قیمت سیب خشک عمده با درجه کیفی صادراتی در فروشگاه های معتبر

از میوه های خشک بسیار پرطرفدار در بسیاری از کشورها سیب خشک است که با درجه کیفی صادراتی عالی در فروشگاه های معتبر این محصول عرضه می‌شود و خریداران و مشتریان عمده از طریق ارتباط با مسئول فروش این فروشگاه ها قادر به استعلام قیمت این محصول بوده و نرخ روز آن را برای عرضه در داخل و خارج کشور به دست می آورند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت سیب خشک عمده

با ورود تکنولوژی های جدید به بازار فرآوری میوه و سبزی کسانی که نگران عدم دسترسی به یک نوع میوه خاص در فصل های دیگر هستند با دسترسی به نوع خشک شده آن می توانند از طعم و مزه این میوه لذت ببرند و از خواص درمانی بسیار فراوان آن نیز استفاده کنند و در این میان سیب خشک یکی از پرطرفدارترین ها است که نه تنها به روش خانگی و سنتی بلکه با استفاده از دستگاه های میوه خشک کن مخصوص به راحتی خشک می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

سیب میوه ای با خواص بسیار زیاد است که می‌توان روزانه آن را مصرف کرد و نوع خشک شده آن خواص بسیار بیشتری از میوه تازه دارد چون با خروج رطوبت از این میوه تراکم مواد مغذی در آن بسیار بالا می رود و به این ترتیب از مواد مغذی موجود در آن با تراکم ۱۰ برابری استفاده بیشتری می گردد.

این میوه خشک برای جلوگیری از ترک خوردگی پوست بسیار مناسب است و خشکی آن را برطرف می‌کند همچنین میوه ای خاص برای تقویت حافظه بوده و از خستگی ذهنی جلوگیری می کند همچنین این میوه خشک در تنظیم فشار خون نیز بسیار موثر است و افرادی که دارای فشار خون بالا هستند با مصرف این میوه از خواص فراوان آن استفاده می کنند.

این میوه برای قلب نیز درمان بسیار خوبی است چون از میوه های فاقد کلسترول است و این برای سلامت قلب عالی می باشد همچنین سیب خشک فیبر زیادی دارد و این کمک می کند که دسترسی به مواد مغذی موجود در خوراکی ها نیز بیشتر باشد و عملکرد دستگاه گوارش را نیز بهبود می بخشد.

این محصول ویتامین های زیادی دارد که از جمله آنها ویتامین C و ویتامین E را می توان نام برد و حجم بالایی از ویتامین های خانواده B نیز در آن وجود دارد؛ این ویتامین‌ها نقش مهمی در متابولیسم طبیعی کبد ایفا می کنند و به این ترتیب در در دفع سموم از بدن نقش زیادی دارند.

روشهای بسیار مختلفی برای خشک کردن این میوه وجود دارد همچنین رقم های گوناگون سیب باعث می‌شوند که دسترسی به انواع مختلف آن به راحتی امکان پذیر باشد مثلاً سیب سبز را می تواند خشک نمود و از طعم نسبتا ترش آن لذت برد یا این که سیب قرمز را با طعم شیرینی که دارد استفاده کرد.

خشک کردن این محصول به روش صنعتی با استفاده از دستگاه های میوه خشک کن انجام می‌شود و به این ترتیب کارخانه ها پس از دریافت سیب و شستشو و تمیز کردن آن با استفاده از دستگاه‌های اسلایسر مخصوص آن را به برش های مختلف تقسیم کرده و برش طی یک ساعت در دستگاه میوه خشک کن کاملا خشک شده و آماده بسته بندی می کنند و به این ترتیب این میوه خشک با کاربردهای فراوان آن به عنوان آجیل و تنقلات جهت درمان بیماری مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سیب خشک رابطه مستقیمی با نرخ میوه تازه آن دارد به طوری که هر چه نرخ میوه تازه بیشتر باشد نرخ میوه خشک آن نیز بالا می رود و این در مورد سیب های مختلف نیز صدق می کند همچنین قیمت این میوه توسط تولید کننده آن مشخص می‌شود و به این ترتیب خریدار با سفارش این محصول از تولید کننده می تواند کف قیمت بازار را برای آن پرداخت کند اما گاهی بین تولید کننده و خریدار ممکن است واسطه ای قرار بگیرند که نرخ این میوه خشک را بالا ببرد و به این ترتیب در استعلام قیمت این محصول باید مطمئن شد که فروشنده حتما تولید کننده آن است در غیر این صورت نرخ تهیه آن بالاتر خواهد رفت.

برای اطلاع دقیق از قیمت روز این محصول الزامی به مراجعه حضوری به دفتر فروش آن وجود ندارد و برای تسهیل استعلام این میوه خشک از روش‌های امروزی استفاده می‌شود که یکی از بهترین آنها مراجعه به همین سایت است که در این سایت اطلاعات بسیار خوبی در مورد مشخصات این سیب خشک آورده شده است و خریداران با مراجعه به اینجا از مشخصات محصولی که قرار است خریداری کننده باخبر می‌شود و هر روز و هر ساعت می توان با استفاده از امکانات و شماره تلفن های درج شده در سایت و لینک شبکه‌های اجتماعی از قیمت این میوه در انواع آن باخبر شد.

قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است با توجه به شکل فله و بسته بندی آن بسیار متفاوت است به این شکل که در نوع فله این محصول حجم زیادی از آن در بسته بندی های نایلونی بزرگ قرار گرفته است و خریداران آن معمولاً کارگاه های بسته بندی می باشند در حالی که در شکل بسته بندی کارخانه های مختلف بسته بندی اقدام به قرار دادن سیب خشک در بسته های مخصوصی کرده که مستقیماً بر قیمت نهایی این سیب تاثیر خواهد گذاشت به عبارتی هر چه از بسته بندی های گران تر و لوکس تر ای برای این محصول استفاده شود قیمت تمام شده آن نیز افزایش می‌یابد و هر چه بسته بندی معمولی تر باشد طبیعتاً نرخ نهایی نیز کاهش خواهد یافت و بنابراین علاوه بر کیفیت این میوه، نوع بسته بندی انتخابی برای نیز بر قیمت محصول تاثیر خواهد گذاشت.

تولیدکنندگان و فروشندگان اصلی این میوه خشک شده، برای سفارش های در حجم بالا قیمت بسیار پایین تری را در نظر می گیرند و به مشتریان این امکان را می‌دهند تا با خرید ارزانتر سود بیشتری برای خود به دست آورند بنابراین میزان خرید این میوه در دو شکل فله و بسته بندی آن بر قیمت محصول تاثیر زیادی می‌گذارد.

قیمت عمده این محصول وقتی از تولید کننده و بی واسطه تهیه شود بسیار مناسب و عالی برای صادرات است و بازار بسیار خوبی برای آن در کشورهای مختلف خواهد داشت که در نتیجه درآمد و سود حاصل از فروش میوه سیب مذکور بسیار مناسب خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما