قیمت عمده زرد آلو خشک

زردآلو خشک نوعی از خشکبار است که طعمی دلپذیر داشته و بسیار پر کاربرد نیز هست. این محصول هم به عنوان میوه خشک جهت میان وعده و هم در انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به عنوان چاشنی استفاده می شود و طعمی ملس و مطبوع به خوراک می بخشد. این خشکبار همچنین دارای انواع ویتامین ها، املاح و مواد معدنی سودمند نیز می باشد.

قیمت زرد آلو خشک به موارد متعددی از جمله کیفیت محصول، نحوه بسته بندی و برند آن بستگی دارد.

قیمت عمده زرد آلو خشک

بررسی کالری 100 گرم زرد آلو خشک

بررسی کالری 100 گرم زرد آلو خشک هر عدد زردآلو خشک، تنها دارای ۱۷ کالری انرژی می باشد که جزو خوراکی های بسیار کم کالری و رژیمی محسوب می گردد. همچنین در رژیم های کالری شماری میزان انرژی انواع خوراکی را با وزن کردن و به گرم سنجش می نمایند. هر ۱۰۰ گرم زردآلو خشک حاوی حدود ۲۵۰ کالری است که باعث احساس سیری برای مدت زمان طولانی شدت و اشتها را نیز کنترل می کند.

از آن جا که زرد آلو چه به صورت میوه تازه باشد و چه به شکل خشک شده، حاوی کالری کم و در عین حال انواع ویتامین ها و سایر ریز مغذی ها می باشد، از این رو به عنوان یک نوع میان وعده مفید در اکثر رژیم های غذایی توصیه می گردد. ضمن آن که زرد آلو خشک محتوی مقدار زیادی فیبر است که موجب کاهش اشتها شده و به تناسب اندام افراد کمک می کند. تجزیه و هضم فیبر موجود در آلو مدت زیادی طول می کشد و به همین علت با احساس گرسنگی کاذب مقابله می کند.

کارخانه تولید زرد آلو خشک

کارخانه تولید زرد آلو خشک با توجه به افزایش رویکرد مردم کشور به مصرف خوراکی های مفید و مقوی و ارگانیک که برای سلامت بدن مفید بوده و سیستم ایمنی را نیز تقویت می نمایند، بازار تولید و پخش محصولاتی از قبیل زردآلو خشک نیز رونق خوبی گرفته و بسیاری از کارخانه های صنایع غذایی به تولید زردآلو خشک و خوراکی هایی از این قبیل روی آورده اند.

مجموعه ما یکی از معتبرترین و معتمدترین مراکز پخش زرد آلو خشک عمده درجه یک می باشد که این محصول را با بهترین کیفیت در معرض توزیع و فروش در سراسر کشور قرار می دهد.

برای سفارش و خرید زرد آلو خشک می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا با انواع محصولات مجموعه ما، آشنا شوید و از قیمت زردآلو خشک نیز مطلع گردید. ضمن آن که امکان خرید عمده انواع محصولات ما به همراه ارسال مطمئن آن از طریق این وب سایت امکان پذیر بوده و بخش خرید غیر حضوری و آنلاین کالا نیز، جهت رفاه حال مشتریان محترم، راه اندازی شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما