پخش عمده مرغوب ترین میوه خشک در بازار یزد

امروزه در بسیاری از خانه ها علاوه بر میئه های تازه ، میوه های خشک نیز مورد استفاده قرار می گرند . کالری و قند بالا و همچنین مدت زمان نگهداری بالا ، از جمله ویژگی های میوه های خشک هستند. در بین میوه ها بسیاری از آن ها را می توان خشک کرد که معروف ترین آن ها کشمش، مویز، توت سفید، انجیر، هلو، آلو، زردآلو، شلیل، سیب، به، انبه و غیره می باشند. روش های مختلفی برای خشک کردن میوه ها وجود دارد. از روش های صنعتی تا خانگی. استفاده از هر کدام از روش های خشک کردن بر کیفیت محصول نقش بسیار مهم و کلیدی دارد. شرکت ما از بهترین تولید کنندگان میوه خشک یزد می باشد. شرکت ما مفتخر است که مرغوب ترین و با کیفیت ترین میوه خشک را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

پخش عمده مرغوب ترین میوه خشک در بازار یزد

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات میوه خشک

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات  میوه خشک صادرات میوه خشک یکی از پر رونق ترین صادرات کشور است . چرا که همواره طعم و عطر بی نظیر خشکبار ایرانی به خصوص پسته ی ایرانی , در میان کشورهای جهان زبان زد عام و خاص بوده و هست و تقریبا در این عرصه به لحاظ کیفیت محصول بی رقیب است. همین امر باعث شده است بازار صادرات میوه خشک نیز در ایران رونق بگیرد و کشورهای زیادی مشتری میوه های خشک ایرانی شوند.

برای یک صادرات پررونق در زمینه ی میوه خشک باید توجه داشت که محصولات شما باید استاندارد های بین المللی مانند UNECE را داشته باشد. هم چنین هر چه کیفیت میوه ی خشک بیشتر باشد سود حاصل از صادرات نیز بیشتر خواهد ببود. میوه خشک باکیفیت استاندارد باید ویژگی های زیر را دارا باشد : 1_ میزان رطوبت آن مشخص و مجاز باشد. 2_ اندازه گیری مناسبی داشته باشد 3_ برش مخصوص هر میوه رعایت شده باشد 4_ سطح و ادازه ی مواد نگه دارنه مشخص و مجاز باشد 5_ کلاس کیفیت مشخص باشد 6_ برچسب معرفی محصول نصب شده باشد.

از جمله کشورهای واردکننده ی میوه خشک از ایران می توان به : عراق , ارمنستان ، افغانستان ، گرجستان ، کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای مرکزی نام برد . البته اصلی ترین مشتری میوه خشک ایران مربوط به کشورهای اتحادیه اروپا می باشد.

توزیع بدون واسطه میوه خشک در یزد با قیمتی استثنایی

توزیع بدون واسطه میوه خشک در یزد با قیمتی استثنایی با توجه به ابنکه شرکت ما به صورت انبوه به تولید این محصول می پردازد و بدون واسطه به توزیع میوه ی خشک تولید شده در بین فروشگاه ها و بازارهای یزد اقدام می کند ، بنابراین می توانبد مبوه خشک ما را با قیمتی استثنایی و به صورت تضمینی خریداری کرده و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. همچنین می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به شرکت و نمایندگی های معتبر ما مراجعه کنید و از آخرین قیمت ها و تنوع محصولات ما با خبر شوید و سپس اقدام به خرید کنید. از اینکه خرید از میوه های خشک ما را انتخاب می کند بسیار خرسندیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما