مرکز خرید میوه های خشک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

در سالهای اخیر، میوه خشک بخاطر مزایای فراوانی که دارد، در میان خانواده ها و کارگاه های شیرینی و دسر پزی طرفدار زیادی پیدا کرده است. یکی از دغدغه خانواده ها و کارگاه های شیرینی پزی، خرید میوه خشک مرغوب و با کیفیت می باشد. مرکز خرید میوه های خشک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت سعی کرده است تا بهترین نوع میوه های خشک را با کیفیت بالا و تنوع زیاد در بسته بندی های استاندارد در اختیار مصرف کنندگان قرار بدهد.

مرکز خرید میوه های خشک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

دسته بندی انواع میوه خشک بر اساس مرغوبیت

دسته بندی انواع میوه خشک بر اساس مرغوبیت همان طور که می دانیم امروزه تمامی میوه ها را بوسیله دستگاه های میوه خشک کن می توان به راحتی خشک کرد. البته مراکز معتبر عرضه میوه خشک سعی کرده است، از بهترین نوع میوه ها با مرغوبیت بسیار بالا و طی مهندسی استاندارد تهیه و بفروش برسانند. دسته بندی انواع میوه خشک بر اساس مرغوبیت معمولا به سه دسته یک و دو و سه تقسیم بندی می شود:

  • میوه خشک درجه یک مجلسی:

در ظروف پت و کریستال ،گاها در ظروف چوبی نیز بسته بندی می شود. همه برش ها بصورت گرد و یک دست می باشد. اسلایس میوه ها کوچک و بزرگ نبوده و کاملا دستچین است. معمولا در بسته اسلایس بیشتر میوه ها مانند موز، خرمالو، کیوی، سیب و…. وجود دارد. بهترین گزینه برای هدیه و سوغات می باشد. کاملا تازه بوده و فرایند خشک‌ کردن آن بگونه ای است که به میوه آسیب نمی رساند.

  • میوه خشک درجه دو مرغوب:

البته این نوع میوه خشک هم مرغوب بوده و هیچ‌گونه مشکلی ندارد. بلکه از لحاظ ظاهر در بسته بندی خشکبار بوده و اسلایس میوه آن یکسان نمی باشد. ولی همان ارزش غذایی و تازگی را به همراه دارد. خریداران برای مصارف خود با اطمینان خاطر می توانند آنرا تهیه و مصرف بکنند.

  • میوه خشک درجه سه:

بصورت فله ای فروخته می شود مناسب برای مصارف دسر و کیک پزی است. گزینه بسیار مناسبی برای عمده فروشان است.

عرضه مستقیم میوه های خشک به قیمت عمده

عرضه مستقیم میوه های خشک به قیمت عمده مرکز معتبری که میوه خشک مجلسی و مرغوب را در بسته های متنوع بفروش می رساند، برای رفاه حال مشتریان، محصولات خود را علاوه بر فروش حضوری در فروشگاه‌های معتبر، بصورت مستقیم و غیر حضوری در سایتهای اینترنتی نیز در اختیار مردم قرار می دهد. این مرکز، با عرضه مستقیم و اینترنتی میوه های خشک درجه یک به قیمت عمده، این امکان را فراهم کرده، تا تمامی مصرف کنندگان از اقصی نقاط کشور به این محصول دسترسی داشته باشند.

خریداران عمده و مصرف کنندگان خرده برای خرید میوه خشک با کیفیت و تازه کافی است به سایت معتبر این مرکز مراجعه کنند. در سایت مربوطه تمامی محصولات موجود در انبار با درج مشخصات از جمله وزن دقیق، قیمت،تاریخ بسته بندی و انقضاء همگی ثبت شده و خریدار به راحتی می تواند آنرا مطالعه کند. خریدار بعد از انتخاب محصول آنرا ثبت سفارش داده و بعد از چند روز درب منزل تحویل می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما