قیمت پرتقال خونی خشک اسلایسی در وزن های متفاوت با تخفیف باور نکردنی

یکی از متنوع ترین تنقلاتی که ما ایرانی‌ها بسیار خواستار استفاده از آن می باشیم پرتقال خونی است، در این مقاله علاوه بر توضیحات کامل در مورد فواید پرتقال خونی سایتی را معرفی خواهیم کرد که قیمت پرتقال خونی خشک اسلایسی در وزن های متفاوت با تخفیف باور نکردنی عرضه می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت پرتقال خونی خشک

معمولاً کسانی که می خواهند میان وعده مناسب و مغذی استفاده کنند معمولا میوه های خشک شده مصرف می کنند، در میان میوه های خشک شده قیمت پرتقال خونی خشک بسیار مناسب می باشد و شما می توانید این محصول ارزشمند را با یک قیمت مناسب و تخفیف ویژه از این سایت خریداری کنید.

قبل از اینکه در مورد قیمت پرتقال خونی در این سایت کنیم، بهتر است کمی در مورد مواد مغذی و فوایدی که این میوه ملس و شیرین برای ما به ارمغان آورده است، صحبتی داشته باشیم همانطور که در بالا اشاره شد ما ایرانی ها به هنگام فصل زمستان برای تزیین سفره مخصوصاً در دورهمیها و مهمانیهای شب یلدا از اسلایدهای میوه خشک استفاده می کنیم که مهمترین آنها اسلایس پرتقال خونی خشک شده است.

مواد مغذی موجود در پرتقال خونی کمی بیشتر از پرتقال معمولی می باشد که سعی می کنیم در زیر با آن بپردازیم، ولی به خاطر آنتی اکسیدانهای فراوانی که این میوه دارد بهتر است آن را به عنوان یک میان وعده ارزشمند به کودکان تان بدهید، تا جایگزین فست فودها و و خوراکی های غیر مغذی باشد.

منشا تولید پرتقال خونی از جنوب مدیترانه آغاز شده ولی کشاورزان با تجربه ایرانی توانستند این محصول ارزشمند را در داخل کشور پیوند زده و به صورت انبوه آن را کشت کنند، از این رو کارگاه های تولیدی می توانند اسلایس خشک این میوه ارزشمند را تولید و به بازار ارائه دهند.

از آنجایی که اسلایس خشک پرتقال خونی در داخل کشور با رعایت تولید و توزیع می شود قیمت آن کاملا مناسب و ارزان می باشد، طعم پرتقال خونی معمولاً شیرین است البته طعم ملس و ترش آن نیز وجود دارد که خیلی کم به بازار عرضه می شود، رنگ داخل آن به خاطر وجود آنتی سیاتیک به رنگ خون یا همان قرمز رنگ می باشد.

اگر بخواهیم به مواد غذایی پرتقال خونی خشک شده اشاره کنیم، منبع غنی ویتامین c و انواع آنتی اکسیدانها می باشد، همچنین نباید فراموش کنیم لین محصول حاوی مقادیر بالای فیبر است، بخاطر وجود به این ریزمغذیها خواص و فواید پرتقال خونی خشک برای بدن غیر قابل شمارش است که به چند مورد از آن می‌پردازیم.

افرادی که از بیماری قلبی و گرفتگی عروق رنج می برند یک درمان گیاهی و کم هزینه برای شان وجود دارد، به علت داشتن ویتامین سی موجود در پرتقال خونی خشک شده شما با مصرف منظم این محصول می‌توانید از گرفتگی عروق جلوگیری کرده و باعث گشاد شدن رگهای خون در بدن می شود.

گشاد شدن رگها باعث بهبود عملکرد قلب می شود به خاطر همین درصد بروز سکته قلبی در مصرف کنندگان این محصول تا حد زیادی کاهش پیدا می کند، همچنین ویتامین سی موجود در پرتقال خونی خشک شده باعث جذب بهتر آهن و اسید فولیک می شود.

البته به خاطر طعم بخصوصی که این محصول دارد بانوان باردار برای جلوگیری از ویار صبحگاهی می توانند از آن استفاده بهینه داشته باشند، همانطور که میدانیم اسلایسهای پرتقال خونی به همراه پوست آن بریده و خشک می‌شود، به همین خاطر شما با استفاده کردن از این اسلایسها پوست آن را نیز مصرف می کنید، یعنی تمام مواد مغذی که در پوست آن وجود دارد وارد بدنتان می شود.

در این میان بهتر است از فواید فیبر موجود در پرتقال خونی خشک شده نیز صحبتی داشته باشیم که چه فواید به خصوصی برای بدن دارد، مهمترین آنها جلوگیری از چاقی مفرط می باشد و از دیگر عللی که پزشکان توصیه می‌کنند تا شما از اسلایس شده پرتقال خونی استفاده کنید، به خاطر پیشگیری از سندروم درد در روده بزرگ و یبوست می باشد.

تحقیقات زیادی که توسط محققان انجام شده است نشان می دهد، میوه هایی که دارای رنگدانه های مخصوصی می باشند مانند هویج، توت فرنگی و یا پرتقال خونی میزان مواد غذایی آنها یک مرحله بیشتر از دیگر مواد میوه ها می باشد و سیستم دفاعی بدن را در برابر بسیاری از بیماریها ارتقا می دهد.

شما علاوه بر خوردن پرتقال خونی خشک شده می توانید آن را به صورت دمنوش نیز مصرف کنید، کافی است دو یا سه اسلایس پرتقال خشک شده را در یک لیوان آب جوشیده بگذارید و مقدار کمی به آن عسل یا نبات به همراه زنجبیل و دارچین اضافه کنید، این محلول به دست آمده برای درمان بیماری سرماخوردگی و یا سرفه های مکرر تاثیر خیلی زیادی دارد.

در واقع برای درمان التهاب و عفونت گلو و مجاری تنفسی می توانید از این محصول ارزشمند استفاده کنید که نه تنها ضرر جانبی برای بدن ندارد، بلکه میزان ویتامینها و ریز مغذیهایی که در دوره بیماری خود از دست داده اید را برای تان تامین می کند.

شما برای خرید اسلایس میوه پرتقال خونی که با رعایت اصول بهداشت جهانی خشک شده و دارای بسته بندی استاندارد باشد، را می توانید به سایت زیر مراجعه کرده و این محصول ارزشمند را با فواید بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

محصولات توزیعی در این سایت همگی تحت نظارت وزارت بهداشت بوده و توسط کارشناسان بهداشت و غذا مورد بررسی و کارشناسی قرار می گیرد،علاوه بر آن بر روی تمامی بسته ها قیمت، تاریخ انقضا و تولید درج شده است.

به هنگام مصرف پرتقال خشک شده دقت داشته باشید که حالت ترد داشته باشد، نه آنطور خشک که قابل جویدن نباشد،تا حد امکان از اسلایسهای میوه خشک شده بدون افزودنی استفاده کنید، چون بیشتر کارگاه های تولیدی برای طعم دار کردن این میوه ها از شکر و نمک بهره می برند.

ولی حالت طبیعی و ارگانیک این محصولات ارزش غذایی بیشتری نسبت به موارد گفته شده دارد.

با توجه به کیفیت، تازه بودن و بسته بندی استاندارد محصولات عرضه شده همچنین فوایدی که برای بدن دارد، قیمت میوه خشک شده پرتقال بسیار مناسب و اقتصادی است.

شما با استفاده کردن اسلایس میوه خشک پرتقال خونی می توانید از شیوع و بروز بسیاری از بیمار‌ها جلوگیری کرده و سلامت را به خود و خانواده تان هدیه دهید، مخصوصاً در فصل زمستان که میزان بیماریهای سرایتی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی تا حد زیادی افزایش پیدا می ‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما