قیمت موز خشک کیلویی با ضمانت بهترین کیفیت در برندها ی برتر

امروزه در بازار شاهد انواع بسته بندی میوه موز خشک به صورت کیلویی با ضمانت بهترین کیفیت در انواع برند های برتر و معتبر هستیم، این محصول دارای درجه کیفی و قیمت متفاوتی می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت موز خشک کیلویی

همانطور که می دانیم میوه خشک امروز در انواع مختلف در بازار موجود هستند و به صورت بسته بندی و همچنین به صورت فله ای به فروش می رسند و گزینه خوبی برای میان وعده ها و همچنین دورهمی ها می باشند.

یکی از انواع میوه خشک ها که به صورت کیلویی در برندهای معتبر با بهترین کیفیت به تولید می‌رسد موز خشک شده می باشد که امروزه با قیمت های متفاوتی در بازار به چشم دیده می شود و نیاز مشتریان را فراهم می سازد.

قیمت موز خشک کیلویی در برندهای برتر بستگی به پارامترهای مختلفی دارد و می توان به نوع بسته بندی، حجم سفارش، کیفیت و غیره آن اشاره کرد به همین دلیل دارای قیمت های مختلفی است و برای آن قیمت قابل ذکری نمی توان بیان کرد.

مصرف کنندگان عزیز برای اطلاع از قیمت دقیق آن می توانید وب سایت اینترنتی را جستجو کنید و از قیمت دقیق و به روز روز آن اطلاعات پیدا کنید و سپس در صورت تمایل می توانید اقدام به خرید آن کنید.

امروزه برای طول عمر بیشتر انواع میوه ها اقدام به خشک کردن آن ها می کنند، خشک کردن میوه ها امروزه در سطح کشور به دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود که در کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

یکی از انواع میوه خشک ها که امروزه به صورت کیلویی و همچنین فله ای به فروش می رسد و دارای طعم خوب و همچنین خواص بی نظیری است موز خشک می باشد که با استفاده از آن می توان سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد.

موزه خشک شده یکی از محصولاتی است که امروزه برای تقویت سیستم ایمنی بدن در طب سنتی مصرف آن بسیار توصیه می شود، این محصول دارای فیبر زیادی است و مصرفش می تواند در تقویت دستگاه گوارش گزینه مناسبی باشد.

بسیاری از پزشکان امروز تاکید بر این دارند که میوه خشک موز باید به صورت تنقلات مصرف شود با مصرف موز خشک می توان به سلامت بدن کمک کرد و آن را تضمین نمود، این محصول به چیپس موز نیز معروف است و ارزش غذایی بالایی دارد.

چیپس موز دارای چربی و همچنین انرژی بالایی است و انرژی زیادی به همراه دارد، به همین دلیل شما می توانید با استفاده از موز خشک شده انرژی بدن را تامین کنید و کارهای روزمره را بدون خستگی انجام دهید.

موزه خشک شده دارای فیبر زیادی می باشد و مصرفش گزینه بسیار حائز اهمیت برای تقویت دستگاه گوارش می باشد، این محصول از کند شدن عملکرد روده جلوگیری می کند و باعث می شود که مشکل یبوست برای فرد ایجاد نشود.

موز خشک شده دارای پتاسیم بالایی می باشد برای تقویت حلقه گزینه مناسب و مفیدی است و مانع از تابش قلب سکته قلبی را کاهش می دهد، برای تقویت عضلات نیز گزینه مناسب و مفید به حساب می آید.

این کالا دارای کلسیم زیادی است و مصرفش برای ممانعت از پوکی استخوان و همچنین تحکیم استخوان ها بسیار توصیه می شود و مصرف آن برای تمام گروه سنین مناسب و حائز اهمیت است.

همچنین می تواند برای پیشگیری از پوسیدگی دندان مفید باشد، پس مصرف این کالا را جدی بگیرید و حتماً در لیست تغذیه ای خود قرار بدهید تا با استفاده از آن از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید.

موز خشک شده امروزه به صورت بسته بندی و همچنین فله ای در بازار موجود است، این محصول در برندهای مختلف به تولید می‌رسد و با قیمت های متفاوت امروز در بازار مورد مشاهده قرار می گیرد.

قیمت این کالا بستگی فاکتورهای مختلفی دارد، یکی از این پارامترها می‌توان برند تولید کننده آن باشد، برند های معتبری که تولید کننده موز خشک شده هستند از لحاظ کیفیت در درجه بالایی می باشند، زیرا از بهترین مواد اولیه به تولید می رسند.

نوع بسته بندی نیز می تواند بر روی قیمت این کالا تاثیر گذار باشد، هرچه بسته بندی موزه خشک شده شکیل تر و با کیفیت تر باشد برای تولید آن احتیاج به هزینه بیشتری می باشد به همین دلیل باعث می‌شود که قیمت کالا افزایش پیدا کند.

سفارشات نیز می‌تواند در کاهش و افزایش قیمت این کالا تأثیرگذار باشد، اگر این کالا به صورت عمده ثبت سفارش شود فروشنده برای آن تخفیف های استثنایی در نظر می‌گیرد و کالا را به نرخ کمتر از بازار تحویل مشتری می دهد.

همچنین این محصول به صورت جزئی ثبت سفارش شود تخفیفی برای آن شامل نمی‌شود و محصول بدون کاهش قیمت در اختیار مشتری قرار گرفته می شود، پس بهتر است این محصول را به صورت عمده خریداری کنید.

نحوه خرید نیز می تواند قیمت این کالا را تغییر دهد، اگر این محصول به صورت حضوری خریداری شود به دلیل اینکه با حضور واسطه ها انجام می شود محصول با افزایش قیمت مواجه می گردد، همچنین باید وقت زیادی صرف این خرید شود.

خرید اینترنتی دارای مزایای زیادی است، زیرا باعث می شود واسطه ها حذف شوند و حذف واسطه ها باعث کاهش نزولی قیمت این کالا می شود به همین دلیل است که بیشتر مردم اقدام به خرید عمده و به صورت اینترنتی این محصول می کنند.

چیپس موز خشک شده به دلیل اینکه دارای خواص زیادی است طرفداران زیادی در خارج از کشور نیز جلب خود کرده است به همین دلیل از کالاهای صادراتی به حساب می آید و سالیانه حجم زیادی از آن به تولید می‌رسد.

سپس به کشورهای خارجی که تقاضا کننده این کالا هستند صادر می شود، کشور ایران توانسته است در صادرات این کالا موفق باشد و از راه صادرات آن کسب درآمد زیادی کند و رضایت کشورهای متقاضی را جلب محصول خود نماید.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید و سفارش های شما در حجم عمده هستند می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید خرید از سامانه ماه دارای مزایای زیادی می باشد و احتیاجی به حضور شما در مکان فروش ندارد.

شما می توانید با یک کلیک ساده از طریق فضای مجازی به این سامانه ورود پیدا کنید و این محصول را با ذکر تمام ویژگی ها و قیمت تمام شده مشاهده نمایید، سپس می توانید کالای خود را ثبت سفارش کنید و آن را در بازه زمانی کوتاهی با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما