قیمت انجیر زرد تازه

در حال حاضر عوامل و فاکتور های خیلی زیادی وجود دارند که قیمت نهایی انجیر زرد تازه را تحت تاثیر خود قرار می دهند، هر کدام از این عوامل به نحوی ویژه و خاص بر روی قیمت انجیر تاثیر گذار هستند، از همین رو، اگر شما هم قصد خرید انجیر به صورت عمده را دارید، حتما باید با این عوامل مهم آشنا باشید تا خریدتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، از جمله مهم ترین این عوامل می توان به نحوه ی عرضه، نوع بسته بندی، کیفیت، برند و غیره اشاره کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت انجیر زرد تازه

قیمت انجیر تازه

قیمت انجیر تازه یکی از پر فروش ترین انجیر های برداشت شده از کشورمان، انجیر زرد تازه است، این محصول به دلیل داشتن مشخصات ظاهری و کیفیت بسیار مطلوب از میزان فروش فوق العاده ای در بازار کشورمان برخوردار می باشد، شما به راحتی می توانید این نوع انجیر را با کیفیت های متفاوت از طریق فروشگاه های معتبر عرضه کننده تهیه نمایید.

یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید این محصول باید مد نظر داشته باشید، قیمت این نوع انجیر است، با توجه به تفاوت قیمتی که در بازار برای فروش این محصول وجود دارد، در ادامه به بررسی و شناخت فاکتورهای مهم و اساسی تعیین کننده قیمت انجیر تازه می پردازیم که به این صورت است:

  • مهمترین فاکتوری که می تواند در تعیین نرخ گذاری این محصول سهم بسزایی داشته باشد، کیفیت و میزان مرغوبیت این محصول است با توجه به این نکته می ‌توان این انجیر را از لحاظ کیفیت دسته بندی نمود و قیمت های متفاوتی برای آن تعیین کرد.
  • از دیگر موارد مهم و اساسی برای تعیین قیمت این محصول می ‌توان به شرکت ارائه دهنده آن اشاره نموده، شرکت های معتبر همیشه حرف اول را برای تعیین نرخ این نوع انجیر در بازار می زنند و قیمت این محصول با توجه به نظرات آنها تعیین می گردد.
  • امروزه نوع بسته بندی این محصول از دیگر موارد مهم برای تعیین سطح قیمت آن است، اگر از جعبه های پلاستیکی برای عرضه این نوع انجیر در بازار استفاده شود، قیمت آن نسبت به انجیری که در جعبه های کارتونی قرار می گیرد، بیشتر است.
  • البته وجود تورم و گرانی موجود در بازار باعث افزایش قیمت این محصول در بازار فروش می ‌شود و همین امر اگر چه به نفع که فروشندگان است، اما به ضرر خریداران و مصرف کنندگان واقعی می باشد.
  • یکی از گزینه هایی که در خرید محصولات وجود دارد، می‌ توان به برند تولید کننده آن ها اشاره کرد، برند های زیادی وجود دارند که تولید کننده و بسته بندی کننده انواع انجیر هستند، هر چه این برند ها مشهور تر باشند، کیفیت اجناس نیز بیشتر می شود، در نتیجه قیمت نهایی انجیر نیز افزایش پیدا می ‌کند.
  • قیمت نوع فله و بسته بندی این محصولات متفاوت می باشد و انجیرهای بسته بندی شده نسبت به فله گران تر هستند، زیرا هزینه های بسته بندی به آن اضافه می شود اما در حالت کلی می‌ توان گفت که انجیر بسته بندی شده تمیز تر بوده و هیچ گونه گرد و غباری بر روی آن ها وجود ندارد.
  • یکی دیگر از پارامتر های تاثیر گذار در قیمت خرید انجیر روش خرید آن ها می باشد، خرید این محصولات به روش های اینترنتی با کمترین زمان و هزینه انجام شده و کالا درب منزل تحویل داده می‌ شود، اما در خرید حضوری وجود واسطه ها سبب افزایش قیمت کالا ها می شود و از لحاظ اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نیست.

انجیر زرد تازه

انجیر زرد تازه امروزه در بین انواع مختلف انجیرهایی که در کشور ما تولید می گردند می توانیم به طور مطمئن اعلام کنیم که انجیر زرد تازه کیفیت بسیار بالایی داشته و در بازار پرفروش به حساب می آید، این نوع انجیر دارای طعم متفاوتی بوده و بسیار خوشمزه است، انجیر زرد تازه در بازار با قیمت مشخص شده ای به صورت عمده مورد عرضه قرار می گیرد.

انجیر زرد حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان می باشد، پس با مصرف آن می‌ توانید ایمنی بدن خود را تا حد زیادی بالا برده و از ابتلا به بیماری‌ های مختلف از جمله بیماری‌ های قلبی جلوگیری کنید، این محصول مقدار انرژی بالایی دارد، پس افرادی که می خواهند در طول روز انرژی مورد نیاز خود را به صورت طبیعی تامین کنند می‌ توانند اقدام به مصرف این نوع انجیر نمایند.

انجیر زرد نسبت به بسیاری از انواع انجیر های دیگری که در بازار عرضه می شوند ارزش غذایی بالایی دارد، این نوع انجیر دارای مقادیری از آهن، پتاسیم و مس می باشد، بعلاوه این نوع انجیر دارای منیزیم و همچنین ویتامین ب ۶ نیز است، پس هرگز نباید از مصرف این محصول خوشمزه غافل گردید، بهتر است روزانه چند عدد از این انجیر مرغوب را میل کنید.

مصرف انجیر زرد برای افرادی که دارای دیابت یا قند خون بالا هستند ضرر خاصی ندارد، زیرا قند موجود در این محصول کاملا طبیعی است، اما این افراد باید در مصرف انجیر حد اعتدال را رعایت کنند و از مصرف بیش از اندازه آن خودداری نمایند.

همان طور که می دانید انجیر زرد تازه از بهترین و خوشمزه ترین انجیر های مورد عرضه در جهان به حساب می آید، به همین دلیل میزان صادرات این نوع انجیر به بازارهای مختلف جهانی در سال های اخیر رو به افزایش بوده است، اگر عرضه انجیر زرد به صورت بدون واسطه انجام شود قطعا خریداران خارجی با قیمت مناسب تری می توانند این محصول را در مقدار بالا تهیه کنند.

تولید کنندگان انجیر زرد ممکن است این محصول را به صورت کاملا تازه و مرطوب و یا خشک شده در بازار مورد عرضه قرار دهند، هر کدام از انواع انجیر خشک شده و یا تازه ممکن است دارای قیمت های بخصوصی باشند، بهتر است مشتریان قبل از سفارش این محصولات قیمت دقیق انواع انجیر ها را به دست آورند.

جهت اطلاع از قیمت انواع انجیر های مختلف از جمله انجیر زرد می توانید با فروشگاه بزرگ عرضه تخصصی انجیر ما ارتباط گرفته و به این ترتیب از مشخصات انواع این انجیر ها اطلاع پیدا نمایید، قطعا کارشناسان بخش فروش ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد و کمک می کنند تا شما بتوانید مناسب ترین نوع انجیر های موجود در فروشگاه را انتخاب کرده و اقدام به ثبت سفارش آنها به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت ممکن نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما