قیمت خرمالو خشک در وزن های مختلف با تضمین کیفیت

یکی از انواع میوه های مغذی که خاصیت های زیادی به همراه دارد و امروزه از آن میوه خشک تهیه می نمایند، خرمالو می باشد، خرمالو خشک شده امروزه در وزن های مختلف با قیمت مناسب و تضمین کیفیت در بازار به چشم دیده می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت خرمالو خشک در وزن های مختلف با تضمین کیفیت

قیمت خرمالو خشک

قیمت خرمالو خشک یکی از انواع تنقلات که امروز استقبال کنندگان زیادی به همراه دارد و سرشار از خواص و ویتامین های زیادی است خرمالو خشک می باشد، این محصول امروزه به صورت بسته بندی شده و همچنین فله ای در بازار با قیمت های متفاوت و همچنین برند های متغیر به چشم دیده می شود، این محصول از طعم خوب و عالی برخوردار است و از لحاظ کیفیت دارای درجه بندی می باشد.

نوع درجه یک این محصول به صورت استاندارد و کاملاً بهداشتی به تولید می‌رسد و بدون ناخالصی و از طعم و رنگ و روی عالی برخوردار است و دارای برندهای معتبر و نام آشنا می باشد، این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد با قیمت بیشتری در بازار به فروش می رسد.

قیمت این محصول بستگی به پارامترهای مختلفی دارد، یکی از این پارامترها که می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت کالا داشته باشد کیفیت آن است، خرمالوهای خشکی که دارای کیفیت بالایی هستند و بدون ناخالصی می باشند و بر روی آن ها هیچ گونه لکه و خراب شدگی مشاهده نمی شود دارای قیمت بیشتری هستند.

بسته بندی نیز می تواند قیمت کالا را تغییر دهد، هرچه بسته بندی این محصول شکیل تر باشد برای تولید بسته بندی آن احتیاج به هزینه بیشتری می باشد به همین دلیل تولید کننده قیمت آن را افزایش می دهد و آن را به نرخ بیشتری در بازار به عرضه می رساند.

از دیگر عوامل تعیین قیمت این کالا می توان نحوه سفارش آن باشد، اگر این محصول به صورت جزئی خریداری شود فروشنده برای آن هیچ گونه تخفیفی در نظر نمی‌گیرد، اما سفارش هایی که در حجم بالا هستند با تخفیف فوق العاده ای مواجه می گردند و فروشنده برای آن تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرد و معمولاً محصول را نرخ تولیدی تحویل مشتری می دهد.

نوسان بازار نیز می‌تواند قیمت این محصول را افزایش یا کاهش دهد همانطور که می دانید امروزه نوسان بازار در حال بالا و پایین شدن است و هنگامی که نرخ ارز و دلار تغییر کند قیمت این محصول نیز کاهش و افزایش پیدا می کند.

شما می توانید برای اینکه قیمت محصول را کاهش دهید و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید، باید اقدام به خرید اینترنتی آن کنید، زیرا خرید اینترنتی باعث می شود که دلالان بازاری در این بین حذف شوند و حذف آن ها باعث کاهش نزولی قیمت محصول می گردد.

اگر محصول به روش حضوری خریداری شود، خریدار باید هزینه حمل و نقل را بپردازد و چون با وجود واسطه ها انجام پذیر است محصول با قیمت بیشتری به دست مشتری می رسد به همین دلیل خرید و فروش حضوری این خشکبار مغذی توصیه نمی شود.

به همین دلایلی که برای شما ذکر کردیم قیمت این کالا متغیر است، شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز این کالا سایت های اینترنتی را مورد جستجو قرار دهید و قیمت ها را به صورت به روز و آنلاین مشاهده نمایید، سپس در صورت تمایل می توانید خرید خود را در این سامانه ثبت سفارش کنید.

امروزه تولید کنندگان برای اینکه خرمالو طول عمر زیادی داشته باشد، اقدام به خشک کردن آن به دو روش سنتی و صنعتی می کنند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند و در طی مراحلی مختلف مورد تولید قرار می‌گیرند.

در روش خشک کردن سنتی ابتدا مصرف کننده بهترین و با کیفیت ترین نوع خرمالوها را تهیه می‌کند و در ابتدا اقدام به شست و شوی آن می نماید و سپس بعد از خشک شدن آن ها را مورد برش قرار می‌دهد و آن را در اشکال مختلف به صورت نازک برش می دهد و سپس بر روی صافی یا توری های مختلف در جلوی نور آفتاب پهن می نماید و اقدام به خشک کردن آنها می کند.

اگر شما می‌خواهید زمان خشک کردن این محصول را به صورت سریع انجام دهید می توانید از حرارت فر استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن بهترین میوه خشک خرمالو را تهیه نمایید و مورد مصرف قرار دهید.

خرمالوی خشک شده دارای مزایای زیادی است زیرا با روش خشک کردن این محصول می توانید مواد مغذی این محصول را به مدت طولانی حفظ کنید و در مواقعی که خرمالو در اختیار ندارید می توانید از نوع خشک شده آن استفاده کنید، خرمالو خشک شده خاصیت خرمالوی تازه را به همراه دارد و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف آن بسیار توصیه می شود.

با استفاده از میوه خشک خرمالو می توانید در میان وعده ها از این محصول استفاده کنید، همچنین برای پذیرایی از مهمانی ها گزینه مناسبی است با استفاده از این کالا می توانید به درمان کم خونی کمک کنید و از بیماری تالاسمی پیشگیری نمایید.

همانطور که می دانید خرمالو دارای کلسیم زیاد می باشد و مصرفش می تواند برای استحکام استخوان ها گزینه مناسب و مفید به حساب بیاید و باعث رشد قدی کودکان می‌شود و همچنین از پوکی استخوان جلوگیری می‌نماید.

در هنگام خرید خرمالو خشک حتماً به برند آن توجه کنید و سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که دارای برند معتبر باشد، زیرا برندهای محصول با کیفیت را به فروش می‌رساند و از فروش اجناس نامرغوب خودداری می کنند.

بهتر است خرید خود را از مراکز های معتبر مانند نمایندگی ها، تولیدی ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید، زیرا این مراکز به نظر مشتری احترام می‌گذارند و بهترین و باکیفیت ترین نوع خرمالو های خشک را با برندهای نام آشنا با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می‌دهند و نظر مشتری را جلب کیفیت محصول خود می کنند.

شما مصرف کننده عزیز اگر می خواهید خرمالو خشک را به قیمت عمده خریداری کنید و در کاهش قیمت آن تاثیر بگذارید و محصولی با کیفیت را به قیمت اقتصادی خریداری نمایید به شما پیشنهاد می کنم که با یک کلیک ساده از طریق فضای مجازی به فروشگاه ما که در همین صفحه مشاهده می کنید مراجعه فرمایید، شما می توانید در صورت تمایل با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید و سوالهای خود را در مورد خرید این کالا با آنها در میان بگذارید، سپس با راهنمایهای مفید تیم پشتیبانی می توانید خرید خود را در این سامانه ثبت سفارش کنید و کالا را در بازه زمانی کوتاهی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تحویل بگیرید و از خرید خود راضی و خرسند باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما