خرید مستقیم توت خشک مرغوب از تولید کنندگان معتبر

توت خشک یک محصول با ارزش برای انسان است. آنها به طور گسترده در آشپزی، طب سنتی و لوازم آرایشی استفاده می شوند. جهت خرید مستقیم توت خشک مرغوب از تولید کنندگان معتبر با مرکز فروش ما تماس حاصل نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مستقیم توت خشک مرغوب از تولید کنندگان معتبر

ویژگی توت خشک مرغوب

ویژگی توت خشک مرغوب توت گیاهی از خانواده توت و سرده توت است که از 17 گونه پذیرفته شده عمومی تشکیل شده است. آنها درختان برگریز سریع رشد هستند که ارتفاع آنها به 10 تا 15 متر می رسد. طول عمر متوسط ​​درختان توت 200 سال است، گیاهان جداگانه بین 300 تا 500 سال سن دارند. توت را توت یا درخت سلطنتی نیز می نامند. بسته به رنگ پوست و ساقه، توت های سفید، سیاه و قرمز ترشح می کنند. تاریخچه توت سفید شناخته شده برای بشر در چین باستان از دوران نوسنگی آغاز می شود. در این زمان برای اولین بار رشته های درخشان قوی از پیله کرمی که از برگ های درخت تغذیه می کند کشف شد. پس از آن، تارها را ابریشم و توت درختی نامیدند. به تدریج این فرهنگ به کشورهای ماوراء قفقاز و آسیای مرکزی گسترش یافت. موطن توت قرمز آمریکای شمالی و سیاه جنوب غرب آسیا است.

مهم ترین ویژگی توت خشک مرغوب خاصیت درمانی آن است. تمام درشت مغذی های موجود در ترکیب توت خشک برای زندگی انسان ضروری است. آنها تعادل هیدروالکترولیتیک و چرخه ریتم قلب را تنظیم می کنند، در نوسازی و رشد بافت استخوانی شرکت می کنند. مصرف پایدار این مواد مفید خواهد بود: آنها از فعالیت ذهنی، انقباض عضلات و پتانسیل انرژی انسان پشتیبانی می کنند. این خواص به ویژه برای کودکان و افراد مسن مفید است.

تیامین باعث تامین پایدار گلوکز به مغز می شود و حافظه را بهبود می بخشد. ریبوفلاوین برای ساختار چشم مفید است، نیاسین از استرس عصبی جلوگیری می کند. ویتامین B9 به سنتز اسیدهای نوکلئیک، تقسیم سلولی و تشکیل گلبول های قرمز کمک می کند. ویتامین C یکی از مهم ترین آنتی اکسیدان هاست. از بدن در برابر سموم محیطی محافظت می کند. اسید اسکوربیک دارای خواص ضد التهابی و تب بر است. استفاده منظم و صحیح از میوه ها باعث تقویت سیستم ایمنی، بهبود کار ذهنی، افزایش مقاومت بدن می شود. بنابراین، آنها را برای رژیم غذایی افراد فعال و زمانی که بدن پس از یک بیماری طولانی خسته شده است، توصیه می شود.

به طور متوسط، توت خشک حاوی 4.5٪ آهن است که یکی از عاملان اصلی در خون سازی است. به طور قابل توجهی این خواص ویتامین K و مس را بهبود می بخشد. بنابراین برای درمان و پیشگیری از کم خونی و اختلالات خون ساز استفاده می شود. اسیدهای چرب، اسانس‌ ها و تانن‌ های میوه به مبارزه با اختلالات گوارشی کمک می‌ کنند. توت خشک کالری کمی دارد و به بهبود هضم کمک می کند و به لطف محتوای فیبر خود احساس سیری را افزایش می دهد. علاوه بر این، ویتامین های B کمپلکس نیز دارند که ریزمغذی های مهمی برای عملکرد مناسب متابولیسم و ​​برای دریافت انرژی از غذا هستند.

از آنجایی که توت خشک حاوی ویتامین B6 است، مصرف توت خشک می تواند به افزایش تولید سروتونین، هورمون خوشبختی و شادی، کاهش استرس و اضطراب و بهبود خلق و خو کمک کند، زیرا این ویتامین به عنوان یک آنزیم در تبدیل اسید آمینه عمل می کند. تریپتوفان به سروتونین تبدیل می شود. مصرف منظم توت خشک به جلوگیری از پیری زودرس پوست کمک می کند، زیرا سرشار از ویتامین C است، یک ریزمغذی که به تشکیل کلاژن کمک می کند و به استحکام و انعطاف پذیری آن کمک می کند و از ایجاد چین و چروک و خطوط بیان جلوگیری می کند. همچنین دارای بتاکاروتن، پلی فنول ها و سایر آنتی اکسیدان ها است که اثر محافظتی بر روی پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) ایجاد می کند و از ایجاد لکه ها جلوگیری می کند.

توت خشک برای تقویت سیستم ایمنی، محافظت از بینایی، جلوگیری از شروع بیماری های مزمن مختلف و جلوگیری از پیری زودرس مفید است. این فواید توت خشک به این دلیل است که میوه هایی با پتانسیل آنتی اکسیدانی بالا هستند، زیرا سرشار از ترکیبات کاروتنوئیدی و ویتامین C هستند. علاوه بر این، منبع عالی فیبر، ویتامین های B1، B2 و B3 نیز هستند. و همچنین مواد معدنی مانند مس، منیزیم، منگنز و سلنیوم. توت خشک دارای خواص آنتی اکسیدانی، محافظت کننده از قلب، ضد چاقی، ضد سرطان، ضد التهاب، محرک، ضد دیابت، ضد اضطراب و محرک ایمنی است. همه این خواص به این دلیل است که این میوه ها سرشار از ویتامین C، سلنیوم، پلی فنول ها، کاروتنوئیدها، فیبرها و پلی فنل ها هستند. با توجه به اینکه توت خشک سرشار از ویتامین C و سلنیوم است، مصرف توت خشک می تواند به افزایش قدرت دفاعی بدن و همچنین کاهش التهاب به دلیل عملکرد آنتی اکسیدانی، تحریک سلول های سیستم ایمنی و جلوگیری از شروع بیماری ها کمک کند. مانند آنفولانزا و سرماخوردگی.

توت خشک سرشار از کاروتنوئیدها، عمدتا زآگزانتین و بتاکاروتن است، که دومی پیش ساز ویتامین A است که به حفظ سلامت چشم و جلوگیری از شروع رتینوپاتی، دژنراسیون ماکولا و آب مروارید کمک می کند. علاوه بر این، آنها همچنین حاوی پلی ساکاریدها و پروتئوگلیکان ها هستند که یک اثر محافظت کننده عصبی چشم را اعمال می کنند.

برخی از مطالعات علمی تایید کرده‌اند که دیابت با استرس اکسیداتیو مرتبط است، فرآیندی که در بدن به دلیل وجود رادیکال‌های آزاد بیش از حد رخ می‌دهد که باعث اکسید شدن سلول‌ها و تحت تاثیر قرار دادن عملکرد آنها می‌شود. به همین دلیل، اعتقاد بر این است که فعالیت آنتی اکسیدانی توت خشک می تواند به تنظیم قند خون و پیشگیری از دیابت کمک کند، زیرا فعالیت رادیکال های آزاد را مهار می کند و به نوبه خود استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد. به لطف اثرات آنتی اکسیدانی، سهم فیبر و محتوای سلنیوم آن، مصرف توت خشک می تواند به کاهش کلسترول LDL بد و افزایش کلسترول خوب HDL کمک کند، بنابراین از شروع بیماری های قلبی عروقی مانند تصلب شرایین، حمله قلبی یا سکته. توت خشک کالری کمی دارد و به بهبود هضم کمک می کند و به لطف محتوای فیبر خود احساس سیری را افزایش می دهد. علاوه بر این، ویتامین های B کمپلکس نیز دارند که ریزمغذی های مهمی برای عملکرد مناسب متابولیسم و ​​برای دریافت انرژی از غذا هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما