قیمت انواع قیسی زردآلو خشک

قیسی زردآلو خشک یکی از فرآورده های مهم زردآلو می باشد که نه رطوبت زردآلو را دارد و نه خشکی برگه آن را، بلکه چیزی وسط این دو قرار می گیرد. زردآلو کامل را با هسته و بی هسته خشک می کنند و به آن قیسی می گویند. برگه قیسی یکی از محبوب ترین خشکباری محسوب می شود که طعم خوشایندی دارد. جهت استعلام قیمت انواع قیسی تازه درجه یک می توانید از طریق همین درگاه اقدام کنید.

قیمت انواع قیسی زردآلو خشک

شناخت انواع قیسی زردآلو

شناخت انواع قیسی زردآلو همانطور که مصرف زردآلو به عنوان معدنی از مواد پروتئینی و ویتامینی بسیار توصیه می شود، قیسی هم از این خواص مبرا نیست. در این بخش می خواهیم به طور اختصاصی به فایده آنتی اکسیدانی این محصول بپردازیم. قیسی منبعی از آنتی اکسیدان است، آنتی اکسیدان هایی چون بتاکاروتن، ویتامین c و ویتامین A که هر کدام برای بدن جزو مواد ارزشمند و مورد نیاز می باشند.

حضور بتاکاروتن در بدن از بروز بیماری های مرتبط با رادیکال های آزاد چون سرطان پیشگیری می کند به همین دلیل حضور این ماده ارزشمند در بدن سیستم دفاعی ما را تقویت می کند. ویتامین آ آنتی اکسیدان دیگری است که محلول در چربی می باشد. این ویتامین باعث می شود آلاینده هایی چون سرب و فلزاتی سنگینی که شکل های مختلفی وارد بدن می شوند، از بین بروند. علاوه بر این ویتامین A یکی از ویتامین های موثر در تقویت عملکرد بینایی چشم می باشد به همین دلیل حضور آن در بدن از ویتامین های ضروری می باشد.

آنتی اکسیدان های دیگری چون فلانوئید ها در بدن سیستم ایمنی بدن را در برابر بروز بیماری هایی چون دیابت و بیماری های قلبی محافظت می کند. از آنجایی که حضور رادیکال های آزاد در بدن باعث آسیب رساندن به سلول های بدن می شوند مصرف خوراکی هایی که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند و کمک می کنند این رادیکال های آزاد از بین بروند، بسیار توصیه می شود. قیسی به عنوان یک خشکبار خوش مزه می تواند نقش یک میان وعده مقوی و خوش طعم را برای شما پر کند، همچنین بدن شما را در برابر هر گونه عامل بیماری زا محافظت کند.

شرکت صادراتی قیسی زردآلو خشک

شرکت صادراتی قیسی زردآلو خشک مناطق مختلفی از کشورمان در حوزه تولید قیسی فعال می باشند که در این میان ارومیه را می توان یکی از مناطق غربی فعالی در کشور دانست. قیسی ارومیه درجه یک از شناخته شده ترین محصولات می باشد. این قیسی از کیفیت تولید بالایی برخوردار است. به گونه ای که رنگ روشنی دارد، بافت آن منسجم است، طیف مزه شیرین و ملس دارد و به صورت کاملا بهداشتی فرایند تولید خود را طی کرده است.به همین دلیل صادرات قیسی یکی از فعالیت های سود آور می باشد.

برای تهیه راحت این محصول امکان خرید قیسی ارومیه باکیفیت را به صورت مستقیم فراهم کرده ایم. می توانید از طریق همین سایت این محصول را ثبت سفارش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما