خرید کیوی خشک شده اسلایسی با ارسال رایگان به سراسر ایران

یکی از مهم‌ترین تنقلاتی که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد، و جزو خشکبار محسوب می شود؛ کیوی خشک شده است. برای خرید کیوی خشک شده اسلایسی با ارسال رایگان و قیمت مناسب به سراسر کشور می توانید، به سایت معتبر خرید و فروش این محصول مراجعه کنید. البته نباید فراموش کنیم که کیوی خشک شده اسلایسی، نه تنها در داخل کشور دارای بازار پر رونقی می باشد! بلکه بیشتر صادرکنندگان با صادرات آن به بازار های اطراف، مخصوصاً بازارهای اروپایی و عربی توانستند ارزآوری مناسبی برای کشور داشته باشد. از آنجایی که آب و هوای کشور ما به گونه ای می باشد که کشت کیوی با کیفیت و مرغوب انجام می‌شود؛ بنابراین چیپس کیوی به دست آمده نیز درجه یک و مشتری پسند خواهد بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کیوی خشک شده اسلایسی با ارسال رایگان به سراسر ایران

خرید کیوی خشک شده

خرید کیوی خشک شده ما در این مقاله قصد داریم، تا شما را با فواید کیوی خشک شده اسلایسی، همچنین نحوه خرید و فروش آن و مراکز معتبر که این محصول را با قیمت مناسب و زیر نرخ بازار به فروش می رساند آشنا کنیم. کیوی یک میوه زمستانی است، که دارای خواص و فواید خیلی زیادی برای سلامتی بدن و ارتقاء سیستم ایمنی آن است. از آنجایی که نمی توان این میوه مغذی را در چهار فصل سال به صورت تازه مصرف کرد، بسیاری از افراد به دنبال راه حلی برای مصرف مداوم آن هستند. یکی از مهم و پر طرفدار ترین راه حل ها، خشک کردن کیوی است.

خوشبختانه کشاورزان ایرانی به طور سالیانه بالای ۲۵۰ هزار تومان کیوی تولید می‌کنند. کشاورزان عزیز علاوه بر اینکه در تولید کیوی توانستند رتبه جهانی کسب کنند؛ در صادرات این میوه نیز بسیار چیره دست و قهار هستند. البته همیشه این میوه به صورت تازه صادر نمی شود، بلکه فرآورده های آن از جمله، آب کیوی، عصاره آن، مخصوصاً چیپس و کیوی خشک شده اسلایسی خواهان خیلی زیادی دارد. چون نگهداری کیوی خشک شده بسیار آسان بوده و مدت زمان نگهداری آن نیز طولانی تر از فراورده های دیگر می باشد.

البته بر کسی پوشیده نیست که کیوی حاوی مقادیر بالای ویتامین C و فیبر می باشد. تنها فراورده که توانسته است، هم ویتامین C و فیبر موجود در کیوی را نگهداری کرده، و آن را کاهش ندهد؛ خشک شده این میوه میباشد. فرمولاسیون خشک کردن کیوی به گونه ای است که، در آن حرارت خیلی زیاد استفاده نمی شود. میوه کیوی به همراه پوسته و گوشت و تخم آن خشک می‌شود، و مانند دیگر فراورده ها هیچ دور ریزی ندارد. در واقع شما با استفاده از کیوی خشک اسلایسی، همان میوه را با همان ارزش غذایی، ولی به صورت خشک شده مصرف می‌کنید.

با توصیفاتی که گفته شد، تقاضای خرید کیوی خشک شده اسلایسی با کیفیت و درجه یک در بازار مواد غذایی بسیار زیاد می باشد. البته فروش این محصول به دو صورت فله ای و بسته بندی انجام می شود. اگر شما به عنوان یک خریدار به دنبال خرید کیوی خشک مرغوب صادراتی و با کیفیت هستید، سعی کنید به نمایندگی های مجاز و شناخته شده مراجعه کنید. البته نمایندگی های زیادی در زمینه تولید و توزیع کیوی خشک فعالیت دارد، بنابراین به هنگام خرید این محصول حتما به علامت استاندارد و نوع بسته بندی آن دقت کنید.

معمولاً خریداران عمده مشتاق خرید فله ای کیوی خشک شده درجه یک و مرغوب اسلایسی هستند. چون باخرید فله ای هزینه خیلی کم تری پرداخت کرده و هزینه مربوط به بسته بندی به صفر می رسد. البته فرو و عرضه فله ای کیوی خشک نیز با یک بسته بندی استاندارد، ولی در گونی های بسیار بزرگ انجام می‌شود. بسته بندی فله ای این محصول به گونه ای است، که از نفوذ هرگونه گرد و غبار و عوامل بیماری زا به داخل آن جلوگیری می شود. هرچه تناژ خرید کیوی فله ای توسط خریداران عمده افزایش پیدا کند، به همان اندازه قیمت نهایی آن نیز کاهش پیدا می‌کند.

نوعی دیگر خرید و فروشی کیوی خشک شده است، صنایع صادراتی و مرغوب بسته بندی شده؛ در وزن های نیم کیلوگرمی و یک کیلوگرمی، یا بزرگتر و کوچکتر به فروش می رسد. بسته بندی های کوچک تر کیوی خشک شده اسلایسی، به چندین نوع انجام می‌شود. بسته بندی ساده: که در کیسه های نایلونی بسته بندی می شود.

بسته بندی نیمه لوکس: کیسه های نایلونی مخصوص یا پاکتی زیبا هستند.

بسته بندی کاملا لوکس: معمولا بسته های چوبی یا طلقی، این نوع بسته ها برای سوغات و کادو دادن بسیار مناسب هستند.

البته بسته بندی کیوی خشک شده، به هر گونه ای که باشد؛ باید به چند نکته توجه کافی داشته باشید. اول این که به هنگام خرید این محصول ۱۰۰% از فروشگاه های معتبر و یا توزیع کنندگانی که کاملاً شناخته شده می باشد اقدام کنید. نام شرکت تولید و توزیع کننده این محصول را تحقیق و بررسی کنید که آیا تحت نظر وزارت غذا و بهداشت باشد. همچنین بر روی بسته بندی ها به علامت استاندارد دقت داشته باشید.

مهم تر اینکه شرکت تولیدی، بر روی بسته‌ بندی های کیوی خشک شده اسلایسی، تاریخ تولید و انقضا آن را ثبت کنند. البته یک نکته مهم دیگر که نباید فراموش شود، این است که تمامی خریداران عمده و مصارف خانگی بهتر است به طور مستقیم از تولید و توزیع کنندگان این محصول را خریداری کنند. چون با این روش نقش واسطه ها بسیار کم رنگ شده و هزینه مربوط به دلال ها و واسطه ها از بین رفته، در نتیجه شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

در سخن پایانی توصیه می شود که از کیوی خشک شده اسلایسی تازه و با کیفیت در رژیم غذایی خود استفاده کنید. چون مصرف این محصول مخصوصاً در فصل زمستان باعث ارتقاء سیستم ایمنی بدن شما و خانواده تان شده، تا حد زیادی از بروز بیماری سرما خوردگی جلوگیری می کند. البته خالی از لطف نیست اشاره کنیم که استفاده از کیوی خشک شده اسلایسی باعث می‌شود، تا از بیماری های گوارشی پیشگیری کند، مخصوصاً از یبوست در کودکان. فیبر موجود در کیوی خشک شده عملکرد سیستم گوارشی و روده ها را بالا برده، باعث تحریک کردن آنها می شود. همچنین مصرف کیوی خشک ده درجه یک و مرغوب برای تمامی افراد بدون استثنا، بیضرر هستند. صرفاً کودکان زیر ۲سال بهتر است با مشورت پزشک آن را مصرف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما