بهترین قیمت برگه زرد آلو خشک درجه یک

قیسی یا همان برگه، خشک شده ی میوه ی پرخاصیت زردآلو است که سرشار از مواد معدنی و مغذی است که به روش های مختلفی خشک می شود اما همیشه بهترین و سالم ترین روش روش طبیعی در زیر نور خورشید است‌ که‌ تمامی مواد معدنی آن حفظ خواهد شد. قیسی زردآلو فله را می توانید از تمامی فروشگاه ها و خشکبار و آجیل فروشی ها خریداری کنید و از طعم و فواید آن نهایت لذت را ببرید. همچنین درسایت زیر میتوانید از قیمت برگه زرد آلو خشک درجه یک مطلع شوید.

بهترین قیمت برگه زرد آلو خشک درجه یک

ترفندهای نگهداری از برگه زرد آلو

ترفندهای نگهداری از برگه زرد آلو زردآلوی خشک شده سرشار از ویتامین های E، A، C است. همچنین دارای مواد معدنی نظیر فیبر، آهن، پتاسیم، چربی، منیزیم، کربوهیدرات، فسفر، سلنیوم، کلسیم و پروتئین است. این میوه دارای خاصیت بسیاری در درمان انواع بیماری ها از جمله یبوست است. با خوردن آن به روند بهبود هضم غذا و عملکرد دستگاه گوارش خود کمک خواهید کرد و به نوعی عمل پاکسازی روده ها را انجام خواهید داد. می توانید برای بهره بردن از این خاصیت آن را در آب خیس کنید و سپس میل کنید و یا در غذاهای مختلف از آن استفاده کنید تا طعمی ملس را نیز به غذاها بدهید که به عنوان مسهل نیز از آن بهره ببرید و دچار نفخ و یبوست نشوید.

فیبر موجود در قیسی باعث تحریک روده بزرگ می شود که منجر به افزایش حجم مدفوع خواهد شد بدین صورت که فیبر موجود در آن درون معده تخمیر شده و میکروبیوم را تغییر می دهد. افرادی که دچار کم خونی هستند با خوردن برگه های زردآلو می توانند قوای از دست رفته را بازیابند و به رفع این مشکل کمک کنند. قیسی زردآلوی درجه یک، می تواند تراکم مواد معدنی استخوان ها را در افراد میانسال بهبود بخشد و نقش مهمی نیز در زمینه ی حفاظت از پوست ایفا کند. با اینکه این میوه و برگه ی آن دارای خواص متعددی است اما به نظر می آید با خوردن بیش از حد مداوم آن ممکن است دچار تحریک بیش از حد روده ها و در نتیجه اسهال شوید. پس هر چیزی را در حد اعتدال مصرف کنید.

مراکز عرضه برگه زرد آلو خشک درجه یک

مراکز عرضه برگه زرد آلو خشک درجه یک برای خرید آلو خشک و نیز سایر خشکبار و میوه های خشک با قیمتی عالی و کیفیتی مناسب با مجموعه ی مرسین ارتباط داشته باشید. تمامی محصولات این گروه تولید مواد غذایی کاملا ارگانیک هستند و در محیطی کاملا بهداشتی با دستگاه های پیشرفته بسته بندی می شوند و نیز دارای تمامی مجوز های بهداشت و صنایع غذایی هستند. این مجموعه درزمینه ی صادرات و عرضه آلو خشک و انواع خشکبار نیز فعالیت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما