توزیع آلو خشک شده درجه یک به سراسر کشور

توزیع آلو خشک شده درجه یک به صورت عمده و در سراسر کشور انجام می شود و در اینصورت دسترسی مشتریان به آن راحت بوده و می توانند با خرید بدون واسطه از قیمت های ارزان بهره مند شوند. قیمت الو خشک شده نیز بسته به نحوه تولید و گونه مختلف است و کیفیت نقش تعیین کننده ای در نرخ دارد که مشتری می تواند این محصول را در کیفیت های اطمینان بخش و اعلا تهیه کند‌.

توزیع آلو خشک شده درجه یک به سراسر کشور

میزان سهم ایران در صادرات آلو خشک

میزان سهم ایران در صادرات آلو خشک بیشترین سهم صادرات آلو خشک ارگانیک در کشور مربوط به آلو بخارا در نیشاپور است و خریداران اصلی آن تاجران پاکستانی هستند. اما به دلیل گرانی دلار و کاهش ارزش پول ایران، خریداران خارجی آلو بخارا را به هر قیمتی از ایران می خرند، زیرا قیمت برای آنها بسیار پایین است. این امر جذابیت خاصی برای تولیدات ایرانی ایجاد کرده و باعث شده است که بسیاری از محصولات به صورت رسمی به خارج از ایران صادر شوند.

آلو خشک با قیمت بسیار مناسب به کشورهای همسایه از جمله کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادر می شود. این محصولات در مناطق آلوخیز ایران مانند خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اصفهان تولید می شود. با کیفیت ترین آنها برای صادرات استفاده می شود. لازم به ذکر است صادرات محصولات خشکبار مانند آلو خشک که حجم آن برای ارسال به کشورهای دیگر بسیار بالا محسوب می شود دارای شرایط متعددی است.

قبل از ورود به فرآیند صادرات باید کلیه شرایط و ضوابط خریدار و گمرک بازار هدف بررسی شود. حتی محصولات با شاخص های کیفی مورد نیاز به عنوان مثال، آلو بخارا برای صادرات به ایالات متحده باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اما کشورهای دیگر مانند هند و پاکستان که مردم آن از نظر اقتصادی ضعیف تر هستند و تقاضای کمتری برای آلو بخارا دارند.

بنابراین، شناخت بازار هدف برای فروش خوب ضروری است. از دیگر شاخص‌های تعیین بازارهای هدف صادراتی, می‌توان به ظرفیت‌های صادراتی و رشد واردات کشورهای واردکننده اشاره کرد.

روش های تشخیص بهترین نوع آلو خشک

روش های تشخیص بهترین نوع آلو خشک جهت تشخیص بهترین نوع آلو خشک بهتر است با انواع آن بسته به نحوه خشک شدنش آشنا شوید:

  • خشک کردن آلو به روش دودی: در روش خشک کردن آلو دودی ابتدا آلوهای رسیده را پوست گرفته و در ظرف بزرگی قرار می دهند، بعد مقداری گوگرد (بسته به اندازه ظرف) می سوزانند، به مدت نیم ساعت در کنار آلو دود می گذارند و سپس آلو را خارج می کنند و در معرض آفتاب قرار می دهند, در نوع دودی آلو بسیار خوش رنگ و آبدار است. فروش آلوهای فرآوری شده با بخار گوگرد بسیار بیشتر از سایر نمونه های موجود در بازار است.
  • آلو خشک آفتابی: در حالت آفتابی پس از پوست کندن آلو از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود و آلوها را در سبدهای بزرگ قرار داده و در آفتاب خشک می کنند. این آلو به رنگ مات است و رطوبت آن بسیار کم است. این آلو ارگانیک و سالم است و قیمت بالاتری دارد.
  • آلو تیزابی: یکی دیگر از روش های پرکاربرد به ویژه در استان های آذربایجان شرقی و غربی است زیرا در این مناطق هوا سرد است و در آفتاب براحتی آلو خشک نمی شود. در این روش محلول اسیدی که مخلوطی از آب، پودر کربنات پتاسیم خوراکی و روغن سبز است را در حوضچه حل می کنند و سپس آلو و سایر فرآورده هایی را که به صورت اسیدی خشک می شوند در آن قرار می دهند. پس از مدتی پوست آلو به دلیل قلیایی بودن محلول اسید نازک می شود و منافذ ریز در پوست آلو ایجاد می شود که باعث می شود آلو سریعتر خشک شود. سپس میوه را در آفتاب قرار می دهند تا خشک شود.

مرجع پخش آلو خشک شده باکیفیت در ایران

مرجع پخش آلو خشک شده باکیفیت در ایران مرجع پخش آلو خشک شده باکیفیت در ایران حضور گسترده ای دارد و با شناخت و تجربه ای که از این محصول و مشتریان آن داشته به عرضه انواع مختلف آلو خشک در بهترین کیفیت ها می پردازد. این میوه در انواع گونه های آلو شابلون, آلو سیاه و … عرضه می شود که به دلیل تنوع در گونه ها و تنوع در نحوه خشک شدن مشتری از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده و می تواند متناسب با ذائقه و سلیقه خود خرید نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما