شرکت صادرات آلو خشک خانگی

اکثر مردم ازصادرات آلو خشک خانگی که طعم شیرینی دارد در غذاهایشان بهره می گیرند و از خواصی که برای بدن دارد استفاده می کنند چون آلو خشک دارای ویتامین ها و مواد معدنی فراوانی است که امروزه با افزایش تقاضای این محصول ایرانی در بازار های خارجی نیز روبه رو بوده ایم و از طریق مجموعه حاضر که یکی از تولید کنندگان قدیمی و باتجربه آلو می باشد، این محصول علاوه بر بازار داخلی به کشور های دیگر نیز ارسال می شود و صادرات آلو خشک یک امر اقتصادی مفید برای کشور بوده است.

شرکت صادرات آلو خشک خانگی

بررسی مرغوبیت آلو خشک درجه یک

بررسی مرغوبیت آلو خشک درجه یک آلو خشک تازه از جمله میوه های پرانرژی و سرشار از ویتامین و مواد معدنی است که با خشک شدنش آن، چیزی از ارزش این میوه کم نمی شود و می توان همانند قبل از آن بهره برد و معمولا از این میوه به صورت خشک شده در غذاها و تهیه خورش آلو و به صورت میان وعده ای مغذی برای کودکان استفاده می شود.

آلو های خشک معمولا از آلوهای درشت و آبدار تهیه شده اند که شیرینی این آلو خشک ها نسبت به آلو تازه بیشتر است و امروزه تحت عنوان آلو قندی شناخته می شود که شما می توانید با خشک کردن آن را طولانی مدت نگه داری کنید و سالها مورد استفاده قرار دهید.

آلو خشک در بازار دارای انواع گوناگونی می باشد که می توان از آلو خشک در میان وعده و یا با هدف آشپزی استفاده کرد، همان طور که گفته شد آلوهای خشک میزان قند بیشتری نسبت به آلوهای تازه دارند و مواد معدنی و ویتامین های مختلفی نیز در این میوه وجود دارد برای مثال دارای آهن، منیزیم و پتاسیم و ویتامین های مانند E ،C و A است که برای بیماری ها به عنوان دارو شناخته می شود.

آلو خشک برای بیماری های مختلفی مناسب است مثلا برای دستگاه گوارش، درمان هپاتیت، سالم نگه داشتن قلب، مقابله با دیابت، جلوگیری از یبوست و پیشگیری از پیری زود رس قابل استفاده است همچنین سرشار از انرژی است و به هضم بهتر غذا کمک می کند.

فروشگاه انواع آلو خشک خانگی

فروشگاه انواع آلو خشک خانگی محصول زرد آلو خشک در مجموعه حاضر، با به کار گرفتن روش های بهداشتی توانسته اند محصولی بسیار با کیفیت را به تولید برسانند که رنگ آن به همان زیبایی قبل باقی مانده است و سپس در بسته بندی هایی پلمپ شده در اختیار مشتری قرار می گیرد که در هنگام تولید این محصول، از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود و هیچگونه دخالت دستی در آن وجود ندارد. اگر مایل به سفارش آلو خانگی هستید می توانید این محصول را از مجموعه حاضر بخواهید که با حذف واسطه و از درب کارخانه محصول را به شما تحویل می دهند و قیمتی مناسب برای آن در نظر گرفته اند که می توانید محصول را از طریق فروشگاه اینترنتی حاضر سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما