زردآلو خشک صادراتی درجه یک ایرانی با قیمت کاملا رقابتی

شاید شما هم مثل خیلی از افراد تابستان را به خاطر میوه بسیار خوشمزه ای نظیر زردآلو دوست داشته باشید که به صورت خشک نیز وجود دارد زردآلو خشک صادراتی درجه یک ایرانی با قیمت کاملا‌ رقابتی وجود دارد که خریداران زیادی آن را می پسندند این محصول صادراتی ارزش غذایی بالایی دارد و با دیگر کشورهای همسایه کاملا رقابت در فروش این محصول به همراه دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زردآلو خشک صادراتی

ایران یکی از کشورهای چهار فصل است که بهترین میوه های مختلف در آن رشد می کنند و به روشهای مختلف مصرف می شود زردآلو خشک صادراتی یکی از میوه های بسیار شیرینی است که کاملاً سالم و ارگانیک است و برای تمامی گروه های سنی مناسب است این خوردنی لذیذ و خوشمزه ارزش غذایی بالایی دارد و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.

افراد زیادی هستند که آن را می پسندند و از آن استفاده زیادی می برند زردآلو انرژی زا است و برای رشد و تقویت کودکان و زنان باردار بسیار مفید است بسساری از ورزشکاران همواره آن را به عنوان تنقلات مصرف می کنند این محصول ایرانی دارای مشخصات و ویژگیهای منحصر به فردی است که در ادامه این مقاله به چندین موارد از آن اشاره می کنیم که شامل موارد زیر است.

  • یکی از مشخصات این میوه خشک رنگ طلایی و خوش رنگ آن است که در میان دیگر نوع میوه خشک می درخشد و از کیفیت خوبی نیز برخوردار است و افراد زیادی همواره آن را می پسندند و مورد استفاده قرار می دهند.
  • این زردآلو خشک عاری از هرگونه میکروب و یا کثیفی است و اصلا گرد و خاک ندارد و کاملاً تمیز و بهداشتی است از آنجا که افزودنی غیر مجاز به آن نزدند کاملا سالم است و برای بدن بسیار مفید و مقوی است.
  • این خوردنی لذیذ نباید کاملاً خشک باشد که سفت باشد باید کمی آبدار باشد که در دهان آب شود و از مرغوبیت بالایی نیز برخوردار باشد این میده خشک در بسته بندی مناسب قرار دارد که می توانید به صورت کیلویی و یا بسته بندی آن را تهیه نمایید.
  • این میوه خشک شیرین در اندازه یکسانی است و هیچگونه ضایع و یا خرابی ندارد افراد زیادی هستند که آن را می پسندند و دوست دار آن می باشند که به راحتی از آن میل کنند و از مزیت آن بهره لازم را ببرند.
  • زردآلو خشک صادراتی چون درجه یک و ممتاز است به صورت عمده و یا بسته بندی عرضه می شود خریداران این فرآورده آن را تهیه می کنند و به مدت طولانی نگهداری می کنند چون سالم است.

زردآلو خشک یکی از محصول شیرینی است که در سبد میوه خشک اکثر افراد وجود دارد چون دارای طعم و مزه دلنشینی است که برای سلامت افراد کارساز است این خوردنی در کنار تمیزی و مسخصات مناسب دارای خواص زیادی است که در ادامه این مقاله به آن اشاره می کنیم تا با آگاهی اقدام به تهیه آن‌کنید.

  • این زردآلو سرشار از آهن است که موجب افزایش خون در بدن می شود و از بروز لخته خون در بدن جلوگیری می کند چون رقیق کننده خون نیز می باشد این زردآلو از تصلب شرایین نیز پیشگیری می کند و همچنین از سکته قلبی و عروقی نیز جلوگیری می کند.
  • زردآلو همچنین موجب افزایش آنتی اکسیدان در بدن می شود و ضد سطان است و از غده های سرطانی پیشگیری می کند و سیستم ایمنی و دفاعی بدن را تقویت می نماید این خوردنی رادیکالهای آزاد در بدن را کنترل می کند و از بروز چین و چردک صورت پیشگیری می نماید.
  • راز جوانسازی بسیاری از افراد در خوردن زردآلو خشک است چون سلولهای مرده پوست را کاملاً از بین می برد و موجب چاقی صورت و از بین رفتن خط پیشانی نیز می شود همواره افراد آن را مصرف می کنند و صورتی شفاف و درخشنده خواهند داشت‌.
  • زردآلو خشک صادراتی برای درمان آسم و آلرژی نیز کارشاز است و چون سیستم ایمنی بدن را کنترل می کند ضد اسهال بوده و از بیماری عفونی و ویروسی جلوگیری می کند و موجب درمان بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا می شود زردآلو منبع انرژی است و براز تقویت عضلات و کشاله ران بسیار مفید و مغذی است.
  • از آنجا که این محصول خشک است برای هضم بهتر غذا کمک می کند و از بروز کرم معده نیز جلوگیری می کند بسیاری از افراد که معده حساس دارند و قادر به خوردن میوه تازه نیستند می توانند از این زردآلو خشک مصرف کنند و کاهش اشتها نیز کمک می کند و در نتیجه موجب لاغری و تناسب اندام می شود.
  • زردآلو خشک صادراتی برای سیستم تنفسی نیز بسیار مفید است و برای پاکسازی ریه و جلوگیری از خلط گلو و ریه می توانید از این محصول خشک شده استفاده کنید و بهره لازم را ببرید این محصول خوشمزه و مقوی قند طبیعی دارد و برای تنظیم قند خون و فشار خون بسیار کارساز است.
  • بسیاری از افراد از زردآلو خشک استفاده می کنند و از ناتوانی جنسی نیز جلوگیری می کنتد این خوردنی موجب افزایش آب منی می شود و فرزند آوری را بیشتر می کند چون از تنبلی تخمدان نیز جلوگیری می کند و با دور شدن از استرس و نگرانی مز توانید این داروی مقوی را مصرف کنید.

صادر کنندگان با توجه به این که این محصول نه تنها در خارج از کشور بلکه در داخل کشور نیز طرفدار بسیار زیادی دارد بهترین محصول را با بسته بندی مناسب نه تنها در خارج بلکه در ایران نیز به صورت عمده به فروش می رسانند بازاریان و تجار می توانند از این فروش استثنایی استفاده کنند و این محصول را به صورت عمده بدست بیاورند.

خریداران می توانند به سایت ما مراجعه کنند و با بررسیهای لازم نسبت به خرید این کالا اقدام‌ نمایند و با پر کردن فرم داده شده اطلاعات کامل خود را وارد کنندتا در اسرع وقت مشاورین فروش با شما تماس بگیرند و این محصول را تهیه و خریداری کنند از آنجا که صادراتی است بهترین محصول با بهترین بسته بندی را دارد.

امروزه تولیدکنندگان نیز محصولات خود را از طریق اینترنت به فروش می رسانند و از این راه کسب درآمد می کنند خریداران می توانند با این افراد ارتباط برقرار کنند و این محصول را بدون هیچگونه واسطه و دلال به دست بیاورند این زردآلو خشک در سبد غذایی افراد وجود دارد از آنجا یک بازار کاملا رقابتی است قیمت این محصول فوق العاده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما