قیمت قیسی خشک درجه یک کاملا ارگانیک همراه با شیوه نگهداری

یکی از انواع تنقلات که امروزه بسیار مورد استقبال بوده قیسی خشک می باشد که به صورت درجه یک و کاملاً ارگانیک تولید می‌شود و دارای قیمت متفاوتی است، برای اطلاع از قیمت به همراه شیوه نگهداری آن می توانید در این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت قیسی خشک درجه یک

یکی از انواع خشکبار ها که از لحاظ کیفیت، طعم و ظاهر بی نظیر می باشد و کاربردهای زیادی به همراه دارد، قیسی خشک است که به صورت درجه یک، درجه دو و سه در بازار موجود می باشدو دارای قیمت متفاوتی است، قیسی خشک درجه یک از لحاظ کیفیت و طعم بی نظیر است و دارای ظاهری زیبا و همچنین بدون ناخالصی می باشد و فاقد از کرم خوردگی و کپک زدگی است.

این محصول دارای ویتامین های زیادی است و استقبال کنندگان زیادی به همراه دارد، قیسی خشک دارای بافت نرمی است و باید قیسی خشک در جای خشک و خنک نگهداری شود و از رطوبت و گرما دور باشد، قیمت این محصول طبق معیارهای مختلفی تعیین قیمت می شود که در این مقاله مطالب در مورد آن را برای شما بازگو خواهیم کرد.

امروزه از زردآلو های رسیده و کاملاً بهداشتی برای طول عمر بیشتر قیسی خشک تولید می کنند، خاصیت این محصول کمتر از خود قیسی نمی باشد، زیرا قیسی خشک به مدت طولانی می تواند خواص و ویتامین های خود را حفظ کند.

امروز در بازار شاهد انواع قیسی خشک به صورت درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ هستیم، که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود و همچنین قیمت های متفاوتی هستند، قیسی هایی که به صورت درجه یک هستند، از لحاظ کیفیت در درجه بالایی می باشند این نوع به صورت ارگانیک و کاملا بهداشتی به تولید می‌رسد و دارای طعم شیرین و بافت بسیار نرمی است.

نوع درجه دو نیز دارای کیفیت متوسط می باشد و بدون ناخالصی است، این محصول دارای قیمت کمتری نسبت به نوع درجه یک دارد همه قشرها می توانند از این محصول خریداری کنند و مصرف نمایند، نوع درجه ۳ این محصول از لحاظ کیفیت در درجه پایینی است همچنین قیمت بسیار کمی دارد، شما می توانید با کمی هزینه بیشتری اقدام به خرید نوع مرغوب و درجه یک آن کنید.

قیسی زردآلو امروزه به صورت بسته بندی شده و همچنین فله ای در بازار موجود است و هر کدام از آن ها دارای قیمت های بخصوصی می باشند و نوع بسته بندی این کالا به دلیل اینکه در بسته بندی های شکیل و باکیفیت قرار دارد و برای تولید آن احتیاج به مواد اولیه مرغوب است با نرخ بیشتری به فروش می رسد.

نوع فله ای آن نیز قیمت کمتری نسبت به نوع بسته بندی شده دارد، اگر می خواهید قیمت این محصول را کاهش دهید به شما پیشنهاد می کنم که خرید خود را به صورت عمده انجام دهید، زیرا سفارش هایی که در حجم عمده هستند برای آن ها تخفیف های ویژه در نظر می گرفته می شود و فروشنده آن را به نرخ تولیدی تحویل مشتری می دهد.

همانطور که می دانید قیسی خشک شده یکی از انواع تنقلات به حساب می آید و امروزه در میان وعده ها و همچنین دورهمی ها از این محصول استقبال ویژه می شود، این محصول از طعم ترش و ملسی برخوردار است و یک گزینه بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمانی ها می باشد.

قیسی خشک مواد مغذی و ویتامین زیادی را در خود جای داده است و با استفاده از آن می توان بسیاری از بیماری ها را درمان کرد، و سیستم ایمنی بدن خود را تقویت نمود، این کالا دارای ویتامین آ می باشد و مصرف آن برای حفظ بینایی چشم بسیار مناسب و مفید است و مانع از تنبلی چشم می شود.

همچنین برای پوست گزینه مناسب و مفید است و یک آبرسان بسیار مفید برای پوست به حساب می آید، شما با استفاده از این کالا در میان وعده ها می توانید پوست خود را آبرسانی کنید و خشکی پوست را از بین ببرید با استفاده از این محصول می‌توانید چین و چروک صورت را کاهش دهید و به جوانسازی پوست خود کمک نمایید.

همچنین قیسی خشک شده دارای مواد ویتامین مانند، کلسیم پتاسیم، فیبر، آهنگ زینک و غیره می باشد و با مصرف آن می توان از پوکی استخوان جلوگیری کرد، همچنین می توانید از این محصول برای تقویت دندان های خود استفاده نمایید و مانع از پوسیدگی دندان های خود شوید.

مصرف قیسی خشک برای کودکان در میان سالان گزینه مناسبی می باشد و می توان با استفاده از این محصول از پوکی استخوان خود جلوگیری نمایید و استخوان های خود را تحکیم کنید. همچنین مصرف این کالا برای کمبود آهن بسیار مناسب می باشد و همه افراد می توانند از این محصول استفاده کنند و مانع از کم خونی شوند.

همانطور که می دهید و برای شما بازگو کردیم قیسی خشک شده دارای ویتامین ها و مواد مغذی فراوانی بوده و می‌تواند گزینه‌ی سالم و کاملاً ارگانیک برای تضمین سلامت بدن باشد، به همین سبب است که این محصول طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و کشورهای خارجی و همجوار نیز استقبال کننده پروپاقرص این کالا هستند.

به همین دلیل سالیانه حجم زیادی از این کالا توسط تولیدکنندگان معتبر ایرانی به تولید می‌رسد و سپس برای کشورهایی که تقاضا کننده این کالا هستند در بسته بندی های استاندارد و با آرم بهداشت بسته بندی می گردد و روانه صادرات می شود، صادرات این محصول به روش های مختلف مانند هوایی زمینی و دریایی انجام پذیر است و شیوه ارسال آن به شرایط کشور گیرنده بستگی دارد.

کشور صادر کننده باید نهایت تلاش خود را به کار ببرد تا بتواند بهترین و با کیفیت ترین نوع محصول را برای صادرات انتخاب کند، زیرا کشورهایی که متقاضی این کالا هستند محصولاتی را خواهان می باشند که دارای کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب باشد، اگر محصول از کیفیت پایین و قیمت بالایی برخوردار باشد از خرید خود صرفه نظر می‌ کنند.

اگر قصد خرید این کالا در حجم بالا را دارید بهتر است که از طریق فضای مجازی به وب سایت ما در کمترین زمان ممکن مراجعه کنید، شما می‌توانید در این سامانه تنوع محصولات را بیشتری را مشاهده کنید، سپس می توانید کالای خود را ثبت سفارش کنید و محصولات در بازه زمانی کوتاهی با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید و محصول را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما