قیمت آلو بخارا خشک

آلو بخارا خشک یک محصول خوراکی سالم، خوشمزه و بسیار پر کاربرد است که از خشک نمودن آلو بخارای تازه توسط نور خورشید، تیزاب، دستگاه های مخصوص و یا روش های دیگر به دست می آید. در صورتی که جهت خشک کردن آلو بخارای تازه از مواد افزودنی استفاده نشود، محصول نهایی سالم تر و مفید تر بوده و در عین حال معمولا قیمت بالاتری نیز دارد. جهت سفارش و خرید این محصول و اطلاع از قیمت آلو بخارا خشک اعلا و درجه یک می توانید به وب سایت مجموعه ما مراجعه نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت آلو بخارا خشک

آلو خشک بخارا

آلو خشک بخارا امروزه با توجه به روی آوردن هرچه بیشتر مردم به مصرف خوراکی های مفید و گیاهی از جمله انواع آلو خشک، بازار خرید و فروش این گونه محصولات نیز از رونق خوبی برخوردار می باشد. از این رو تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری به فعالیت در این زمینه مشغول هستند. جهت خرید آلو خشک با کیفیت در وزن های متنوع و عمده، بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که معتبر بوده و محصول با کیفیت تولید ‌و عرضه نمایند.

آلو بخارا درجه یک به صورت عمده توسط رستوران ها و سالن های غذاخوری، خریداری و در انواع غذای مجلسی مصرف می گردد. آلو خشک از محصولات خوراکی بسیار پر کاربرد است که در انواع خوراک و خورش های ایرانی به عنوان چاشنی استفاده می شود و ضمن آن که طعمی ترش و ملس به غذا می دهد، دارای خواص بسیاری از جمله رفع یبوست نیز می باشد که برای سلامت و تقویت بدن سودمند است. آلو خشک به صورت عمده توسط رستوران ها و سالن های غذاخوری، خریداری و در انواع خوراک مجلسی مصرف می گردد.

آلو خشک در آشپزی ایرانی و فرنگی به وفور استفاده می شود. در بسیاری از خورشت ها از جمله خورشت آلو اسفناج، آلو بخش اصلی غذا را تشکیل می دهد. همچنین در انواع آش سنتی و محلی از جمله آش آلو، این محصول به کار می رود‌. در بعضی از غذاها از جمله خورشت فسنجان بهتر است از آلو خشک شیرین استفاده شود تا طعم ملس غذا حفظ شود. بسیاری از خوراک های مجلسی نیز گرچه در دستور اصلی آنها از آلو استفاده نشده، اما با افزودن این محصول به خوراک هایی از قبیل مرغ یا گوشت؛ طعم ترش یا شیرین بی نظیری به غذا افزوده می گردد.

همچنین از آلو خشک می توان در تهیه بعضی چاشنی ها و سس ها از جمله سس آلو و یا رب آلو استفاده نمود. ضمن آن که بسیاری از آشپز های حرفه ای از آلوی خشک برای طعم دادن به غذاهایی مانند کوفته و یا دلمه نیز بهره می برند. از آلو خشک می توان ترشی، سالاد و حتی دسر های جذابی نیز تهیه نمود. از جمله ترشی آلو خشک که ظاهری فانتزی و طعمی دلپذیر دارد‌ و به عنوان یک چاشنی مجلسی در کنار انواع غذا می تواند سرو شود. همچنین نوعی دسر اروپایی نیز وجود دارد که با انواع میوه خشک و از جمله آلو خشک تهیه می شود و در کنار طعم و مزه بی نظیر آن، دارای خواص بسیاری نیز برای سلامتی می باشد. این دسر در بعضی هتل ها و کافه های ایرانی نیز به عنوان خوراکی شیک و لاکچری سرو می شود.

نوعی سالاد نیز در دنیا تهیه می شود به نام سالاد آلو و گردو، که ماده اصلی تشکیل دهنده آن آلو بخارا خشک است و ترکیب بی نظیری را در کنار سس لیموی تازه تشکیل داده و دارای طعم ترش و ملس است. به طور کلی آلو در هر ترکیب غذایی می تواند طعم ترش و شیرین اشتها برانگیزی به آن ببخشد و ظاهر خوراک ها و خورشت ها را نیز جذاب نماید.

جهت بررسی کیفیت آلو بخارا خشک باید به مواردی از قبیل سایز آلو، رنگ و طعم آن و همچنین قیمت آلو بخارا خشک توجه نمود. سایز آلوی با کیفیت نباید بیش از حد ریز باشد تا در هنگام خشک شدن، بخش گوشتی خود را به طور کامل از دست ندهد. همچنین رنگ آلو بخارا خشک نباید بیش از حد سیاه و تیره باشد. این محصول باید از آلوی درجه یک درشت و بدون لک و له شدگی تهیه شود. ضمن آن که برای بررسی کیفیت آلو خشک، باید آن را بچشید و دارای طعم دلپذیری باشد. آلو های دارای طعم نا مطلوب و ظاهر نامناسب، مرغوب نیستند. همچنین باید به قیمت آلوی خشک توجه نمود. آلوی بسیار ارزان قیمت ممکن است در شرایط بهداشتی و مناسبی خشک نشده و از آلو های سالم و با کیفیت تهیه نشده باشد.

در نهایت مهمترین مورد این است که آلو خشک را از فروشندگان معتبری از جمله مجموعه ما بخرید که خود، تولید کننده نیز باشند‌. تا ضمن اطمینان از محصول آنها، با خرید مستقیم از تولید کننده مجبور به پرداخت هزینه های اضافی واسطه گری نباشید.

آلو خشک بخارا در کنار طعم بی نظیری که به عنوان چاشنی برای انواع غذا دارد، دارای خواص بسیاری جهت سلامت و تقویت بدن نیز می باشد. از جمله آن که سبب تقویت و ضخامت ساختمان مو شده و از ریزش مو جلوگیری می کند. خشک حاوی مقادیر بالایی فیبر است که باعث کاهش اشتها شده و به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند. تجزیه و هضم فیبر مدت زمان زیادی طول می کشد از این رو با احساس گرسنگی کاذب مقابله می نماید

آلو خشک بخارا با کیفیت از محصولات خوراکی بسیار پر کاربرد است که در انواع خوراک و خورش های ایرانی به عنوان چاشنی استفاده می شود و ضمن آن که طعمی ترش و ملس به غذا می دهد، دارای خواص بسیاری از جمله رفع یبوست نیز می باشد که برای سلامت و تقویت بدن سودمند است. آلو خشک در کنار طعم بی نظیر خود، حاوی انواع ویتامین ها، املاح و مواد معدنی سودمند می باشد که سبب سلامت و تقویت بدن می گردد. آلو خشک یکی از بهترین خوراکی ها جهت پیشگیری و درمان یبوست است. زیرا دارای مقدار زیادی فیبر می باشد که این فیبر به صورت محلول بوده و پس از هضم، تخمیر شده و به اسید چرب با زنجیره کوتاه تبدیل می گردد و وزن مدفوع را زیاد کرده و نهایتا عمل دفع را آسان تر می سازد. ضمن آن که آلو خشک محتوی ماده ای به نام سوربیتول است که نوعی قند الکلی بوده و ملین می باشد. این ماده عملکرد روده را تنظیم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما