خرید برگه زردآلو خشک ارگانیک در حجم های مختلف

برگه زردآلو یکی از خوشمزه ترین انواع خشکبار محسوب می شود که در میان عامه مردم با نام قیسی هم شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد. برای مشتریان خرید برگه زردآلو خشک ارگانیک در حجم های مختلف می تواند بهترین انتخاب باشد.

خرید برگه زردآلو خشک ارگانیک در حجم های مختلف

خرید برگه زردآلو

خرید برگه زردآلو یکی از خوراکی های خوشمزه که برای بدن هم بسیار مفید می باشد، برگه خشک شده انواع میوه هاست. برگه خشک شده میوه ها، به دلیل این که‌ حالتی چیپس گونه دارند، معمولا مورد توجه کودکان هم قرار می گیرند. یکی از خوش طعم ترین این برگه ها، برگه زردآلو است که طعمی ملس و خوشمزه دارد و همه از کودکان گرفته تا افرا مسن، از طعم آن لذت می برند.

برگه زردآلو را می توانید به تنهایی میل کنید یا با آجیل مخلوط نمایید. در طبخ برخی از غذاها هم می توانید از آن استفاده کند. خورشت برگه زردآلو که غذایی سمنانی است بسیار خوش طعم و لذیذ است. از برگه زردآلو در انواع خورشت هایی که با مرغ پخته می شوند و در برخی دسرها و شیرینی ها و انواع ترشی و مربا هم می توان استفاده کرد و از طعم خوشمزه آن لذت برد.

برگه زردآلو را می توان در خانه و با خشک کردن ورق های میوه زردآلو در زیر نور خورشید درست کرد که مستلزم صرف وقت و زمان بسیار زیادی است، و یا به روش صنعتی و استفاده از دستگاه های مخصوص میوه خشک کن، برگه زردآلو را تهیه کرد.

خوردن برگه زردآلو می‌تواند فواید و خواص بسیار زیادی را برای بدن شما داشته باشد و بهتر است از آن در طول روز به عنوان یک میان عده به تنهایی یا همراه با مغزهای آجیل مصرف و میل کنید. اگر بتوانید کودکان را عادت دهید در طول روز، به جای استفاده از انواع لواشک ها و تنقلات فاقد ارزش غذایی، از انواع خشکبار مفید مانند برگه زردآلو میل کنند، کمک بزرگی به آن ها کرده اید. با این سبک غذایی بدن کودکان تقویت می شود و از بروز بیماری های مختلف در بزرگسالی نیز جلوگیری می شود.

در خوردن برگه زردآلو باید به این نکته توجه کرد که کالری میوه خشک از میوه تازه، بیشتر است. پس در مصرف آن جنبه احتیاط را رعایت کنید تا دچار اضافه وزن نشوید.

برگه زردآلو دارای ویتامین آ، سی، کا، پتاسیم، آهن، کلسیم، مس، انواع آنتی اکسیدان ها، پکتین، فسفر و… می باشد که تمام این ویتامین ها و مواد معدنی، برای حفظ سلامتی بدن ضروری هستند و می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها هم موتر باشد.

برگه زردآلو سرشار از ویتامین آ یا رتینول است که برای بهبود بینایی و تقویت آن بسیار تاثیرگذار موثر است. افرادی که در بینایی خود مشکل دارند و دچار کاهش بینایی هستند، می توانند با خوردن این خوراکی خوشمزه به بهبود و تقویت بینایی شان کمک کنند.

فیبر بالا در برگه زردآلو باعث کمک به بهتر هضم شدن غذا و عملکرد بهتر روده ها می شود. همچنین برای درمان زخم معده هم بسیار موثر است چرا که ماده ای به نام آمیگلادین برگه زردآلو وجود دارد که علاوه بر این که از زخم معده جلوگیری می کند، در درمان آن هم تاثیرگذار است.

زمانی که می خواهید برای خرید برگه زردآلو اقدام کنید، سعی کنید از تولیدکنندگان میوه خشکی خرید کنید که حتما در تهیه آن، از بهترین و مرغوب ترین زردآلو ها استفاده کرده اند و تمام مراحل خشک کردن میوه را در شرایطی بهداشتی و استاندارد انجام داده اند.

خرید برگه زردآلو می تواند هم به صورت فله ای باشد و یا این که برگه های زردآلوی بسته بندی را که در اندازه ها و وزن های مختلف در بازار وجود دارند، خریداری کنند. قیمت برگه زردآلوی که در بسته بندی عرضه می شود، معمولا کمی گران تر از نوع فله ای آن است.

قیمت برگه زردآلو درجه یک

قیمت برگه زردآلو درجه یک زمانی که برای خرید برگه زردآلو مراجعه میکنید، متوجه می شوید تنوع بسیاری در این زمینه وجود دارد و برگه های زردآلو با قیمت های مختلف به فروش می رسند. دلیل این امر این است که برگه های زردآلو در درجه بندی های مختلف از نظر مرغوبیت دسته بندی شده اند. مسلما قیمت برگه زردآلو درجه یک، از سایر انواع آن، گران تر خواهد بود.

بهتر است در زمان خرید از برگه زردآلوی درجه یک خریداری کنید تا خیالتان بابت کیفیت و مرغوبیت محصول خریداری شده راحت باشد. برای تولید برگه زردآلوی درجه یک، باید از بهترین و مرغوب ترین میوه های زردآلو که بدون لک و خرابی باشند استفاده شود. در فرایند تولید هم باید تمام نکات بهداشتی رعایت شود.

اگر می‌خواهید بهترین و درجه یک ترین برگ زردآلو را خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما، مجموعه ایلیا است. ایلیا در زمینه فروش و صادرات انواع خشکبار من جمله برگه زردآلوی درجه یک و اعلا، فعالیت می کنند. با خرید از این مجموعه، از کیفیت و سلامت محصولات خریداری شده مطمئن و آسوده خاطر خواهید بود.

خشکبار ایلیا علاوه بر این که در ایران و در بین مشتریان این محصولات، دارای محبوبیت و فروش بسیار بالایی است، در خارج از کشور هم مورد استقبال قرار گرفته است. دلیل این امر کیفیت بسیار بالای انواع خشکبار عرضه شده توسط این مجموعه است که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قیمت برگه زردآلو آفتابی

قیمت برگه زردآلو آفتابی برگه زردآلو ممکن است به روش صنعتی و با دستگاه های مخصوصی که برای خشک کردن میوه تولید شده اند، خشک شود و یا ممکن است در آفتاب و به روشی ارگانیک تهیه شوند. در روش دوم معمولا برگه های زردآلو رنگی تیره تر خواهند داشت و رنگ آن ها کمی رو به سیاهی می زند.

در فرایند تولید برگه زردآلوی آفتابی، بدون استفاده از هیچ گونه مواد افزودنی و شیمیایی از جمله تیزاب، ورق های زردآلو زیر نور خورشید و به آرامی شروع به خشک شدن می کنند. بعد از گذشت مدت زمانی از زیر نور قرار گرفتن برگه های زردآلو، رنگ آن ها شروع به تغییر می کند و در پایان کار رنگی تیره خواهند داشت.

قیمت برگه زردآلو آفتابی نسبت به انواعی که با دستگاه های مخصوص، خشک و آماده می شوند، بالاتر است. چرا که این روش ارگانیک و طبیعی محسوب می شود و زردآلو ها بدن اضافه شدن هرگونه مواد شیمیایی خشک و آماده می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما