قیمت زردآلو خشک با هسته درجه یک اعلا با خواص ضد التهابی

زردآلو میوه ای خوشمزه و محبوب می باشد. زرآلو خشک یکی از خشکبار لذیذ است که دارای خواص فراوانی از جمله خواص ضدالتهابی می باشد. با ما همراه باشید تا با ویژگیهای زردآلو خشک با هسته و درجه یک بیشتر آشنا شوید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زردآلو خشک با هسته

زردآلو میوه ای خوش طعم می باشد که آن را هم به صورت تازه مصرف می‌شود و خشک شده آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما تاکنون درباره خواص آن شنیده‌اید؟ زردآلو با مزه ترش و شیرین خود دل هوادارانش را آب میکند. زردآلو دارای قندهای طبیعی، ساکارز، گلوکز، فروکتوز می باشد. ویتامینهای A، B1 B2، B3، B5و C در خرما وجود دارد. در این بین خوب است بدانید که این زردآلو باعث سلامت قلب شده و به حفظ عملکرد آن کمک می‌کند. افرادی که به بیماریهای قلبی مبتلا می باشند از مصرف زردآلو غافل نشوند.اکثر افراد زردآلو را به خاطر طعم ملسی که دارد دوست دارند و مصرف می‌کنند . اول از همه باید مراقب باشید، اگر طبع شما سرد و بلغمی است از خوردن زردآلو زیاده روی نکنید. زردآلو طبع سرد دارد و زیاده روی در مصرف آن باعث سردی بدن می‌گردد. زردآلو دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و با رادیکالهای آزاد که باعث ایجاد بیماری سرطان در بدن می‌شوند، مقابله می‌کند و آنها را از بین می‌برد. از دیگر خواص زردآلو می‌توان به کاهش دادن کلسترول اشاره کرد. زردآلو باعث کاهش اسیدهای چرب شده و در نتیجه کلسترول بد خون کاهش می یابد. با پایین آمدن کلسترول بد خون، فشار خون تنظیم می‌گردد و این به افرادی که به بیماری های قلبی مبتلا هستند، کمک می‌کند تا دچار سکته قلبی و آریتمی قلبی نشوند. اما زردآلو درکنترل بیماری انسداد روده نقش بسزایی دارد. مصرف آلو باعث شل شدن روده‌ها شده و به افرادی که انسداد روده دارند، کمک می‌کند تا یبوستشان درمان شود. همچنین زردآلو دارای فیبر می باشد و فیبر موجود در آلو باعث تحریک رشد باکتریهای مفید روده شده و از سرطان روده جلوگیری می‌کند. زردآلو باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌گردد و کسانی که از دردهای معده رنج می‌برند می‌توانند از زردآلو به صورت روزانه استفاده نمایند. اما در کنار تمام خواص گفته شده بهترین خواص زردآلو درمان کبد چرب می باشد. افرادی که به کبد چرب دچار می باشند اگر کبد چرب خود را درمان نکنند به مراحل حاد رسیده و جان این افراد را تهدید می‌کند. اما در میان مصرف روزانه زردآلو به کاهش و از بین رفتن چربی کبد کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم که زردآلو در هرم غذایی روزانه خود قرار دهند تا خیلی سریع از بیماری رهایی یابند. زرآلو سرشار از آهن می باشد، افرادی که به فقر آهن مبتلا می باشند این خشکبار را مصرف نمایند تا کمبود آهن آنها تا حد چشمگیری رفع شود. افراد مبتلا به دردها و التهابات مفاصل استخوانی می‌توان از زردآلو خشک استفاده نمایند، زردآلو خاصیت ضد التهابی داشته و می‌تواند باعث کاهش درد در این افراد شود.

زردآلو به دو صورت در بازار موجود می باشد. در فصل برداشت زردآلو معمولا در اوایل تابستان، زردآلو را می‌توان به صورت تازه تهیه نمود و مصرف کرد. در این فصل می‌توان زردآلو را به روشهای خانگی خشک نمود تا همیشه در دسترس باشد و بتوان روزانه مقداری از آن استفاده کرد. برای خشک کردن زردآلو کافیست با هسته با بدون هسته، آن را روی سینی از قبل چرب شده قرار داد و در مقابل نور آفتاب یا در فر خشک نمود. زردآلو خشک شده ممکن است مقداری آب در آن وجود داشته باشد و بهتر است را را در یخچال قرار دهید تا دچار کپک زدگی نشود. اما در تمام طول سال می‌توان زردآلو را به صورت خشک از اکثر فروشگاهها خریداری نمود. زردآلوهای موجود در بازار به دو صورت با هسته و یا بدون هسته میباشد که ما توصیه می‌کنیم از زردآلوهای با هسته استفاده نمایید چون این نوع زردآلو خشک بسته و راهی برای نفوذ آلودگی و آفت به داخل آن وجود ندارد. از طرفی به علت فراوانی گونه های زردآلو ممکن است در خریداری زرد آلو مرغوب دچار مشکل شوید و زردآلو با کیفیت پایین را خریداری نمایید. در هنگام خرید دقت کنید که محصول را فروشگاههای معتبر و برندهای معروف خریداری نمایید.

قیمت زردآلو خشک اعلا درجه یک به عوامل مختلفی بستگی دارد، مهمترین اصل در تعیین قیمت زردآلو خشک، کیفیت آن می باشد. زردآلو خشک اگر از زردآلوهای امسالی تهیه شده باشد قیمت بالاتری نسبت به زردآلو پارسالی داشته. برای تشخیص زردآلو امسالی دقت کنید که رنگ و لعابی تازه داشته و شیارهای روی زرد آلو بدون بافته پنبه‌ای می باشد. همچنین نرم ترو خوشمزه‌تر می باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت زردآلو، نوع زردآلو می باشد، زردآلو انواع مختلفی دارد، زردآلوهای خشک درجه یک حاصل خشک شدن زردآلو درشت و شیرین می‌باشد، در غیر این صورت قیمت آن پایینتر می باشد. برندها هم در این وسط در تعیین قیمت بی تاثیر نمی‌باشند. محصول با برند معتبر قیمت بالاتری دارند ولی در عوض محصول با کیفیت را به دست مشتری می‌رسانند.

عمده فروشان زرد آلو خشک احتمالا باغدار و تولید کننده و یا برندهای معتبر هستند. خرید زردآلو خشک به صورت مستقیم به ما این امکان را میدهد تا نوع زرآلویی که می‌خواهیم را تهیه کنیم و تقلبی در بین نباشد و هم اینکه زرد آلوهای امسالی را با اطمینان خریداری می‌کنیم . زردآلوهایی که مدت زمان زیادی در انبارها می مانند، طعم و کیفیت خود را از دست می‌دهند و در بعضی مواقع دچار کرم خوردگی می‌شوند . اما خرید به صورت عمده و فله این امکان را به ما می‌دهد تا محصول را دیده، با قيمت پایین و بدون واسطه خریداری کنیم. در این بین ممکن است شما ترجیح دهید که زردآلو خشک خود را از بازار تهیه کنید، در این مواقع توصیه می‌کنیم تا زردآلو خشک مورد نیاز خود را از برندهای معروف خریداری نمایید. برندهای معتبر برای جلب رضایت مشتری بهترین زردآلوهای را با دستگاه های تمام اتوماتیک شسته و خشک میکنند و سپس در بسته بندی های شکیل قرار می دهند. روی بسته بندی این محصولات تمام گواهی هلی بهداشتی و اصالت محصول موجود می‌باشد. در این صورت مصرف کننده می‌تواند با اطمینان خرید و با خیال آسوده مصرف نماید. زردآلو خشک با برندهای معروف در تمام فروشگاهها و آنلاین شاپها معتبر موجود می‌باشد. برای پایین آمدن هزینه‌ها می‌توانید زردآلو خشک سالیانه خود را به صورت یکجا و عمده بخرید و آن ها را فریز نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما