قیمت انبه خشک شده تازه درجه یک و فروش آن در بازار صادراتی

شرکت ما به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ ترین مراکز فروش انبه خشک و انواع محصولات خشکبار در ایران است که به علت کیفیت بالای این محصولات و قیمت مناسب آن را به سایر کشورهای مختلف جهان نیز صادر می‌ کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت انبه خشک شده تازه درجه یک و فروش آن در بازار صادراتی

قیمت انبه خشک شده

قیمت انبه خشک شده همانطور که گفتیم مرکز ما یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع خشکبار میوه در بازار داخلی ایران می باشد که این محصولات و خوراکی های خوشمزه را به سایر نقاط جهان نیز عرضه می‌ کند و شما برای ‍ مطلع شدن از قیمت آن کافیست به صفحه ی مجازی فروش رسمی سایت ما مراجعه نمایید.

انبه خشک یکی از میوه های خشک شده بسیار خوشمزه و خوش طعم است که علاوه بر طعم بی نظیری که دارد سرشار از خاصیت و مواد مغذی است که برای همه ی افراد در هر سن و سالی مفید می باشد. انبه خشک حاوی ویتامین های گروه ب، ویتامین آ، ویتامین سی، کلسیم، فیبر، اهن، مس، روی، منگنز و کربوهیدرات است.

انبه خشک خواص درمانی بسیار زیادی دارد که در زیر به برخی از این خواص اشاره می‌ کنیم؛

این میوه خشک خوشمزه خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی و بسیار بالایی دارد و با تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن، گلبول های سفید خون که وظیفه ی مقابله با بیماری ها را در بدن دارند، را افزایش می‌ دهد و بدن را در مقابل بسیاری از بیماری ها همچون سرماخوردگی و بیماری های حاد تر همچون سرطان محافظت می‌ کند. همچنین این میوه خشک به دلیل وجود ویتامین سی موجود در آن برای پوست و مو نیز بسیار مفید است و کلاژن سازی سطح پوست را افزایش داده و به ترمیم پوست و بازسازی آن کمک می‌ کند و انواع مشکلات پوستی نظیر پسوریازیس، اگزما، آفتاب سوختگی، جوش ، آکنه و لک را درمان می‌ کند.

انبه خشک برای تقویت ریشه ی موها نیز بسیار مفید است و با تقویت فولیکول های موی سر ریزش موهای سر را کاهش داده و به رویش مجدد موها کمک می‌ کند. با استفاده از این میوه خشک در رژیم غذایی روزانه خود می‌ توانید مشکلات گوارشی خود را نیز بهبود ببخشید چراکه انبه خشک حاوی فیبر بالایی است که به هضم هرچه سریعتر و بهتر غذا کمک می‌ کند و مشکلات یبوست و اسهال را نیز درمان می‌ کند.

انبه خشک سرشار از ویتامین آ می باشد و برای تقویت و سلامت چشم ها بسیار مفید است و از نابینایی پیشگیری می‌ کند، همچنین این ماده ی غذایی در خاصیت حاوی مقدار زیادی آهن است که سبب افزایش تعداد هموگلوبین های قرمز خون در بدن شده و کمخونی را درمان می‌ کند و همچنین خاصیت ضد باکتری و ضد ویروسی دارد.

انبه خشک باعث تقویت سلول های عصبی مغز شده و قدرت یادگیری را افزایش می دهد و به همین جهت گفته میشود که این ماده ی غذایی ارزشمند را روزانه در رژیم غذایی فرزندان خود قرار دهید، همچنین برای افراد مسن‌ و سالمند نیز این میوه خشک مفید است چراکه روند پیری مغز را به تاخیر می اندازد و از آلزایمر و پارکینسون پیشگیری می‌ کند.

این میوه خشک خوش طعم برای خانم های باردار بسیار مفید است چراکه باعث تقویت جنین و رشد بهتر مغز آن می‌ شود، همچنین انبه خشک کلسترول بد خون در را کاهش داده و برای درمان بیماریهای قلبی و عروقی کمک شایانی می‌ کند.

افرادی که به دنبال روشی برای لاغری هستند می‌توانید از انبه خشک در رژیم غذایی خود استفاده کنند چراکه انبه خشک حاوی فیبر بالایی می باشد و باعث ایجاد سیری طولانی مدت در بدن می‌ شود و بدن شما را به مدت بیشتری از نیاز به غذا خوردن منع می‌ کند و در نتیجه متابولیسم و سوخت و ساز بدن را افزایش داده و وزن شما را کاهش می دهد.

انبه خشک همچنین دارای کلسیم می باشد که باعث افزایش استحکام استخوان‌ها و دندان‌ ها شده و از ابتلا به پوکی استخوان پیشگیری می‌ کند و همچنین حاوی مقداری پتاسیم است که به جذب بهتر کلسیم در بدن کمک می‌ کند. همچنین انبه خشک شده به متعادل سازی قند خون در بدن کمک کرده و آن را تثبیت می‌ کند.

شما از انبه خشک می‌ توانید در میان وعده های خود به جای شیرینی و به عنوان آجیل استفاده کنید و یا حتی می‌ توانید در دورهمی و جشن ها و با مهمانی ها برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید و از طعم خاص و بی نظیر آن لذت ببرید. حتی انبه خشک را میتوانید جایگزین انواع مواد قندی مضر همچون شیرینی و شکلات کنید چراکه هم طعم شیرینی دارد و هم خاصیت بالایی دارد.

برای خرید این محصول در فایده می‌ توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام نمایید که برای خرید حضوری آن حتما می بایست به مراکز‌ معتبر فروش ما که در سراسر کشور وجود دارد مراجعه کرده و آن را تهیه فرمایید. اما روشی بسیار آسانتر و راحت تر نیز برای خرید این محصول وجود دارد آن هم روش خرید آنلاین و اینترنتی است که شما در این روش فقط کافیست روی لینک موجود در زیر صفحه کلیک کرده تا وارد صفحه ی مجازی فروش سایت ما شده و انواع محصولات و خشکبارهای موجود در آن را به همراه قیمت محصولات مشاهده نمایید که در صورت مشاهده در می یابید که شرکت ما برای جذب مشتری بیشتر انواع محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب تر در بازار ارائه می‌ دهد و حتی کیفیت محصولات ما را نیز می‌ توانید با سایر مراکز فروش مقایسه نمایید و سپس با کارشناسان و مشاوران فروش ما در این زمینه به طور رایگان گفتگو کنید و سپس در صورت تمایل به خرید بعد از انتخاب محصول و اندازه ی دلخواه آن را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

ضمنا لازم به ذکر و یادآوری می باشد که این محصولات به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی خشک می‌ شوند و تمامی ارزش غذایی آنها حفظ می‌ شود و همچنین لازم است بدانید که شرکت ما انواع محصولات خود را به صورت فله و عمده نیز به فروش می رساند که شما در صورت تمایل می‌ توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت کلی و عمده نیز خریداری کنید که در این صورت قیمت آن برای شما ارزان تر محاسبه خواهد شد و این برای شما به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما