فروش استثنایی آلو خشک ترش در مرکز اصفهان

آلو خشک یکی از خوشمزه ترین انواع خشکبار به شمار می آید که با توجه به خواص درمانی فراوان بسیار پرفروش بوده و متقاضیان زیادی در سراسر کشور و جهان دارد. این روزها بازار فروش آلو خشک ترش در اصفهان بسیار داغ می باشد که این امر به دلیل کیفیت درجه یک و قیمت مناسب این محصول بوده که توانسته است مورد رضایت مشتریان زیادی واقع شود.

فروش استثنایی آلو خشک ترش در مرکز اصفهان

مختصری در مورد انواع آلو خشک

مختصری در مورد انواع آلو خشک آلو خشک دارای انواع مختلفی نظیر آلو خشک بخارا، آلو خورشتی، آلو ترش، آلو شیرین و ملس، آلو طلایی، آلو خشک قرمز و .. می باشد که هر یک از نظر مشخصه های کیفی و کمی اندکی با هم متفاوت می باشند همچنین از نظر رنگ، طعم و اندازه هم با هم فرق دارند. این آلو ها به روش آفتابی، تیزابی و دودی، خشک و تولید می شوند که روش خشک کردن آن نقش مهمی در ماندگاری و طعم محصول دارد.

به طور مثال آلو هایی که با محلول تیزاب تهیه و خشک می شوند، طول عمر و دوام بیشتری دارند و رنگ این آلوها هم زمان خشک شدن تغییری نمی کند. این محصول بهترین آلوی صادراتی ایران به شمار می آید که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به دلیل سطح کیفی بالا دارای متقاضیان بسیاری‌ در خارج از ایران می باشد که با بهترین بسته‌بندی به اغلب کشورهای اروپایی و آسیایی توسط شرکت های صادر کننده با ضمانت کیفیت به این کشور ها صادر می شود.

پارامترهای موثر بر قیمت آلوهای خشک

پارامترهای موثر بر قیمت آلوهای خشک پارامترهای مختلفی بر قیمت آلوهای خشک تأثیر گذار می باشند که از مهمترین این موارد می‌توان به نحوه تولید و خشک شدن آن و کیفیت این محصول اشاره کرد. همانطور که میدانید انواع‌ آلو به شیوه های گوناگون در مناطق مختلف کشور با کیفیت و هزینه های متفاوتی تولید می شوند همچنین از نظر نوع بسته بندی، اندازه و .. با هم گوناگون هستند که می توان گفت تمامی این عوامل به نوعی در تعیین قیمت مؤثر هستند. این محصول به روش های مختلف مانند عمده و مستقیم، اینترنتی و جزئی و .. خرید و فروش می شود که این امر هم بر قیمت تاثیر دارد.

مواردی نظیر میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و .. هم بر قیمت دخیل می باشند. مسلما مشتریانی که انواع آلو خشک را به شکل کلی و بدون واسطه خریداری می کنند به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها و دلالان هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد ‌و این نوع خربد طرفداران زیادی دارد. یکی‌ از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع‌ آلو خشک مراجعه به سایت های خرید معتبر می باشد که ضمن اطلاع از قیمت می توانید محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهید.

تامین کنندگان آلو خشک ترش باکیفیت

تامین کنندگان آلو خشک ترش باکیفیت در حال حاضر تأمین کنندگان آلو خشک ترش این محصول را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کنند. شرکت های تولیدی متعددی در شهرهای مختلف کشور در حوزه تولید و تامین انواع آلو خشک مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بهره گیری از آلو های تازه و درجه یک و به شیوه ای کاملا بهداشتی خشک و فرآوری می کنند و پس از آماده شدن آن را در بسته های مناسب و استاندارد در وزن های مختلف به صورت کیلویی و فله ای در بازارهای داخلی و خارجی به مشتریان ارائه می نمایند.

آلو خشک به صورت خانگی، سنتی و صنعتی فرآوری و تولید می‌شود و به صورت ورقه ای، کامل و حبه شده در بازار مشاهده می گردد که مشتری به آسانی می تواند بر اساس نیاز محصول مورد نظر را خریداری کند. بهترین آلو خشک شده علاوه بر طعم و مزه بسیار خوب از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و برای سلامتی بدن و پیشگیری از امراض مختلف نقش مهمی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در برطرف شدن مشکلات گوارشی بسیار مؤثر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما