خواص آلبالو خشک در بارداری و تاثیرات شگفت انگیز آن در کاهش وزن

آلبالو یکی از میوه های بهاری است که معمولاً همراه با گیلاس توزیع و مصرف می شود. این میوه کوچک که طعمی بسیار ترش اما خوشمزه دارد، در طبخ انواع خورشت و غذاهای ایرانی از جمله آلبالو پلو مورد استفاده قرار می گیرد. این میوه هم به صورت تازه و هم خشک موجود می باشد و مصرف آن در هر دو حالت برای بدن بسیار مفید است و آلبالویی که در این مطلب موضوع بحث و بررسی ما قرار گرفته است آلبالو خشک در بارداری است که محور اصلی این مطلب به شمار می‌ رود. ضمن این که اثرات مصرف این نوع آلبالو در کاهش وزن نیز در این مقاله مطرح می‌ شود. در بخش پایانی این بحث، مراکز توزیع و فروش عمده و کلی آن معرفی می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خواص آلبالو خشک در بارداری و تاثیرات شگفت انگیز آن در کاهش وزن

خواص آلبالو خشک در بارداری

خواص آلبالو خشک در بارداری همان گونه که در بخش پیشین اشاره شد، آلبالو میوه ای کوچک و بسیار ترش مزه است که هم به صورت تازه و هم فریز شده و یا خشک شده مصرف می شود.

این محصول را می توان هم به عنوان میوه و هم در قالب های مختلف از جمله ترشی آلبالو، کمپوت آلبالو، مربای آلبالو، ترشک آلبالو، شربت آلبالو و آلبالو خشک مورد مصرف قرار داد.

ضمن این که برای تهیه آلبالو پلو و طعم دادن به انواع خورشت نیز می توان به جای آبلیمو یا لیمو عمانی از آلبالو استفاده کرد.

آلبالو در هر قالبی که باشد به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان، آهن و مواد معدنی دیگر برای رفع کم خونی و لاغری بسیار مفید و اثرگذار محسوب می‌ شود.

حتی می‌ توان گفت نوع خشک شده آن نیز سرشار از ویتامین و مواد معدنی است که بانوان بارداری که به ویار شدید ِ خوردن مواد ترش و شور مبتلا هستند نیز می توانند با مشورت پزشک خود آن را مصرف کرده و ویار خود را ارضا نمایند.

لازم به ذکر است که آلبالو خشک را می‌توان به روش‌ های گوناگونی تهیه کرد.

ساده ترین روش خرید آن از مراکز خشکبار و یا فروشگاه های زنجیره ای می باشد.

در این حالت با مراجعه به این فروشگاه ها می توانید این محصول را که در بسته بندی های مختلف ۲۰۰ یا ۴۰۰ گرمی موجود است خریداری کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که آلبالو خشکی که در بسته بندی های چند صد گرمی عرضه می‌ شود قیمت های مختلفی دارد.

علت این امر آن است که کارخانه های مختلفی که در سراسر کشور به تولید انواع آلبالو و آلو خشک می پردازند، هر یک کالای خود را با درجه کیفی خاص و حجم ویژه‌ ای روانه بازار می‌ کنند.

ضمن این که میزان خشکی و رطوبت آلبالوهای آنها نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

به عنوان مثال، کارخانه های مستقر در استان‌ های آذربایجان غربی و شرقی بهترین و با کیفیت ترین انواع ترشک و آلبالو خشک را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند.

حال آن که کارخانه های سایر استان ها محصولاتی با درجه های کیفی متفاوت را به بازار عرضه می نمایند.

افزون بر آنچه گفته شد، باید گفت این محصولات اگر تولید کارخانه ها باشند، گاهی با افزودنی های مجاز مایع همراه هستند که همین امر باعث می‌ شود تا کاملاً خشک نباشند.

اما روش دیگری که برای تهیه آلبالو خشک وجود دارد خشک کردن آلبالو تازه در خانه است.

به این منظور لازم است تا حداقل دو کیلوگرم آلبالوی تازه را خریداری کنید.

سپس، برگ، ساقه و هسته آن را به هر روش روشی که برایتان میسر است جدا کرده و آلبالوها را به طور کامل با آب سرد شست و شو دهید.

پس از این کار آنها را در ظرفی با نمک زیاد آغشته کرده و سپس به مدت ۴۸ ساعت در آفتاب قرار دهید.

نا گفته نماند که برای تهیه آلبالو و دیگر میوه ها به صورت خشک و خانگی روش های کم و بیش مشابه دیگری هم وجود دارد.

اما آنچه مهم است این است که اگر این محصول به شیوه خانگی تولید شود فاقد مواد نگهدارنده و افزودنی خواهد بود.

این ویژگی باعث می‌ شود تا آلبالویی که به این روش تهیه شده برای زنان باردار و همچنین برای سلامت جنین آنها به آلبالوی شرکتی ارجحیت داشته باشد.

از آنجا که در دوران بارداری فشار مادر کمی بالا می رود، مصرف آلبالو خشک می تواند به کاهش فشار وی کمک کند و حتی می‌ تواند چربی و قند دوران بارداری را تنظیم و تا حدی کنترل نماید.

حال باید دید کدام مراکز به عرضه و توزیع انواع این محصول مبادرت می ورزند.

باید گفت در بازارهای سنتی و بازارچه ها غرفه هایی به نام عرضه خشکبار وجود دارد که در آنها می‌ توان آلبالو خشک را به صورت فله ای و یا کیلویی تهیه کرد.

علاوه بر این مراکز، وب‌ سایت‌ هایی وجود دارد که متعلق به این مراکز و فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای می باشد که پیش تر به آن اشاره کردیم.

اما نکته قابل توجه این است که اگر قصد خرید اینترنتی این کالا را دارید، لازم است پیش از هر اقدامی برای سفارش و خرید محصول، حتما یک نکته را مد نظر داشته باشید.

این نکته که بایستی ابتدا از میزان اعتبار و سابقه فعالیت آن پایگاه اینترنتی اطمینان حاصل کنید و سپس درجه کیفی و مرغوبیت و نوع بسته بندی و عرضه محصولات آنها را مورد بررسی قرار دهید.

پس از آن، لازم است قیمت های آن وب سایت را با قیمت دیگر شرکت ها و مراکز توزیع کننده مقایسه نمایید.

در آخرین مرحله اقدام به خرید کنید تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

شایان توجه است که شرکت ما یکی از مراکز عرضه و توزیع بهترین و با کیفیت ترین انواع آلبالو خشک می باشد که قیمت محصولات آن نازل ترین نرخ بازار را به خود اختصاص می‌ دهد.

برای خرید کالاهای ما کافی است به پایگاه اینترنتی مرکز ما مراجعه کنید.

پس از بررسی محصولات ما که هر یک با قیمت و مشخصات مخصوص به خود در کنار تصاویر آن درج شده است، محصول خود را به سبد خرید اضافه نمایید.

در مرحله بعد، پس از پرداخت اینترنتی مبلغ، می‌ توانید فرآیند خرید را تکمیل کرده و کد پیگیری کالا را در اختیار بگیرید.

لطفاً توجه داشته باشید که تا زمانی که مرسوله برای شما ارسال نشده است، در حفظ و نگهداری این کد کوشا باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما