بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. کیفیت زردآلو خشک به سالم و بی عیب بودن زرد آلوی تازه آن بستگی دارد. درشت بودن زردآلو نیز ملاک دیگر کیفیت آن است.

روش های مختلف خشک کردن این میوه کیفیت متفاوتی از این محصول را به همراه دارد که معمولا در روش گوگردی و آفتابی کیفیت محصول بهتر حفظ و باعث حفظ بیشتر خواص آن می شود که بر این اساس محصول تهیه شده به درجه های یک تا سه تقسیم بندی می گردد.

این مجموعه تلاش می کند انواع مختلف زردآلو خشک را با کیفیتی متمایز به روش های مختلف و متناسب با نیاز شما خریداران گرامی در تمام فصول به بازار عرضه نماید.

عرضه کننده برگه زردآلو خشک

عرضه کننده برگه زردآلو خشک زردآلو یک میوه بسیار پر خاصیت و مفید است که طرفداران زیادی دارد و به دلیل اینکه فقط در تابستان این میوه موجود است. افراد برای استفاده از خواص بی نظیرش آن را در تابستان خشک می کنند تا در زمستان نیز بتوانند از خواص آن بهره مند گردند. اگر قصد خرید برگه زردآلو خشک عمده دارید می توانید با مراجعه به سایت ما ثبت سفارش نمایید. محصولات ما دارای مجوز قانونی بوده و تمامی استانداردها برای تولید آن رعایت شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما