قیمت گوجه خشک عمده

قیمت گوجه خشک عمده ای پایین است در واقع هر محصولی چه مرکبات و چه سبزی جات و صیفی جات اگر به صورت عمده ای عرضه شوند قیمت ها ارزن می باشند. گوجه خشک در داخل سوپرمارکت های بزرگ عرضه می شود چون نیاز به مکان مناسب دارند. این محصولات اغلب در بسته بندی ها عرضه می شوند چون اگر در برابر فشار قرار بگیرند پودر شده و کیفیت اولیه ی خود را ندارند. خریداران عمده ای این محصول رستوران داران و مراکز پخت و پز است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت گوجه خشک عمده

قیمت گوجه خشک

قیمت گوجه خشک گوجه محصولی است که در فصل سرد سال کمیاب است و اما در فصول گرم سال به مقدار زیادی در بازار یافت می شود. کارخانه های رب گیری و همچنین کارخانه های تولید فرآورده های گوجه فرنگی در این فصل از سال محصول را مستقیم از کشاورز خریداری می کنند و مورد استفاده قرار می دهند. خرید ها هم چنان چه گفتیم اغلب به صورت عمده ای می باشد. کارخانه تولید گوجه خشک اول گوجه ها را شستشو داده و گند زدایی می کند.

تمام مراحل از جمله گند زدایی و تکه تکه کردن و خشک کردن به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود. بعد از این که محصول بسته بندی شد به بازار عرضه می شود. نوع بسته بندی هم پلاستیکی و یا کارتونی می باشد. امروزه برای این که خانواده ها هم درآمد کسب کنند می توانند خودشان گوجه خریداری کنند و اقدام به تولید گوجه خشک کنند.

به این شکل که اولا محصول را می شوییم و بعد از آن که آب از گوجه جدا شد و گوجه کاملا خشک شد، آن ها را تکه تکه می کنیم و تکه های گوجه را روی سطح صاف مثلا ی سینی بزرگ قرار می دهیم و مقداری نمک هم روی آن می ریزم. البته بهتر است روی سطح سینی پارچه ای ظریف پهن شود تا محصول به کف سینی نچسبد. سینی را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار می دهیم. محصول بعد از چند روز قابل استفاده است. محصول را داخل پلاستیک می ریزیم و داخل فریزر قرار می دهیم.

کارخانه های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که اقدام به تولید و عرضه می کنند و هدف آن ها جذب مشتری می باشد از این جهت این کارخانه ها تمام سعی خود را می کنند تا با آموزش کارگران و همچنین بالا بردن سطح کیفیت محصولات، محصول درجه یک به مشتری ارائه کنند. این کارخانه ها از آخرین فن آوری روز که شامل دستگاه های پیشرفته است استفاده می کنند.

بالا بردن کیفیت باعث می شود که حتی در خارج از کشور هم کارخانه ها بتوانند به عنوان یک تولید کننده نقش مهمی را ایفا کنند و مشتریانی بیرون از مرزها را برای خود به دست بیاورند. رقابتی که بین تولید کنندگان وجود دارد به خاطر جذب مشتری و رضایت مشتری می باشد که در ایران و حتی در جهان خیلی مهم است. قیمت ها با توجه به نوع کیفیت هم فرق می کند و هر چه کیفیت بهتر باشد قیمت ها هم بالاتر می روند.

قیمت گوجه خشک هم در فصول سرد سال بیشتر است برای اطلاع از نحوه ی عرضه ی این محصول می توانید به این سایت مراجعه کنید و چنان چه سوالی در مورد خرید و فروش عمده ای داشتید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. اگر خانوارها بخواهند محصول را به صورت تکی و یا جزئی خریداری کنند می توانند به این سایت مراجعه کنند البته قیمت خرید جزئی نسبت به خرید عمده ای بیشتر است.

اگر قصد خرید دارید بهتر است به صورت عمده ای بخرید و بعد محصول را داخل فریزر نگهداری کنید در این صورت خرید شما باصرفه تر خواهد بود.

گوجه خشک عمده

گوجه خشک عمده از گوجه خشک به صورت یک چاشنی استفاده می شود. بسیاری از خانوارها هستند که برای مزه دار کردن لزوما باید از این محصول استفاده کنند و توصیه ما به تمام خانوارها همین است که تا می توانید در غذاها هم از گوجه و اگر هم گوجه موجود نبود می توانید از گوجه ی خشک و یا پودر آن استفاده کنید چون علاوه بر مزه دار کردن غذا خواص بیشماری هم دارد.

گوجه خود برای بهبود فرد سرطانی و یا برای جلوگیری از ابتلای شخص به سرطان مفید است. علاوه بر این این محصول برای افرادی که کم خونی دائم دارند توصیه می شود. در فصول سرد سال که گوجه کمیاب است و یا در دسترس نیست می توانید از گوجه ی خشک استفاده کنید که هم در دسترس هست و هم قیمت آن پایین می باشد.

کارخانه ها بعد از این که محصول را تولید می کنند آن را به بازار عرضه می کنند. عرضه هم با توجه به نیاز مشتری هم به صورت عمده ای و هم به شکل جزئی می باشد. خریداران عمده ای این محصول اغلب مغازه داران و سوپرمارکت های بزرگ و یا رستوران داران و یا کارخانه های تولید غذا در سراسر کشور می باشند. این کارخانه ها اغلب با تولید کنندگان گوجه خشک قرار داد سالیانه می بندند.

پس بنابراین خریداران در محله ای اول این افراد می باشند و اما در مرحله ی دوم خانوارها می باشند. خانوارها اغلب به صورت جزئی سفارش می دهند. این خانوارها هم می توانند به این سایت مراجعه کنند و محصول مورد نظر را انتخاب و براساس نیاز و سلیقه و همچنین قیمت هایی که زیر هر کدام زده شده است، اقدام به خرید کنند. بیش از نیمی از تولیدات هم به کشورهای دیگر صادر می شوند.

صادرات بیشتر به کشورهای عربی منطقه انجام می شود. شرکت های بازرگانی و تجار از جمله صادر کنندگان گوجه خشک می باشند. این شرکت ها محصول را از تولید کننده به صورت عمده ای و مستقیم خریداری می کنند و به کشورهای دیگر صادر می کنند و برعکس محصولی که در کشورهای دیگر تولید می شود را وارد می کنند و یا این که به جای محصول صادراتی ارز وارد می کنند که برای تولید و صادرات گوجه و فرآورده های آن استفاده می شود.

نمونه های صادراتی باید کیفیت بالایی داشته باشند و از همه مهمتر نوع بسته بندی می باشد. بسته بندی ها مهمترین عامل جذب مشتری می باشند. یعنی اگر بسته بندی شیک و جدید باشد مشتری را به سمت خود می کشاند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما