قیمت آلوچه خورشتی خانگی ارگانیک عمده بناب

قیمت آلوچه خورشتی که توسط شرکت ما بسته بندی و ارسال می شوند نسبت به فروشگاه های دیگر به صرفه تر است. آلوچه های خورشتی ما به صورت کاملا ارگانیک و خانگی تهیه می شود و در تولید آن از هیچ گونه ماده نگهدارنده ای استفاده نمی شود.

آلوچه های خورشتی بناب را می توانید هم به صورت عمده و هم جزئی خریداری کنید. آلوچه بناب یکی از با کیفیت ترین نوع آلوهای خورشتی است که طعمی ملس به غذاهای شما می دهد. با یک بار استفاده مشتری دائم ما خواهید شد.

قیمت آلوچه خورشتی خانگی ارگانیک عمده بناب

قیمت آلوچه خورشتی خانگی ارگانیک

قیمت آلوچه خورشتی خانگی ارگانیک آلوچه درختی است که در فصول بهار و تابستان ثمر دهی می کند. این درخت تا چندین متر ارتفاع می گیرد و معمولا در بیشتر نقاط و با شرایط آب و هوایی مختلف رشد می کند. آلوچه میوه ایست ترش و شیرین و هسته دار. آلوچه حالت کال و نرسیده آلو است که قبل از رسیدن کامل آن را می چینند.

به آلوچه گوجه سبز هم می گویند که خوردن آن با نمک بسیار خوشمزه است. آلوچه در رنگ های مختلف زرد، قرمز و بنفش وجود دارد. این میوه آبدار برای فصل های گرم تامین کننده آب بدن می باشد. برای اینکه بتوان از خواص آن در طول سال بهره برد آن را خشک می کنند و به عنوان آجیل و یا در انواع خورشت ها مورد استفاده قرار می دهند.

آلوچه خورشتی اکثرا توسط کارخانجات و با دستگاه های مدرن خشک می شوند. خشک کردن آلوچه را حتی بدون دستگاه و با کمترین امکانات در منزل هم می توان انجام داد. درخت آلوچه می تواند چند برابر وزن خود بار دهد و در واقع باروری فراوانی دارد.

این درخت تا حدود 70 سال عمر می کند ولی تنها تا 40 سال قدرت باروری و میوه دهی دارد. در صورت رسیدگی منظم به درخت و دادن کودهای مورد نیاز هم می توان باروری آن را افزایش داد و هم اینکه عمر آن را بالاتر برد. افراد زیادی با توجه به شرایط اقتصادی کشور دنبال مشاغل خانگی هستند.

خشک کردن آلوچه و فروش آن می تواند یکی از مشاغل پر سود باشد. قیمت آلوچه خورشتی که به صورت ارگانیک و در خانه تهیه می شود نسبت به نوع کارخانه ای آن بیشتر است. البته هر فروشگاه خانگی هم قابل اعتماد نیست. سعی کنید از برندهای شناخته شده و معتبر خرید کنید.

خشک کردن آلوچه را می توان هم زیر نور خورشید و هم با گرمای شوفاژ و یا در فر انجام داد. آلوچه میوه ای است که با خشک شدن و پخته شدن خواص خود را از دست نمی دهد. منگنز، فیبر، فسفر و مس هم در آلوچه به وفور یافت می شود.

قیمت آلوچه خورشتی عمده بناب

قیمت آلوچه خورشتی عمده بناب یکی از شناخته شده ترین و پر فروش ترین مارک ها در حوزه تولید آلوچه خشک، شرکت بناب است که محصولات خود را به صورت عمده در اختیار فروشندگان قرار می دهد. خرید به صورت عمده قیمت تمام شده را کاهش می دهد. آلوچه های خشک شده خورشتی در رنگ های زرد و سیاه هستند که هر کدام دارای خواص و طعم های متفاوتی است و ارزش غذایی هم کدام هم با دیگری فرق دارد.

آلو و آلوچه از جمله میوه های صادراتی کشور هستند که از این راه درآمدهای خوبی نصیب کشور شده است. میوه های خشک و آلوچه خشک برای صادرات مقرون به صرفه تر هستند چون که تا مدت زیادی ماندگاری دارند و همچنین به راحتی بسته بندی شده و فضای کمی را اشغال می کنند که در نتیجه هزینه حمل و نقل آنها هم کمتر می شود.

قیمت آلوچه های خورشتی عمده بناب با توجه به مرغوبیت بالا، بیشتر است. شهرستان بناب در استان آذربایجان شرقی به دلیل قرار گیری در نزدیکی کوه و داشتن آب و هوای کوهستانی درخت های آلوچه به وفور رشد می کنند که بسیار گوشتی و آبدار هستند. هر چه آلوچه گوشتی تر باشد آلوچه خشک آن هم مرغوب تر است.

کارخانه ها در بناب به طور مستقیم آلوی مورد نیاز برای خشک کردن را به طور مستقیم و بدون واسطه از باغدار خریداری می کند که همین نکته باعث کاهش قیمت تمام شده آلوچه خشک می شود.

از خواص بی شمار آلوچه هم نباید غافل شد. آلو طبعی سرد دارد و اگر به صورت خشک مصرف شود این سردی چند برابر بیشتر است پس حتما در مصرف آن تعادل را رعایت کنید. این میوه آب زیادی در بافت خود دارد و به همین دلیل می تواند آب بدن را در فصول گرم تامین کند. افرادی که دخانیات مصرف می کنند نسبت به افراد معمولی آب بیشتر از دست می دهند.

از آلوچه برای درمان بیماری هایی مثل یبوست، کم خونی، درمان انواع سرظان ها و تومورها، درمان نقرس، افزایش آرامش و شادی، تقویت سیستم ایمنی، جوان سازی پوست، جلوگیری از ریزش مو، درمان مشکلات قلبی، تقویت بینایی، درمان کبد چرب و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنند. همچنین خوردن آلوچه برای کاهش سرگیجه و حالت تهوع بسیار موثر است.

با توجه به افزایش فعالیت های انسانی بیماری رماتیسم و درد های مفصلی بسیار افزایش یافته است. با گنجاندن آلوچه در وعده غذایی می توان این بیماری را کنترل کرد. با توجه به خواص درمانی ریادی که میوه آلوچه دارد ولی هسته آن بسیار خطرناک است. با تحقیقات انجام گرفته بر روی آن مشخص شده که حاوی مقادیری سیانور می باشد و مصرف آن می تواند باعث مسمویت های شدیدی شود، پس در دادن این خوردنی مفید به کودکان مراقب باشید.

از برگ های آلوچه هم استفاده می شود و برای کسانی که میکروب معده دارند خوردن دمنوش برگ آلوچه مفید است. آلو سرشار از ویتامین سی و آ می باشد و به همین دلیل کمپوت آن برای بیماران مفید است. آلوچه برای چربی سوزی و کم کردن وزن هم استفاده می شود.

قند طبیعی آن مشکلی برای افراد دیابتی ندارد ولی نباید در خوردن آن زیاده روی شود. آلوچه خشک به عنوان یک میان وعده مقوی برای کودکان و در مدرسه هم عالی است. یکی از فرآورده های خوش طعم آلوچه لواشک است. لواشک را از ترکیب میوه های مختلف تهیه می کنند که معمولا آلوچه پایه ثابت آنهاست. رب آلوچه هم محصولی دیگر است که در واقع آلوچه پخته شده است.

اظلاعات جامع و کامل تر را می توانید با مراجعه به سایت شرکت و یا تماس با مشاوران دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما