مرجع فروش آلو خشک زرد با بهترین کیفیت

در کشور مراکز مختلفی وجود دارند که آلو خشک زرد و شیرین را به فروش می رسانند و مشتریان می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم از این مراکز خرید کنند، همچنین می توانند آلو خشک را به صورت عمده نیز خریداری کنند. بیشر مراکز در حال حاضر فروش انلاین دارند و بسته ها را به تمام نقاط کشور ارسال می کنند، این کار ممکن است برای خریدار نیز آسانتر باشد، آلو خشک طی فرایند هایی ساخته و به فروش می رسد حتی می توانید آلو خشک را در خانه ی خود تهیه کنید.

مرجع فروش آلو خشک زرد با بهترین کیفیت

بهترین نوع آلو خشک چه مشخصاتی دارد

بهترین نوع آلو خشک چه مشخصاتی دارد آلو شیرین یکی از انواع آلو ها است که در ایران وجود دارد و خواستگاه اصلی آن نیشابور، استان خراسان رضوی است، این میوه در تابستان رشد می کند همچنین در اوایل فصل پاییز نیز رشد خوبی دارد و سپس بعد از یک ماه جمع آوری آلو، آنها را در جعبه های بزرگ پلاستیکی یا درختی می گذارند و برای فروش آنها را آماده می کنند.

پوست آلو رنگی ارغوانی دارد و بعد از اینکه آن را برای خشک کردن اماده کردند پوست ان را می گیرند و پوستی زرد رنگ را به وجود می آورد، روش های مختلفی برای خشک کردن آلو وجود دارد، اولین روش آفتابی و بدون دود است ، در این روش آلو ها بعد از اینکه توسط کشاورزان پوست گیری شدند در زیر نور آفتاب خشک می شوند.

روش دوم با استفاده از دستگاه صنعتی و دود گوگرد که آلو ها را درون محفظه ای قرار می دهند که کاملا بسته باشد و سپس دود گوگرد به آنها اضافه می کنند؛ بعد از مدت بیست دقیقه آلو آماده است و باید در هوا قرار بگیرید. آلوی خشک باید رنگی زیبا و دلپذیر داشته باشد به گونه ای که قهوه ای رنگ نباشد که این بدان معناست که محصول خراب شده است.

آلوی خشک نباید هیچ گونه آلودگی ای داشته باشد، باید کاملا تمیز و بدون هیچگونه شاخه ی درختی باشد بوی خوب یک نوع الوی تازه را داشته باشد و طعم شیرین و تردی داشته باشد که این اصل یک آلوی خوب را نشان می دهد.

مرجع‌ پخش آلو خشک زرد مرغوب

مرجع‌ پخش آلو خشک زرد مرغوب شرکت هایی که این آلو ها را با دود گوگرد خشک و یا با دستگاه های صنعتی خشک می کنند اعلب پخش آنها را نیز بر عهده دارند به طوری که این آلو ها را با بسته بندی مناسب و به دور از نور خورشید قرار می دهند تا خراب نشوند. سپس الو ها را به دیگر نقاط کشور می فرستند همچنین این آلو ها ممکن است به کشور های دیگر نیز صادر شوند و این امر باعث افزایش اقتصاد کشور و تقاصا برای خرید بیشتر آلو های خشک می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما