قیمت توت فرنگی خشک عمده درجه یک کاملا طبیعی و سالم

امروزه از انواع میوه ها مانند توت فرنگی میوه خشک به صورت عمده تهیه می کنند و با برند، قیمت و بسته بندی های مختلف مورد عرضه قرار می دهند، میوه توت فرنگی خشک به صورت درجه یک می باشد و به صورت کاملا طبیعی و سالم به تولید می رسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

توت فرنگی خشک عمده

یکی از انواع میوه های تابستانی که دارای فواید و مواد مغذی زیادی می باشد و استقبال کنندگان زیادی به همراه دارد و طعم آن شیرین و لذیذ می باشد توت فرنگی است، همان‌طور که می‌دانید توت فرنگی داری طول عمر کوتاهی می باشد به همین دلیل تولید کنندگان امروزه اقدام به تولید خشک آن به روش سنتی و صنعتی می کنند.

آن ها ابتدا بهترین و با کیفیت ترین نوع توت فرنگی ها را که از لحاظ کیفیت درجه بالا و بدون ناخالصی و لک می باشد مورد تهیه قرار می‌دهند و سپس شست و شو داده و پس از خشک شدن آن را به صورت حلقه ای و شکل های متفاوت دیگر ریز می کند و سپس در جلوی نور آفتاب یا حتی حرارت فر مورد خشک شدن قرار می دهند، این کار باع ث می شود ویتامین های توت فرنگی را به مدت طولانی حفظ شوند و همچنین باعث طول عمر بالای توت فرنگی می شوند.

در روش صنعتی نیز حجم عمده‌ای از توت فرنگی ها مورد تهیه قرار می‌گیرد و سپس این محصول طی مراحل مختلف با دستگاه های کاملا پیشرفته و مجهز و همچنین مکانیزه به صورت بهداشتی و کاملا ارگانیک مورد خشک شدن قرار داده می شود و سپس این محصولات با درج تاریخ تولید انقضا و همچنین برند مشخص شده و پروانه سلامت مورد بسته بندی قرار می گیرد و روانه بازار شده و در اختیار مشتری با قیمت مناسب قرار می گیرد.

میوه توت فرنگی دارای ظرافت بالایی است، این میوه خشک بسیار مقوی می باشد و دارای تب سردی است و ادرار آور و تصفیه کننده خون می باشد، این محصول گزینه ای بسیار مناسب برای میان وعده ها و برای پذیرایی از مهمانی ها مفید می باشد و اشتها آور است و افرادی که لاغر هستند می توانند از این محصول استفاده نمایند و در افزایش وزن خود کمک کنند.

لازم به ذکر است که این محصول موادی به نام پلی فنون دارد که با استفاده از آن می تواند از فشار خون بالا پیشگیری کرد، این خشکبار دارای موادی به نام مکانیزم های ضد التهابی می باشد که با استفاده از آن می تواند به پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی کمک کند، همچنین دارای پتاسیم بالایی است و برای تقویت قلب گزینه مناسبی به حساب می آید و مانع از سکته قلبی می شود.

همچنین این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدان قوی می باشد و مانع از ایجاد لخته خون می شود و همین امر می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به سکته جلوگیری کند، همچنین این محصول به صورت ارگانیک به تولید می‌رسد و بدون مواد نگهدارنده و همچنین شیرین کننده است، به همین دلیل شیرینی آن طبیعی بوده و مصرف آن برای افراد دیابتی توصیه می شود.

توت فرنگی خشک شده دارای فیبر زیادی است و یک گزینه مناسب برای رفع اختلالات گوارشی می باشد، شما می توانید با استفاده از این محصول اختلالات گوارشی را از بین ببرید و مانع از یبوست شوید، گزینه بسیار مناسب برای افرادی می باشد که دارای وزن بالا هستند، آن ها با استفاده از میوه توت فرنگی خشک می توانند احساس سیری کنند و کمتر سراغ غذا بروند و با این کار به کاهش وزن خود کمک نمایند.

این محصول دارای کلسیم زیادی می باشد و مصرف آن برای تمام رده های سنی توصیه می شود و با استفاده از این کالا می توانند، استخوان های خود را تقویت کنند و مانع از پوکی استخوان شوند، همچنین می توانید از این محصول در میان وعده ها به کودکان خود بدهید و باعث رشد قدی آن ها شوید.

این کالا دارای آهن زیاد می باشد و مصرف آن برای افرادی که مشکل بیماری کم خونی و تالاسمی دارند، گزینه مفیدی است همچنین پوست را تقویت می‌کند و مانع از چین و چروک صورت می شود و در جوانسازی پوست نقش مهمی دارد.

قیمت توت فرنگی خشک شده بستگی به پارامترهای مختلفی دارد، یکی از این پارامترها که می تواند در تعیین قیمت این کالا تأثیرگذار باشد، برند تولید کننده آن است، توت فرنگی هایی که تولید شده از برند معتبر هستند دارای کیفیت بالایی می باشند، به همین دلیل با افزایش قیمت مواجه هستند.

نوعی بسته بندی نیز می تواند، قیمت این کالا را تغییر دهد هرچه بسته بندی توت فرنگی خشک به صورت با کیفیت و شکیل تر باشد برای تولید آن احتیاج به هزینه زیادی می باشد به همین دلیل باعث می‌شود که بر روی قیمت کالا تاثیر بگذارد.

از دیگر عوامل بر روی قیمت این کالا می توان به حجم سفارش آن اشاره کرد، توت فرنگی های خشکی که به صورت عمده سفارش داده می شوند دارای مزایای زیادی هستند، زیر فروشنده برای آن تخفیف در نظر می‌گیرد و کالا را به نرخ درب کارخانه تحویل مشتری می دهد.

در هنگام خرید این کالا باید نکات زیادی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید یک محصول با کیفیت را خریداری کنید، در هنگام خرید این کالا کیفیت محصول را در نظر بگیرید و به توت فرنگی خشک دست بزنید، اگر بافت آن نرم و مرطوب بود بدانید که محصول تازه است و کیفیت زیادی دارد و اگر محصول بافت سفت و همچنین رنگ نامرغوبی داشت بدانید نامرغوب است و از خرید آن صرفه نظر کنید.

برای اینکه خرید اطمینان داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً به برند آن توجه کنید و اقدام به خرید برند معتبر آن نمایید، همچنین می توانید برای خرید خود به مراکز معتبر مراجعه کنی، زیرا جنس با کیفیت را به فروش می رسانند و از فروش اجناس نامرغوب خودداری می‌کنند، آنها با این کار می‌تواند به افزایش فروش و جذب مشتری کمک نمایند و محصول را به قیمت اقتصادی خریداری کنند.

اگر قصد خرید کالای توت فرنگی خشک شده به صورت عمده را دارید می توانید در کمترین زمان سفارش خود را به ثبت برسانید و قیمت ها را بصورت بروز شده و آنلاین مشاهده نمایید، همچنین در صورت نیاز به راهنمایی می تواند از تیم پشتیبانی کمک بگیرید و خریدی مطمئن را تجربه کنیدـ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما