قیمت سیب خشک بدون پوست و دانه با بهترین کیفیت در بازار

میوه خشک یکی از سالم ترین و بهترین خوراکی هایی است که برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید است، قیمت سیب خشک بدون پوست و دانه با بهترین کیفیت در بازار را می توانید در سایت رسمی ما مشاهده نمایید و با مصرف این سیب های خشک سلامتی و تندرستی بدن خود را افزایش دهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت سیب خشک

سیب خشک بدون پوست و هسته مصرف کنید تا از انواع بیماری ها دور بمانید و سلامت بدنتان حفظ شود، حتما می پرسید علت این جمله چیست؟ علت این جمله خاصیت های میوه سیب خشک است که سبب شده یک خوراکی فوق العاده مقوی و سالم باشد. این میوه خشک دوست داشتنی، سرشار از ویتامین و املاح معدنی است که وجود این ویتامین ها و املاح معدنی به درمان و جلوگیری از بیماری های بدن کمک می کند.

سیب خشک های موجود در بازار به دو صورت با پوست و بدون پوست هستند، که از لحاظ دانه نیز در دو مدل دانه دار و بدون دانه نیز وجود دارند، که با استفاده از درجه بندی و سطح کیفی آن ها در بازار قیمت های متفاوتی دارند. البته بیشترین میزان فروش مربوط به سیب خشک های بدون پوست و بدون هسته است، چرا که از لحاظ زیبایی ظاهری و هم از لحاظ طعم بهتر و با کیفیت تر می باشد.

سیب خشک را می توان هم به صورت بازاری که در شرکت ها و تولیدی ها با استفاده از دستگاه های خشک کننده تولید می شوند را تهیه کنید، و هم می توانید در منزل و با استفاده از وسایلی همچون بخاری، فر و یا اگر هیچ کدام از این وسایل در دسترس نبود از نور آفتاب برای خشک کردن سیب خشک ها استفاده کرد. البته اگر در روش سنتی و با استفاده از نور آفتاب سیب ها را خشک می کنید، به زمان بیشتری برای آماده سازی آن نیاز دارید.

سیب خشک حاوی ویتامین های مفیدی همچون ویتامین A و C است که ویتامین A در افزایش قدرت بینایی، سلامت چشم ها و همچنین جلوگیری از بیماری های چشمی موثر است. ضمنا وجود ویتامین C به تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری ها و جلوگیری از بروز بیماری های ویروسی موثر است، همچنین ویتامین C در مقابله با بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا نقش به سزایی دارد.

به سبب دارا بودن ویتامین C مصرف میوه سیب خشک به سلامت پوست و حفظ نشاط و شادابی آن کمک می کند، همچنین در جلوگیری از پیری زودرس و حفظ جوانی پوست نقش مفیدی دارد. لازم به ذکر است که ماده معدنی همچون فیبر به میزان فراوانی در سیب خشک موجود است که وجود آن باعث ایجاد حس سیری و همچنین جلوگیری از گرسنگی کاذب می گردد، همچنین وجود فیبر به افزایش سلامت روده ها و معده کمک می کند.

وجود فیبر در سیب خشک باعث تسهیل عملکرد روده ها و همچنین کمک به عمل دفع مدفوع است، چرا که فیبر به عنوان یک ملین عمل می کند و از بروز بیماری هایی همچون یبوست جلوگیری می کند. همچنین آهن ماده معدنی دیگری است که به مقادیر قابل توجهی در سیب خشک وجود دارد و وجود این ماده معدنی در درمان بیماری کم خونی موثر است. همچنین این مقدار از آهن موجود در سیب خشک، نیاز بدن به آهن را رفع می کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سیب خشک باعث کاهش فشار می شود، این کاهش فشار با سیب خشک حتی از طریق بو کردن نیز امکان پذیر است. فسفر از دیگر مواد معدنی است که به مقدار معینی در سیب خشک یافت می شود که این ماده معدنی مفید به تقویت عملکرد مغز کمک می کند، و از طرفی باعث آرامش اعصاب و جلوگیری از استرس و اضطراب می گردد. ضمنا وجود فسفر باعث عملکرد بهتر مغز می باشد.

آنتی اکسیدان ها مواد بسیار مفید و مقوی هستند که در سیب خشک وجود دارد، وجود این آنتی اکسیدان ها علاوه بر بهبود عملکرد مغز، سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد. همچنین آنتی اکسیدان ها خواص ضد التهابی دارند که در کاهش درد و همچنین جلوگیری از بیماری هایی همچون سرطان نقش دارد. سیب خشک در جلوگیری از سرطان پروستات آقایان نقش به سزایی دارد، و همچنین در درمان دیابت نیز موثر است.

از دیگر خواص باور نکردنی میوه سیب خشک می توان به وجود مواد معدنی دیگری همچون پتاسیم، منگنز، مس و سلنیوم اشاره کرد، که در ادامه به بررسی خواص هر یک از این مواد معدنی مفید می پردازیم تا به اهمیت وجود این مواد معدنی بیشتر پی ببرید. پتاسیم یکی از مواد معدنی مفید برای مغز می باشد و از طرفی وجود منگنز به افزایش آرامش بدن کمک می کند.

سیب خشک را می توان به عنوان یک میان وعده برای زنگ تفریح کودکانی که به مدرسه می روند استفاده کرد، و یا به عنوان یک تنقلات سالم برای پذیرایی از مهمان ها در ایام مختلف به کار برد. همچنین نحوه نگهداری از سیب خشک آسان بوده و بهتر است در ظرف های درب دار و در جای خشک نگهداری شود. معمولا سیب خشک را به علت نگهداری طولانی مدت و شرایط نگهداری آسان مصرف می کنند.

قیمت سیب خشک همانند هر محصول دیگری به عوامل بسیاری همچون رنگ، اندازه، طعم، تازگی، یک دستی، پوست دار یا بدون پوست بودن، هسته دار یا بدون هسته بودن، بو، نوع بسته بندی و کیفیت آن بستگی دارد. مسلما هر چقدر طعم و کیفیت سیب خشک بالاتر باشد، قیمت و کیفیت آن افزایش می یابد. همچنین با خلاقیت در نوع بسته بندی می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و از این طریق میزان فروش شما افزایش می یابد.

چنان چه شما عزیزان قصد سفارش این محصول را دارید پیشنهاد می کنیم از کمپانی ما خرید کنید. مجموعه ما بهترین و با کیفیت ترین سیب خشک ها را در انواع بسته بندی و حجم های متفاوت را به فروش می رساند. همچنین از لحاظ قیمت، مجموعه ما به سبب حذف واسطه ها و کوتاه کردن دست افراد سودجو قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهیم. ضمنا شما خریداران می توانید از طریق تماس با شماره های قرار داده شما با ما تماس بگیرید. ثبت سفارشات شما عزیزان از طریق همین درگاه اینترنتی انجام می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما