خرید چیپس موز درجه یک با برند های پرفروش خارجی و نازل ترین قیمت

چیپس موز یکی از فوق العاده ترین میوه های خشک است که بسیار خوشمزه است و اکثر کودکان آن را دوست دارند. این محصول تامین کننده انواع ویتامین ها و مواد معدنی است .

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

چیپس موز می تواند یک میان وعده عالی و سالم باشد مخصوصا برای افراد سالخورده.موز خشک شده خواص بیشتری نسبت به موز تازه دارد .

این محصول دارای پتاسیم و فیبر فراوان است و منشا کربوهیدرات است. کربوهیدرات در موز به دو گونه است یا ساده و یا پیچیده است.موز یک میوه استوایی است و طبع گرمی دارد و و برای درمان اکثر بیماری ها مفید است .موز اگر به صورت تازه باشد باید سریعا به سردخانه منتقل شود در غیر این صورت خراب می شود در کل موز تازه زود تغیر رنگ می دهد و خراب می شود.سرانه مصرف موز نسبت به سیب و انگور بسیار فراتر است.

اگر این میوه خوشمزه را خشک کنید هم خوشمزه تر است و اصلا تا زمان طولانی فاسد نمی شود.برای خرید چیپس موز می توانید هم به بازار و هم به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و با بهترین قیمت خریداری کنید.

خرید چیپس موز درجه یک با برند های پرفروش خارجی و نازل ترین قیمت

خرید چیپس موز

خرید چیپس موز چیپس موز به دلیل فیبر فراوانی که دارد می تواند غذا را بهتر هضم کند. این محصول دارای انواع مواد معدنی و ویتامین سی است به همین دلیل از بدن در برابر بیماری‌ها دفاع می کند.

اگر چیپس موز با انواع ادویه پخته شود در برابر سرفه و آنفولانزا به خوبی عمل می کند.

این محصول خوشمزه از بیماری‌های تنفسی هم جلوگیری می کند.چیپس موز به دلیل پتاسیمی که دارد به سلامت قلب کمک می‌کند و به افرادی که مشکلات قلبی دارند این محصول خوشمزه توصیه می‌شود.

امروز اکثر افراد به دلیل مصرف غذاهای چرب و انواع فست فودها دچار معده درد می شوند یکی از راه های درمان آن مصرف چیپس موز است.

زنانی که در دوران قاعدگی دچار درد گرفتگی می شوند بهتر است از این محصول خوشمزه استفاده کنند اما مصرف زیاد آن برای زنان توصیه نمی شود زیرا زنان در هنگام قاعدگی به انرژی نیاز دارند.

چیپس موز برای سلامتی کلیه ها هم مناسب است .بدلیل وجود نشاسته موجود در آن قند را به انرژی تبدیل می کند. به دلیل گرم بودن آن بر افزایش قوای جنسی تاثیر خوبی دارد.

اکثر زنان در دوران قاعدگی دچار سرگیجه و کم خونی هستند و از قرص آهن استفاده می کنند چیپس موز به دلیل داشتن آهن و فولیک اسید می تواند یک جایگزین بسیار مفید باشد.اگر این محصول را با عسل و سیاه دانه ترکیب کنید معجزه آن را خواهید دید.

افرادی که دچار یبوست هستند از این محصول سالم می توانند استفاده کنند .اکثر افراد فکر می کنند که این میوه موجب یبوست می شود اما در اصل برای درمان یبوست بسیار کاربردی است.

این محصول قند خون را افزایش می دهد و در تغییر فشارخون بسیار موثر است.

اگر فردی هستید که زود مریض می شوید و یا همیشه دچار خستگی هستید بهتر است از این محصول استفاده کنید تا انرژی دریافت کنید.

اگر انرژی بدنتان را از دست داده اید با خوردن چیپس موز میتوانید دوباره انرژی از دست رفته تان را برگردانید و این محصول می تواند جایگزین بسیار خوبی به جای فست فود باشد.

چون چیپس موز در بازار با قیمت های متفاوتی وجود دارد بهتر است برای خرید آن به سایت های اینترنتی مراجعه کنید .

فایده دیگری که این محصول دارد از سرطان جلوگیری می کند .این محصول علاوه بر فواید فراوانی که دارد دارای ضررهایی هم هست.

حتما این محصول را به صورت محدود استفاده کنید و به صورت روزانه از آن استفاده نکنید. مصرف زیاد آن موجب افزایش وزن بدن می شود.

بهتر است ایم محصول را خودتان در خانه تولید کنید و به بسته بندی های بیرون اعتماد نکنید زیرا آنها دارای مواد شیمیایی هستند که برای بدن مضر هست.

نکته بسیار مهم این است که از دادن چیپس موز به نوزادان اکیدا خودداری کنید زیرا این محصول سفت است و نوزاد نمی تواند آن را دفع کند.

اگر کسی دچار بیماری خاصی است حتما قبل از مصرف آن به پزشک مورد نظر مراجعه کنید .

تحقیقات نشان داده که مصرف چیپس موز برای افراد بزرگسال توصیه می شود زیرا برای بینایی بسیار مفید است.این محصول سالم را می توانید تا سه ماه در یخچال نگهداری کنید و از آن در تهیه شیرموز و انواع معجون ها استفاده می شود. موز را به روش های گوناگونی خشک می کنند .

خشک کردن موز به روش آفتابی به صورتی است که میوه موز را باید به مدت دو تا سه روز بر روی سینی که با روغن بسیار کم چرب شده بچینید و این نکته که حتما قبل از چیدن موزها آنها را به آبلیمو آغشته کنید و در آفتاب قرار دهید تا پس از چند روز خشک شوند.

خشک کردن موز در فر به گونه ای است که موزها را تکه تکه می کنید و سپس بر روی سینی فر که از قبل آن را چرب کرده اید قرار می دهید و فر را در دمای صد درجه تنظیم میکنید و برای اینکه چیپس موز شما خوش طعم تر شود می توانید بر روی آن شکر بپاشید.

خشک کردن میوه موز از طریق دستگاه میوه خشک کن جوری است که ابتدا این میوه را تکه تکه می کنند و سپس به آب ،آبلیمو و عسل و گاهی به آب آناناس آغشته می کنند و سپس درون دستگاه قرار می دهند . دستگاه خیلی آرام و آهسته و با حرارت بسیار کم آب میوه را تبخیر می کند و میوه خشک می شود . درجه حرارت دستگاه روی پنجاه و هفت درجه سانتیگراد تنظیم می شود و در طول خشک شدن میوه دمای آن به طور مرتب جابه جا می شود .در این روش حدود بیست و چهار ساعت طول می کشد تا میوه موز به چیپس موز تبدیل شوند.هنگامی که موزها خشک و ترد می شوند یعنی اینکه کاملا آماده شده اند و هنگامی که آنها را کمی فشار دهید یابد نسبتا سفت باشند.

چیپس موز در بازار قیمت های متفاوتی دارد علاوه بر چیپس موز چیپس میوه های دیگری از جمله سیب ،کیوی،آلو،هلو ،خرمالو وانواع دیگر میوه ها در بازار وجود دارد که هر کدام دارای خواص زیادی است . شهری که در ان موز تولید می شود در قیمت آن تاثیر دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما