خرید هلو خشک اسلایسی ارگانیک با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی

در بین انواع میوه های خشک، عطر و رایحه هلو خشک اسلایسی بی نظیر است و به لحاظ خواص درمانی نیز نسبت به بقیه برتر می باشد چون از تازه ترین میوه هلو تهیه شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید هلو خشک

از میوه های خشک بسیار خوشمزه پرطرفدار هلو خشک میوه ای بسیار خوشمزه است و از آن به عنوان تنقلات می توان استفاده کرد , برای تهیه دمنوش هلو عالی می باشد به گونه‌ای که برخی از افراد به جای چای این میوه خوش عطر را استفاده کرده و از آن چای میوه ای خوش عطر را تهیه می کنند.

میوه خشک هلو از میوه تازه به دست می آید و فرآیند تولید آن به این شکل است که میوه های با کیفیت و سالم را در کارخانه های تولید کننده این محصول یا به روش سنتی در خانه به صورت برش در می آورند البته قبل از برش و اسلایس کردن باید هسته موجود در آن خارج شود و در برش های افقی و عمودی آماده شود به طوری که ضخامت هر برگ در شکل اسلایس میوه بیشتر از ۵ میلی متر نباشد.

در کارخانه تولید کننده این میوه خشک از دستگاه اسلایسر برای برش این میوه استفاده می شود و حتی برخی دستگاه ها دارای هسته گیر نیز هستند و فرایند تولید اسلایس از این میوه به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد همچنین در روش سنتی و خانگی از ابزارهای ساده مانند چاقو استفاده می شود و به این ترتیب برش ها تا حد امکان باید دارای ضخامت یکسان باشند.

برای خشک کردن هلو از روش های گوناگونی استفاده می شود به عنوان مثال در روش صنعتی این میوه درون دستگاه میوه خشک کن قرار می گیرد تا به این ترتیب رطوبت موجود در آن خارج شود اما این روش چندان مناسب نیست چون خشک شدن میوه طی مدت زمان کمی انجام می گیرد و ممکن است به برخی از مواد مغذی موجود در آن آسیب وارد شود.

در روش خشک کردن سنتی برش ها یا اسلایس های هلو در مجاورت نور خورشید قرار داده شده تا نه نتها چون آسیبی به مواد مغذی موجود در آن وارد می شود بلکه رنگ و ظاهر بسیار بهتری هم داشته باشند منتها زمان خشک شدن این میوه طولانی است و لازم است که میوه ها هر از چند گاهی پشت و رو شونده تا به صورت یکسان خشک گردند.

رقم های بسیار متفاوتی از میوه هلو وجود دارد که به لحاظ طعم و رنگ و ظاهر با همدیگر تفاوت های زیادی دارند و به این ترتیب میوه خشک به دست آمده از آنها نیز دارای تفاوت خواهد بود به گونه‌ای که برخی از برگه های هلو خشک دارای اندازه های بزرگی هستند در حالی که برخی دیگر سایز ریزتری دارند و این مسئله بر فروش محصول تاثیر خواهد گذاشت.

بسته بندی که برای هلو خشک در نظر گرفته می شود بر کیفیت بازاری آن بسیار تاثیر دارد به این ترتیب که اگر از بسته بندی های نایلونی شفاف برای محصول استفاده شود امکان تماس هوا با آن وجود نخواهد داشت و به این ترتیب تغییری در کیفیت این میوه خشک به لحاظ طعم و عطر ایجاد نخواهد شد.

برای عرضه این میوه خشک به بازار استفاده از پوشش پلاستیکی پلمپ شده و قرار دادن این کیسه حاوی میوه خشک درون جعبه های مقوایی طرح دار و رنگی بر میزان فروش آن تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت و انجام این کار به بهترین شکل ممکن برای اهداف صادراتی لازم است.

در فرآیند تولید این میوه را به دو صورت با پوست و بدون پوست عرضه می کنند به این ترتیب که با استفاده از دستگاه های پوست گیر مخصوص لایه ضخیم پوست موجود بر روی میوه تازه را حذف می کنند سپس آن را به صورت اسلایس در می آورند.

اما در روش دیگر از این دستگاه استفاده نمی شود و پوست همچنان بر روی میوه خشک نیز باقی می ماند که البته این نوع میوه بسیار بهتر است چون دارای فیبر زیادی است همچنین پوست میوه می تواند منبع مناسبی برای ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.

میوه خشک هلو خواص درمانی بسیار زیادی دارد و به عنوان خوراکی ضد سرطان شناخته می شود چون ترکیبات کاروتنوئیدی موجود در آن دارای ویژگی ضد توموری هستند و از بروز سرطان ریه و روده جلوگیری می نمایند.

همچنین این محصول در تقویت دستگاه ایمنی بسیار نقش دارد و با استفاده از انواع مختلف ویتامین ها مانند ویتامین ث این نقش را ایفا می‌کند همچنین محصولی است که سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده و زاگزانتین یکی از مشهورترین آنها می باشد.

میوه خشک هلو برای حفاظت از پوست بدن بسیار موثر است و رادیکال های آزاد را به وسیله ویتامین سی موجود در خود از بین می برد همچنین پوست را از اشعه نور خورشید محافظت می کند و به این ترتیب باعث شفاف شدن پوست خواهد شد.

این میوه خوشمزه برای پاکسازی خون و کبد از انواع سموم بسیار مناسب می باشد چون در ترکیب آن ماده‌ای وجود دارد که نقش آن در جلوگیری از تجمع سم در بدن است همچنین این هلوی خشک شده تاثیر مثبتی بر سیستم عصبی مرکزی می گذارد و به این ترتیب از بروز بیماری هایی ماده آلزایمر جلوگیری می کند.

این میوه خشک تاثیر مثبتی بر جلوگیری از پیری زودرس دارد و با استفاده از آنتی بادی های موجود در خود از وارد آمدن آسیب به سلول های بدن توسط رادیکال های آزاد ممانعت می کند.

همچنین فیبر فراوان موجود در این محصول از یبوست جلوگیری کرده و باعث از بین رفتن انواع کرم های روده و معده می شود و محصولی بسیار مناسب برای جلوگیری از ریزش مو است.

تولید کننده این محصول در داخل کشور از رقم های مختلف هلو برای تهیه بهترین این محصول استفاده می کند و نیاز مشتریان را در بسته بندی های با حجم های مختلف تامین خواهد کرد بنابراین خریداران برای تهیه این میوه خوشمزه باید با تولید کننده آن در تماس باشند و خرید خود را به صورت آنلاین از بین آنها انجام دهند.

در این سایت مشخصات کامل این میوه خشک و نوع بسته بندی آن به نمایش درآمده و خریدار با مطالعه آن اطلاعات ارزشمند و بسیار مناسبی را در مورد این محصول به دست خواهد آورد همچنین مشتری به صورت آنلاین و بی واسطه در همین جا درخواست خود را به فروشنده اعلام خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما