قیمت خرید آلو بخارا عمده مرغوب

در حال حاضر ما با انواع متنوعی از آلو ها مواجه هستیم که یکی از آنها آلو بخارا می باشد در این بین آلو بخارا خورشتی عمده از استقبال خرید بی‌نظیری برخوردار بوده و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می‌دهند.

فروشندگان انواع آلو خورشتی تمام تلاش خود را انجام می ‌دهند تا با کیفیت ترین و با قیمت آلو بخارا مرغوب آنها در اختیار مشتریان خود در اقصا نقاط کشور قرار دهند.

قیمت خرید آلو بخارا عمده مرغوب

هنگام خرید آلو بخارا چه نکاتی را توجه کنیم؟

هنگام خرید آلو بخارا چه نکاتی را توجه کنیم؟ ما دارای دو مدل از انواع آلوی بخارا هستیم، که در شهر خرو تولید می شود:

آلوی آفتابی:

اما این نوع آلو، پس از اینکه پوست آن را کندند؛ جلوی آفتاب قرار می گیرد تا خشک شود و معمولا هیچ گونه مواد شیمیایی به آن افزوده نمی شود، اما اندکی نمک امکان دارد استفاده شود که آن هم در برخی موارد برای برخی آلوها، که پوست زبری دارند، به کار می رود.

معمولاً رنگ این نوع آلو تیره و کدر است و به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی، ممکن است زود در معرض حمله کرم ها و حشرات قرار گیرد.

آلوی دودی:

تولید آلوی دودی، تقریبا شبه آلوی آفتابی است؛ تنها تفاوت کوچک آن در این است که هنگام کندن پوست آلو، زمانی که هنوز خیس است، با قرار دادن آلوها در یک محفظه بسته و روشن کردن گوگرد در داخل محفظه در اصطلاح به آن دود می دهند. این دود بر روی آلو نشسته و باعث شفاف شدن و خوش رنگ شدن آن می شود و همچنین آن را از گزند کرم ها و حشرات موزی محافظت می کند. این مدل از آلو در اصطلاح خوش خوراک تر می باشد و بازار پسند تر است و معمولا به خارج هم صادر می شود. البته در بازارهای ایران هم به فروش می رشد. در هنگام استفاده از آن بهتر این است که آن را با آب گرم شستشو داده تا گوگردی که در مرحله تولید به آن اضافه شده، پاک شود.

مرجع پخش آلو بخارا عمده مرغوب

مرجع پخش آلو بخارا عمده مرغوب در سراسر ایران تولید آلو بخارا وجود دارد که این امر در شهر مشهد استثناء نبوده و در این شهر مراکز پخش ،سفارش آلو بخارا درجه یک بسیاری وجود دارند که این محصولات را تولید می کنند.

اما مردم بدون دغدغه و در هر مقداری می توانند محصول مورد نظر خود را تهیه بفرمایند. در مشهد و از جمله شهر نیشابور ،ما با بهترین انواع آلو بخارا مواجه هستیم و می توانیم برای تهیه عمده آن به مزارع موجود در این شهر سر بزنیم.

اما آلوی بخارا در سراسر ایران و جهان رشد می کند که بیش تر از همه در چین، رومانی، صربستان و ایالات متحده به کشت تجاری رسیده است.

از این میوه در کشورهای اروپای شرقی و همچنین آمریکای شمالی و جنوبی در غذاهای مختلف استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما